eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegPrzebudowa ul. Piastowskiej w D¼wirzynie - etap II

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-12-11

Ko³obrzeg: Przebudowa ul. Piastowskiej w D¼wirzynie - etap II
Numer og³oszenia: 241411 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Ko³obrzeg , ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Ko³obrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3524848, faks 094 3524848.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa ul. Piastowskiej w D¼wirzynie - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Piastowskiej w D¼wirzynie gm. Ko³obrzeg z budow± chodników, wjazdów, kanalizacji deszczowej i o¶wietlenia drogowego oraz prze³o¿eniem koliduj±cego uzbrojenia - etap II. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z przebudow± drogi gminnej - ul. Piastowskiej (od skrzy¿owania z ul. Wczasow± do skrzy¿owania z ul. Wyzwolenia) o d³ugo¶ci ³±cznej 878,9 m zgodnie z za³±czon± dokumentacj± projektow±, bêd±c± integraln± czê¶ci± niniejszej specyfikacji obejmuj±cych nastêpuj±cy zakres rzeczowy robót: - U³o¿enie 6602,5 m2 nawierzchni jezdni bitumicznej ze ¶ciekami z kostki brukowej betonowej - U³o¿enie 1036,5 m2 zjazdów, 447,5 m2 parkingów - z kostki betonowej gr.8 cm - U³o¿enie 2668 m2 nawierzchni chodników z kostki betonowej gr.6 cm - Budowê kanalizacji deszczowej z przykanalikami d³. ³±cznej d³. 918,8 m - Budowa o¶wietlenia ulicznego 31 punktów ¶wietlnych - Usuniêcie kolizji energetycznych i teletechnicznych - Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków 45.31.61.10 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymaga siê wniesienia wadium w kwocie 30000,00 z³

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia nie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy podlegaj± Wykluczeniu z postêpowania w my¶l art. 24 ustawy. 1.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Warunki techniczne 2.1. Potencja³ kadrowy. Wykonawca musi dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub musi przedstawiæ pisemne zobowi±zanie innego podmiotu do udostêpnienia nw. osób: - kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej do kierowania robotami budowlanymi - kierownika(ów) robót posiadaj±cego (ych) uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ gazowych, kanalizacyjnych, elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi . W/W osoby musz± przynale¿eæ do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia musz± ³±cznie spe³niaæ ten warunek. 2.2. Do¶wiadczenie Wykonawcy Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±c± na budowie nowego odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej o d³ugo¶ci min. 0,9 km ka¿da. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SIWZ) do³±czonych do oferty. Zamawiaj±cy wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub, którzy z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie chyba, ¿e mimo ich uzupe³nienia konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca sk³ada o¶wiadczenia, których wzór stanowi± Za³±cznik Nr 5 oraz Za³±cznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy : 1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) Aktualne za¶wiadczenie oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenie ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania przez Wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji og³oszenia o zamówieniu., a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych potwierdzaj±cych spe³nienie wymaganego wy¿ej warunku z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje, protoko³y odbioru, itp.) . Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbêdnym do wykonania zamówienia w specjalno¶ciach : a) konstrukcyjno- budowlanej drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz za¶wiadczenia, wydane przez w³a¶ciw± izbê samorz±du zawodowego (Okrêgow± Izbê In¿ynierów Budownictwa), potwierdzaj±ce wpis danej osoby na listê cz³onków w³a¶ciwej izby. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik 4a do niniejszej SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Ko³obrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Ko³obrzeg, pokój 29.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Ko³obrzeg, ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Ko³obrzeg, sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.