Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Chełm: Wykonanie zabudowy na ambulanse sanitarne typu C pojazdów bazowych marki Renault Master i dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie i do zabudowy ambulansów sanitarnych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 241402 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ , ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5655234, faks 82 5653781.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srm-chelm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zabudowy na ambulanse sanitarne typu C pojazdów bazowych marki Renault Master i dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie i do zabudowy ambulansów sanitarnych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I - Wykonanie zabudowy 3 pojazdów bazowych marki Renault Master L2H2 2,3 DCI 150 EURO 5 na 2 ambulanse podstawowe P i 1 ambulans specjalistyczny S zgodnie z załącznikiem nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu medycznego: noszy głównych sztuk 3, transportera noszy głównych sztuk 3, krzesełka kardiologicznego z systemem płozowym sztuk 4, zgodnie z załącznikiem nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.71.00-9, 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania dotyczącego CZĘŚĆ I zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania dotyczącego CZĘŚĆ II zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał dla CZĘŚCI I - co najmniej trzy zabudowy pojazdów bazowych na ambulanse sanitarne o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda z wykonanych usług dla CZĘŚCI 2 - co najmniej trzy dostawy sprzętu medycznego służącego do wyposażenia i zabudowy ambulansów o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każda z dostaw.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy przedłożyć: 1) CZĘŚĆ I -OPIS Zestawienie parametrów technicznych wykonania zabudowy samochodów bazowych marki Renault Master szt. 3 na ambulanse sanitarne typu C dla SRM w Chełmie - Wypełniony formularz z oferowanymi parametrami - załącznik nr 1a do SIWZ, (w formie oryginału), 2) CZĘŚĆ II - OPIS -Parametry techniczne noszy głównych sztuk 3, transportera noszy głównych sztuk 3 zamontowane do zabudowanych na ambulanse sanitarne typu C pojazdów marki Renault Master szt. 3 oraz krzesełka kardiologicznego z systemem płozowym sztuk 4 dla SRM w Chełmie - Wypełniony formularz z oferowanymi parametrami - załącznik nr 1b do SIWZ, (w formie oryginału)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany, 2) w przypadku zmiany danych podmiotów zawierających umowę, 3) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy wyrób o tych samych bądź lepszych parametrach technicznych w cenie jednostkowej (netto) zaoferowanej w ofercie. 4) w przypadku wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek opóźnień w wykonaniu innych zamówień od wykonania których zależy realizacja przedmiotowego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srm-chelm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ, ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ, ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Wykonanie zabudowy 3 pojazdów bazowych marki Renault Master L2H2 2,3 DCI 150 EURO 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - Wykonanie zabudowy 3 pojazdów bazowych marki Renault Master L2H2 2,3 DCI 150 EURO 5 na 2 ambulanse podstawowe P i 1 ambulans specjalistyczny S zgodnie z załącznikiem nr 1a do specyfikacji istotnych warunków. 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) odbioru w ciągu 2 dni od daty zawarcia umowy na własny koszt i ryzyko pojazdów bazowych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie miasta Chełm (Pojazdy bazowe przeznaczone do zabudowy na ambulanse drogowe typu C są fabrycznie nowe, stanowią własność Zamawiającego i zostaną przekazane protokolarnie Wykonawcy) b) ubezpieczania odebranych do zabudowy 3 sztuk pojazdów na czas transportu na lawetach z tytułu OC na sumę ubezpieczenia co najmniej 300.000,00 PLN. c) wykonania zabudowy pojazdów bazowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1a do SIWZ. d) odbioru na własny koszt i ryzyko sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 1b do SIWZ z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji gdy wykonanie zamówienia w zakresie wszystkich części zostanie powierzone jednemu Wykonawcy. e) odbioru na własny koszt i ryzyko sprzętu medycznego przeznaczonego do zabudowy w przekazanych pojazdach bazowych tj. noszy głównych, transportera noszy głównych oraz innego szczegółowo wymienionego w załączniku nr 1a do SIWZ będącego własnością Zamawiającego, znajdującego się na terenie miasta Chełm, b) zamontowania przekazanego sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 1a i nr 1b do SIWZ w pojazdach bazowych przeznaczonych do zabudowy na ambulanse. c) dostarczenia na własny koszt i ryzyko, po wykonaniu zabudowy medycznej i wyposażeniu w sprzęt medyczny, kompletnych ambulansów drogowych typu C gotowych do działalności medycznej, do siedziby Zamawiającego. d) wykonania lub uzyskania i przekazania Zamawiającemu wraz z ambulansami kompletnej dokumentacji technicznej, schematu instalacji elektrycznej, schematu instalacji klimatyzacji, instrukcji obsługi urządzeń zainstalowanych podczas adaptacji samochodów (nie dotyczy sprzętu medycznego, przekazanego przez Zamawiającego do zamontowania w ambulansach), świadectwa homologacji do każdego samochodu, książki gwarancyjnej każdego samochodu, świadectw zgodności, atestów, certyfikatów, itp. - w języku polskim. e) wykonania i przekazania Zamawiającemu wraz z ambulansami dokumentacji fotograficznej z poszczególnych etapów technologicznych montażu instalacji elektrycznej. f) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia g) udzielenia gwarancji na wykonaną zabudowę wraz z wyposażeniem oraz zapewnienia serwisu, na warunkach określonych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ, w tym w szczególności Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej: - na wykonaną zabudowę 36 miesięcy gwarancji, począwszy od daty podpisania protokołu, stwierdzającego należyte wykonanie zamówienia - świadczyć bezpłatny serwis gwarancyjny na zabudowę wraz z wyposażeniem w okresie obejmującym okres gwarancji 3) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) zabudowa ambulansu zostanie wykonana w sposób spełniający warunki określone w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). b) po wykonaniu zabudowy i zamontowaniu sprzętu medycznego dmc pojazdu po przebudowie nie może przekraczać 3,5 t (tj. masa własna, sprzęt medyczny oraz przewożony komplet osób łącznie z kierowcą). c) ambulanse po zabudowie oraz zamontowaniu sprzętu medycznego będą spełniać wymagania norm PN EN 1789+A1:2011 lub równoważnej (w zakresie ambulansu typu C) oraz PN EN 1865. lub równoważnej, d) zabudowane ambulanse muszą uzyskać i posiadać aktualne świadectwa homologacji na kompletny samochód zabudowany jako ambulans sanitarny czyli świadectwo pojazdu skompletowanego specjalnego sanitarnego (w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep Dz. U. Z 2005r. Nr 238, poz. 2010)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.71.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu medycznego: noszy głównych, transportera noszy głównych, krzesełka kardiologicznego z systemem płozowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu medycznego: noszy głównych sztuk 3, transportera noszy głównych sztuk 3, krzesełka kardiologicznego z systemem płozowym sztuk 4, zgodnie z załącznikiem nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko sprzętu medycznego spełniającego wymagania techniczne i w ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1b do SIWZ, fabrycznie nowego, z bieżącej produkcji (rok produkcji 2012), kompletnego, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności oraz wolnego od wad materiałowych i konstrukcyjnych, dopuszczonego do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującym prawem, b) dostarczenia wraz ze sprzętem medycznym kompletnej dokumentacji dotyczącej sprzętu medycznego tj. w szczególności instrukcji obsługi i konserwacji, książki gwarancyjnej, świadectwa zgodności, atestu, certyfikatu, itp. - w języku polskim, c) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia, d) udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt medyczny oraz zapewnienia serwisu na warunkach określonych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7b do SIWZ, w tym w szczególności Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej: - na dostarczony sprzęt medyczny 36 miesięcy gwarancji, począwszy od daty podpisania protokołu, stwierdzającego należyte wykonanie zamówienia - świadczyć bezpłatny serwis gwarancyjny na dostarczony sprzęt medyczny w okresie obejmującym okres gwarancji 3) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) Określone Ustawą z dnia 20 maja 2012r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679) b) oferowany sprzęt tj. nosze główne, transporter noszy głównych, krzesełko kardiologiczne z systemem płozowym musi spełniać wymagania norm PN-EN 1789 i PN-EN 1865 lub równoważnych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych w SRM Chełm, SRM-Krasnystaw, SRM-RKTS Włodawa
- Utworzenie 50 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim "Miś" w Chełmie, ul. Połaniecka 5, 22-100 Chełm
- Świadczenie usług przeglądów i konserwacji aparatury medycznej.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Neurologii, Neonatologii, Pediatrii, Rehabilitacji Dzieci oraz Apteki Szpitalnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KPW GDYNIA I JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU Z PODZIAŁEM NA 5 CZĘŚCI
- Dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni endoskopowej z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.