eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Wykonanie zabudowy na ambulanse sanitarne typu C pojazdów bazowych marki Renault Master i dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie i do zabudowy ambulansów sanitarnych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Chełm: Wykonanie zabudowy na ambulanse sanitarne typu C pojazdów bazowych marki Renault Master i dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie i do zabudowy ambulansów sanitarnych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 241402 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ , ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5655234, faks 82 5653781.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srm-chelm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zabudowy na ambulanse sanitarne typu C pojazdów bazowych marki Renault Master i dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie i do zabudowy ambulansów sanitarnych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I - Wykonanie zabudowy 3 pojazdów bazowych marki Renault Master L2H2 2,3 DCI 150 EURO 5 na 2 ambulanse podstawowe P i 1 ambulans specjalistyczny S zgodnie z załącznikiem nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu medycznego: noszy głównych sztuk 3, transportera noszy głównych sztuk 3, krzesełka kardiologicznego z systemem płozowym sztuk 4, zgodnie z załącznikiem nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.71.00-9, 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania dotyczącego CZĘŚĆ I zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania dotyczącego CZĘŚĆ II zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał dla CZĘŚCI I - co najmniej trzy zabudowy pojazdów bazowych na ambulanse sanitarne o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda z wykonanych usług dla CZĘŚCI 2 - co najmniej trzy dostawy sprzętu medycznego służącego do wyposażenia i zabudowy ambulansów o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każda z dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia. Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy przedłożyć: 1) CZĘŚĆ I -OPIS Zestawienie parametrów technicznych wykonania zabudowy samochodów bazowych marki Renault Master szt. 3 na ambulanse sanitarne typu C dla SRM w Chełmie - Wypełniony formularz z oferowanymi parametrami - załącznik nr 1a do SIWZ, (w formie oryginału), 2) CZĘŚĆ II - OPIS -Parametry techniczne noszy głównych sztuk 3, transportera noszy głównych sztuk 3 zamontowane do zabudowanych na ambulanse sanitarne typu C pojazdów marki Renault Master szt. 3 oraz krzesełka kardiologicznego z systemem płozowym sztuk 4 dla SRM w Chełmie - Wypełniony formularz z oferowanymi parametrami - załącznik nr 1b do SIWZ, (w formie oryginału)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany, 2) w przypadku zmiany danych podmiotów zawierających umowę, 3) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy wyrób o tych samych bądź lepszych parametrach technicznych w cenie jednostkowej (netto) zaoferowanej w ofercie. 4) w przypadku wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek opóźnień w wykonaniu innych zamówień od wykonania których zależy realizacja przedmiotowego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srm-chelm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ, ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Stacja Ratownictwa Medycznego w Chełmie SP ZOZ, ul. Rejowiecka 128, 22-100 Chełm - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Wykonanie zabudowy 3 pojazdów bazowych marki Renault Master L2H2 2,3 DCI 150 EURO 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) CZĘŚĆ I - Wykonanie zabudowy 3 pojazdów bazowych marki Renault Master L2H2 2,3 DCI 150 EURO 5 na 2 ambulanse podstawowe P i 1 ambulans specjalistyczny S zgodnie z załącznikiem nr 1a do specyfikacji istotnych warunków. 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) odbioru w ciągu 2 dni od daty zawarcia umowy na własny koszt i ryzyko pojazdów bazowych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie miasta Chełm (Pojazdy bazowe przeznaczone do zabudowy na ambulanse drogowe typu C są fabrycznie nowe, stanowią własność Zamawiającego i zostaną przekazane protokolarnie Wykonawcy) b) ubezpieczania odebranych do zabudowy 3 sztuk pojazdów na czas transportu na lawetach z tytułu OC na sumę ubezpieczenia co najmniej 300.000,00 PLN. c) wykonania zabudowy pojazdów bazowych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1a do SIWZ. d) odbioru na własny koszt i ryzyko sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 1b do SIWZ z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji gdy wykonanie zamówienia w zakresie wszystkich części zostanie powierzone jednemu Wykonawcy. e) odbioru na własny koszt i ryzyko sprzętu medycznego przeznaczonego do zabudowy w przekazanych pojazdach bazowych tj. noszy głównych, transportera noszy głównych oraz innego szczegółowo wymienionego w załączniku nr 1a do SIWZ będącego własnością Zamawiającego, znajdującego się na terenie miasta Chełm, b) zamontowania przekazanego sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 1a i nr 1b do SIWZ w pojazdach bazowych przeznaczonych do zabudowy na ambulanse. c) dostarczenia na własny koszt i ryzyko, po wykonaniu zabudowy medycznej i wyposażeniu w sprzęt medyczny, kompletnych ambulansów drogowych typu C gotowych do działalności medycznej, do siedziby Zamawiającego. d) wykonania lub uzyskania i przekazania Zamawiającemu wraz z ambulansami kompletnej dokumentacji technicznej, schematu instalacji elektrycznej, schematu instalacji klimatyzacji, instrukcji obsługi urządzeń zainstalowanych podczas adaptacji samochodów (nie dotyczy sprzętu medycznego, przekazanego przez Zamawiającego do zamontowania w ambulansach), świadectwa homologacji do każdego samochodu, książki gwarancyjnej każdego samochodu, świadectw zgodności, atestów, certyfikatów, itp. - w języku polskim. e) wykonania i przekazania Zamawiającemu wraz z ambulansami dokumentacji fotograficznej z poszczególnych etapów technologicznych montażu instalacji elektrycznej. f) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia g) udzielenia gwarancji na wykonaną zabudowę wraz z wyposażeniem oraz zapewnienia serwisu, na warunkach określonych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7a do SIWZ, w tym w szczególności Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej: - na wykonaną zabudowę 36 miesięcy gwarancji, począwszy od daty podpisania protokołu, stwierdzającego należyte wykonanie zamówienia - świadczyć bezpłatny serwis gwarancyjny na zabudowę wraz z wyposażeniem w okresie obejmującym okres gwarancji 3) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) zabudowa ambulansu zostanie wykonana w sposób spełniający warunki określone w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). b) po wykonaniu zabudowy i zamontowaniu sprzętu medycznego dmc pojazdu po przebudowie nie może przekraczać 3,5 t (tj. masa własna, sprzęt medyczny oraz przewożony komplet osób łącznie z kierowcą). c) ambulanse po zabudowie oraz zamontowaniu sprzętu medycznego będą spełniać wymagania norm PN EN 1789+A1:2011 lub równoważnej (w zakresie ambulansu typu C) oraz PN EN 1865. lub równoważnej, d) zabudowane ambulanse muszą uzyskać i posiadać aktualne świadectwa homologacji na kompletny samochód zabudowany jako ambulans sanitarny czyli świadectwo pojazdu skompletowanego specjalnego sanitarnego (w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep Dz. U. Z 2005r. Nr 238, poz. 2010)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.71.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu medycznego: noszy głównych, transportera noszy głównych, krzesełka kardiologicznego z systemem płozowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu medycznego: noszy głównych sztuk 3, transportera noszy głównych sztuk 3, krzesełka kardiologicznego z systemem płozowym sztuk 4, zgodnie z załącznikiem nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) dostarczenia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko sprzętu medycznego spełniającego wymagania techniczne i w ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1b do SIWZ, fabrycznie nowego, z bieżącej produkcji (rok produkcji 2012), kompletnego, o wysokim standardzie, zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności oraz wolnego od wad materiałowych i konstrukcyjnych, dopuszczonego do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującym prawem, b) dostarczenia wraz ze sprzętem medycznym kompletnej dokumentacji dotyczącej sprzętu medycznego tj. w szczególności instrukcji obsługi i konserwacji, książki gwarancyjnej, świadectwa zgodności, atestu, certyfikatu, itp. - w języku polskim, c) przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia, d) udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt medyczny oraz zapewnienia serwisu na warunkach określonych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7b do SIWZ, w tym w szczególności Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej: - na dostarczony sprzęt medyczny 36 miesięcy gwarancji, począwszy od daty podpisania protokołu, stwierdzającego należyte wykonanie zamówienia - świadczyć bezpłatny serwis gwarancyjny na dostarczony sprzęt medyczny w okresie obejmującym okres gwarancji 3) Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) Określone Ustawą z dnia 20 maja 2012r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679) b) oferowany sprzęt tj. nosze główne, transporter noszy głównych, krzesełko kardiologiczne z systemem płozowym musi spełniać wymagania norm PN-EN 1789 i PN-EN 1865 lub równoważnych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.