Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-05
Polanów: PRODUKTY ZWIERZĘCE,MIĘS0 I PRODUKTY MIĘSNE
Numer ogłoszenia: 241375 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Cetuń 6, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3188200, fax 0-94 3188200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps.cetun.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRODUKTY ZWIERZĘCE,MIĘS0 I PRODUKTY MIĘSNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ILOŚĆ PRODUKTU SERDELKI BYBGOSKIE 400 KG SZYNKA TOSTOWA Z KURCZĄT 150 KG KIEŁBASA TARGÓWKA 450 KG SMALEC 200G 100 KG WĄTROBA WP.200 KG SCHAB 100 KG ŁOPATKA Z PRZYPRAWAMI 60 KG KIEŁBASA KANAPKOWA 300 KG SALCESON WŁOSKI 230 KG KIEŁBASA TARGOWA 100 KG BOCZEK WĘDZONY 40 KG MARTADELA LUKSUSOWA 450 KG BLOK GOLONKOWY 290 KG BOCZEK ŚWIEŻY 180 KG ŁOPATKA KUJAWSKA 50 KG POLĘDWICA Z INDYKA 50KG KONSERWA W GALARECIE 300 KG PASZTETOWA DROBIOWA 80 KG BOCZEK DUŃSKI PARZONY 90 KG KASZANKA SWOJSKA 400 KG SZYNKA WIEPRZOWA 100 KG BLOK Z INDYKA 150 KG KIEŁBASA TYROLSKA 300 KG PARÓWKI TUCHOLSKIE 90 KG KIEŁBASA KRAKOWSKA PARZONA 400 KG OGONÓWKA 230 KG ŁOPATKA 690 KG PASZTETOWA 260 KG METKA 300 KG PIECZEŃ DROBIOWA 250 KG PARÓWKI HOT DOG 300 KG KARKÓWKA Z KOŚCIĄ 350 KG MIĘSO GULASZOWE 300 KG KONSERWA MIĘSNA 420 KG RĄBANKA WIEPRZOWA 500 KG DOSTAWA W TERMINIE 01.01.2008R. DO 31.12.2008R.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCY SPEŁNIAJĄCY WYMAGANIA ZAWARTE W ART. 22 UST.1NIE WYKLUCZENI POSTĘPOWANIEM NA PODSTAWIE ART.24 UST.1 I 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ SPEŁNIAJĄCY SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA SPORZĄDZONA NA DRUKU FORMULARZ OFERTOWY (ZAŁ.DO SIWZ) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY ŻE AKCEPTUJE TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ, ZAPOZNAŁ SIĘ Z SIWZ I NIE WNOSI DO NIEJ ZASTRZEŻEŃ,ŻE ZDOBYŁ KONIECZNE INFORMACJE DO PRZYGOTOWANIA OFERTY, ZAWARTY W SIWZ WZÓR UMOWY ZOSTAŁ PRZEZ NIEGO PRZYJĘTY BEZ ZASTRZEŻEŃ I ZOBOWIĄZUJE SIĘ W PRZYPADKU WYBORU JEGO OFERTY DO ZAWARCIA UMOWY NA WARUNKACH OKREŚLONYCH W SIWZ W MIEJSCU I TERMINIE WYZNACZONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO- OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ART.22 UST.1 I ART.24 UST.1I 2 PZP-WYKAZ OSÓB UPOWAŻNIONYCH DO PODPISYWANIA OFERTY I PODEJMOWANIA ZOBOWIĄZAN W IMIENIU WYKONAWCY-AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁ.GOSP.,JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĄ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWID.DZIAŁ.GOSP.,WYSTAWIONEGO NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 M-CY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.cetun.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ CETUŃ 6,76-010 POLANÓW.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ CETUŃ 6,76-010 POLANÓW (SEKRETARIAT).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI POLANÓW
więcej: przetargi POLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2025/2026
- "Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim w okresie od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2026 r."
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Zamościu
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica w Pile w okresie od 1.09.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.