Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Wrocław: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w DS. T-9 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Powstańców Śląskich 137 we Wrocławiu - POSTĘPOWANIE NR AC/BZP/89/2009
Numer ogłoszenia: 241364 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/, http://www.pwr.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w DS. T-9 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Powstańców Śląskich 137 we Wrocławiu - POSTĘPOWANIE NR AC/BZP/89/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w DS. T-9 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Powstańców Śląskich 137 we Wrocławiu. 2. Niniejsze zamówienie obejmuje roboty branży ogólnobudowlanej: - rozbiórkowe; - remontowe w zakresie renowacyjnym; - roboty w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej. 3. Szczegółowy zakres prac budowlanych przewidzianych do wykonania zawarty jest w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 5. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 uPzp, warunki określone w SIWZ i załącznikach (ogłoszeniu). 1. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. 2. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 należycie wykonaną robotą budowlaną, polegającą na wymianie stolarki okiennej i/lub drzwiowej o wartości co najmniej 60 000 zł brutto. 3. DYSPONOWANIE PRZEZ WYKONAWCĘ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONYWANIA NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA, tj. dysponowanie niezbędną do wykonania robót kadrą techniczną, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym: kierownikiem robót - osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 , składa odpowiedni dokument, wystawiony zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 5. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert 6. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia, nie spełnia - warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia z art. 22 uPzp - załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego umocowania, do oferty należy dołączyć umocowanie udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Umocowanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. 4. Dokument potwierdzający, że wykazana robota budowlana została wykonane należycie. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoba, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a) Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi wraz z potwierdzeniem członkostwa tej osoby we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5 poz. 42 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) z oficjalnej strony internetowej Zamawiającego
2) osobiście w siedzibie BZP PWr
3) na pisemny wniosek - pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Biura Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa worków na śmieci i środków higieny osobistej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Modernizacja lądowiska dla śmigłowców ratowniczych Szpitala im. T. Marciniaka we Wrocławiu
- DOSTAWA POMP INFUZYJNYCH ORAZ STACJI DOKUJĄCYCH
- Remont dachu budynku użytkowego przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu.
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO PROWADZENIA TERAPII ECMO
- TP58_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na fabrycznie nową pamięć masową AL81 - 3.84TB 12 Gb SAS 2.5 Inch Flash Drive w ilości 14 sztuk
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko - OSP Ułanowo
- Rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego w Toruniu przy ul. Spacerowej, działka 150, obręb 76
- Remont inst. wod.-kan. oraz uporządkowanie c.o. w obrębie kuchni i stołówki wraz z pracami w zakresie remontu inst. elektrycznej, wymianą okładzin ściennych i podłogowych w kuchni budynku internatu
- Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń sal gimnastycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie 2
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (trzecie postępowanie)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.