Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-11
Miechów: Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Miechów podzielonych na
4 niepodzielne zadania.
Numer ogłoszenia: 241358 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miechów , Os. Kolejowe 54A, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3825000, faks 041 3825000.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwa Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Miechów podzielonych na 4 niepodzielne zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: Zadanie nr 1 - Remont dróg w L-ctwie Chrusty. Zakres robót zadania nr 1: a) Remont drogi nr 9 (długość: 1836,00mb, szer. 3,50m). - Ścinanie poboczy, - Remont nawierzchni tłuczniowej, - Wykonanie wgłębnego i powierzchniowego skropienia emulsją asfaltową. b) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej przy drodze nr 9 o wym. 40,00x4,00m c) Remont drogi nr 2 -Młody Gaj- (długość: 3.680,00mb, szer. 3,50m). - Ścinanie poboczy na dł. 3,4km obustronnie, - Remont nawierzchni tłuczniowej, Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i kosztorys nakładczy wraz z kosztorysem ślepym. Zadanie nr 2 - Remont drogi nr 46 w L-ctwie Tunel. Zakres robót zadania nr 2: a) Remont drogi nr 46 poprzez skropienie emulsją asfaltową (długość: 600,00mb+350,00mb, szer. 4,50m). - Ścinanie poboczy 4,8km obustronnie, - Remont nawierzchni tłuczniowej, - Wykonanie wgłębnego i powierzchniowego skropienia emulsją asfaltową. b) Remont drogi nr 46 - nawierzchnia tłuczniowa (długość: 700,00mb, szer. 4,00m). - Remont nawierzchni tłuczniowej. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i kosztorys nakładczy wraz z kosztorysem ślepym. Zadanie nr 3 - Remont dróg w L-ctwie Skała. Zakres robót zadania nr 3: a) Remont drogi nr 200 -Skała-Popowiec- poprzez skropienie emulsją asfaltową (długość: 298,00mb+277,00mb, szer. 3,50m). - Ścinanie poboczy, - Remont nawierzchni tłuczniowej, - Wykonanie wgłębnego i powierzchniowego skropienia emulsją asfaltową. b) Remont drogi nr 200 -Skała -Popowiec- - nawierzchnia tłuczniowa (długość: 120,00mb+130,00mb+182,00mb, szer. 3,50m). - Remont nawierzchni tłuczniowej, c) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej przy drodze nr 203 o wym. 60,00x15,00m. d) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej przy drodze nr 203 w oddz. 457 o wym. 35,00x15,00m. e) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej przy drodze nr 200 o wym. 45,00x15,00m. f) Remont drogi nr 201 poprzez skropienie emulsją asfaltową (długość: 150,00mb, szer. 3,00m). - Ścinanie poboczy na dł. 1,45km obustronnie, - Remont nawierzchni tłuczniowej, - Wykonanie wgłębnego i powierzchniowego skropienia emulsją asfaltową. g) Remont drogi nr 201 - nawierzchnia tłuczniowa (długość: 1450,00mb, szer. 3,00m). - Remont nawierzchni tłuczniowej. h) Remont drogi nr 214 -Las Biskupski- - nawierzchnia tłuczniowa (długość: 1500,00mb, szer. 3,50m). - Remont nawierzchni tłuczniowej. Zadanie nr 4 - Remont dróg w L-ctwie Trzyciąż. Zakres robót zadania nr 4: a) Remont drogi -Jangrot-Cieplice- - nawierzchnia tłuczniowa (długość: 650,00mb, szer. 5,00m). - Ścinanie poboczy, - Remont nawierzchni tłuczniowej, b) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej w oddz. 432b o wym. 40,00x15,00m. c) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej w oddz. 441a o wym. 40,00x15,00m. d) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej w oddz. 441a o wym. 25,00x15,00m. e) Remont szlaku zrywkowego o nawierzchni tłuczniowej w oddz. 441a o długości 180,00mb, i szer. 3,00m - Ścinanie poboczy, - Remont nawierzchni tłuczniowej. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i kosztorys nakładczy wraz z kosztorysem ślepym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50%, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - Remont dróg w L-ctwie Chrusty: 15 000, 00zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych. Zadanie nr 2 - Remont drogi nr 46 w L-ctwie Tunel: 6 000,00zł, słownie: sześć tysięcy złotych. Zadanie nr 3 - Remont dróg w L-ctwie Skała: 13 000,00zł, słownie: trzynaście tysięcy złotych. Zadanie nr 4 - Remont dróg w L-ctwie Trzyciąż: 2 500,00zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział Kraków konto nr 42 1540 1115 2001 6011 2224 0001 z dopiskiem SA-2710-33-11 - Zadanie nr:----- (nalezy podać nr zadania którego wadium dotyczy). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 14:30, a w dniu przetargu do godz. 09:00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia w niezbędnym zakresie warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na wykonaniu lub remoncie drogi, o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że na każde zadanie dysponuje lub będzie dysponować: Dwoma koparkami o pojemności łyżki minimum 0,60m3, dwoma samochodami samowyładowczym o ładowności minimum 10t, jedną skrapiarką połąciową, jedną równiarką samojezdną, jednym rozścielaczem drogowym o szer. min. 3,50m, dwoma walcami drogowymi min. 10ton, jedną zagęszczarką wibracyjną.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że na każde zadanie dysponuje lub będzie dysponować osobami, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia, w tym: 1. Osobami posiadającymi uprawnienia: dwóch operatorów koparki, dwóch osób do prowadzenia samochodów ciężarowych, jednej osoby do obsługi równiarki, obsługi rozścielacza drogowego i skrapiarki, dwóch osób do obsługi walca drogowego. 2. Jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące co najmniej kierowanie i nadzorowanie robotami drogowymi (Zamawiający dopuszcza możliwość tej samej osoby pełniącej funkcję kierownika budowy na wszystkich zadaniach) .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że są jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas realizacji przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiajacy bedzie żadał od wykonawcy atesty i certyfikaty na materiały które będą wbudowane podczas reazliacji poszczególnych zadań.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Miechów, os. Kolejowe 54a, 32-200 Miechów,
pokój nr 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Miechów, os. Kolejowe 54a, 32-200 Miechów, Sekretariat Nadleśnictwa pokój nr 8 - 26.08.2011 r. do godz. 09:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Remont dróg w L-ctwie Chrusty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Remont dróg w L-ctwie Chrusty. Zakres robót zadania nr 1: a) Remont drogi nr 9 (długość: 1836,00mb, szer. 3,50m). - Ścinanie poboczy, - Remont nawierzchni tłuczniowej, - Wykonanie wgłębnego i powierzchniowego skropienia emulsją asfaltową. b) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej przy drodze nr 9 o wym. 40,00x4,00m c) Remont drogi nr 2 Młody Gaj (długość: 3.680,00mb, szer. 3,50m). - Ścinanie poboczy na dł. 3,4km obustronnie, - Remont nawierzchni tłuczniowej, Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i kosztorys nakładczy wraz z kosztorysem ślepym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont drogi nr 46 w L-ctwie Tunel..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zadania nr 2: a) Remont drogi nr 46 poprzez skropienie emulsją asfaltową (długość: 600,00mb+350,00mb, szer. 4,50m). - Ścinanie poboczy 4,8km obustronnie, - Remont nawierzchni tłuczniowej, - Wykonanie wgłębnego i powierzchniowego skropienia emulsją asfaltową. b) Remont drogi nr 46 - nawierzchnia tłuczniowa (długość: 700,00mb, szer. 4,00m). - Remont nawierzchni tłuczniowej. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i kosztorys nakładczy wraz z kosztorysem ślepym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Remont dróg w L-ctwie Skała..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zadania nr 3: a) Remont drogi nr 200 Skała-Popowiec poprzez skropienie emulsją asfaltową (długość: 298,00mb+277,00mb, szer. 3,50m). - Ścinanie poboczy, - Remont nawierzchni tłuczniowej, - Wykonanie wgłębnego i powierzchniowego skropienia emulsją asfaltową. b) Remont drogi nr 200 Skała -Popowiec - nawierzchnia tłuczniowa (długość: 120,00mb+130,00mb+182,00mb, szer. 3,50m). - Remont nawierzchni tłuczniowej, c) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej przy drodze nr 203 o wym. 60,00x15,00m. d) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej przy drodze nr 203 w oddz. 457 o wym. 35,00x15,00m. e) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej przy drodze nr 200 o wym. 45,00x15,00m. f) Remont drogi nr 201 poprzez skropienie emulsją asfaltową (długość: 150,00mb, szer. 3,00m). - Ścinanie poboczy na dł. 1,45km obustronnie, - Remont nawierzchni tłuczniowej, - Wykonanie wgłębnego i powierzchniowego skropienia emulsją asfaltową. g) Remont drogi nr 201 - nawierzchnia tłuczniowa (długość: 1450,00mb, szer. 3,00m). - Remont nawierzchni tłuczniowej. h) Remont drogi nr 214 Las Biskupski - nawierzchnia tłuczniowa (długość: 1500,00mb, szer. 3,50m). - Remont nawierzchni tłuczniowej. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i kosztorys nakładczy wraz z kosztorysem ślepym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Remont dróg w L-ctwie Trzyciąż..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zadania nr 4: a) Remont drogi Jangrot-Cieplice - nawierzchnia tłuczniowa (długość: 650,00mb, szer. 5,00m). - Ścinanie poboczy, - Remont nawierzchni tłuczniowej, b) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej w oddz. 432b o wym. 40,00x15,00m. c) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej w oddz. 441a o wym. 40,00x15,00m. d) Wykonanie składu drewna o nawierzchni tłuczniowej w oddz. 441a o wym. 25,00x15,00m. e) Remont szlaku zrywkowego o nawierzchni tłuczniowej w oddz. 441a o długości 180,00mb, i szer. 3,00m - Ścinanie poboczy, - Remont nawierzchni tłuczniowej. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i kosztorys nakładczy wraz z kosztorysem ślepym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Zakup, dostawa oraz montaż pomocy dydaktycznych wraz z wyposażeniem w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- "Dostawa asortymentu do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie - powtórka."
- Nadzór inspektorski nad zadaniem pn. "Aktualizacja Ewidencji Gruntów i Budynków Racławice i Kozłów
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- Budowa kotłowni gazowej wraz z rozbudową instalacji gaz., przebudową instalacji wod., przebudową instalacji kan. sanitarnej -w budynku Zespołu Szkoły nr 1 przy ul. Racławickiej 23 w m. Miechów
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY ODCINKÓW DRÓG WOJEWÓDZKICH O NUMERACH: DW 901, DW 915, DW 944.
- "Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025"
- REMONT DROGI PPOŻ. NR 35 - BRONISŁAWA
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 7 zadań
- Konserwacja dróg w Nadleśnictwie Nowa Sól w 2025 roku
- Remont drogi gminnej 600782K w km od 0+000,00 - 0+300,00 w miejscowości Szczodrkowice, Powiat Krakowski, Gmina Skała
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.