eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MichówZakup oleju napędowego do pojazdów i sprzętu będącego w posiadaniu gminy oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w gminie tankowanych na stacji paliweowej oferenta w ilości około 90 000 l oleju napędowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Michów: Zakup oleju napędowego do pojazdów i sprzętu będącego w posiadaniu gminy oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w gminie tankowanych na stacji paliweowej oferenta w ilości około 90 000 l oleju napędowego.
Numer ogłoszenia: 241323 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michów, Rynek I/16, 21-140 Michów, woj. lubelskie, tel. 081 8566001, fax 081 8566001 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michow.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup oleju napędowego do pojazdów i sprzętu będącego w posiadaniu gminy oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w gminie tankowanych na stacji paliweowej oferenta w ilości około 90 000 l oleju napędowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oleju napędowego do pojazdów i sprzętu będącego w posiadaniu gminy oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych w gminie tankowanych na stacji paliweowej oferenta w ilości około 90 000 l oleju napędowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawu Pzp b) spełniają wymagania określone w siwz Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż oferent spełnia w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). W przypadku konsorcjum umowa winna spełniać ogólne wymogi stawiane każdej umowie cywilnej (art.56-88 kodeksu cywilnego), a także zawierać postanowienia określające przede wszystkim: wspólny cel gospodarczy; strukturę wewnętrzną konsorcjum, w szczególności sposób reprezentacji; udział w zyskach i stratach; czas trwania konsorcjum; solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia zakres uprawnie i obowiązków wykluczenie możliwości rozwiązania umowy przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. Nie dopuszcza się możliwości złożenia umowy przedwstępnej lub zawartej pod warunkiem zawieszającym. d) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością uchwałę wspólników lub umowę spółki w sprawie zaciągania zobowiązań dwukrotnie przewyższających wartość kapitału zakładowego. e) Oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2. f) Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 3. g) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Oferenta imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwa i jego podpis Jeśli dołączone do ofert w/w pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Oferenta lub notariusza h) Oświadczenie o odległości stacji paliw od Michowa - załącznik nr.4 i) Świadectwo jakości oferowanego oleju napędowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2004 r. Nr.192.poz.1969) j) Koncesja wymagana na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Upust cenowy (% upustu) - 10
  • 3. Odległość stacji paliw od Michowa - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michow.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Michowie ul. Rynek I 16 21-140 Michów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Michowie ul. Rynek I 16 21-140 Michów pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.