eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bratoszewice › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-03

Bratoszewice: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 241276 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach , ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice, woj. łódzkie, tel. 042 719 89 28, faks 042 719 89 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr-bratoszewice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych- 23 szt., stacjonarnych-12 szt., projektorów multimedialnych 19 szt. oraz oprogramowania i podzespołów komputerowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 30.23.61.13 - Synchroniczna pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (SDRAM) 48.10.00.00 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 oraz przygotują ofertę zgodną z zapisami niniejszej SIWZ; 2.W ciągu ostatnich 3 lat wykonali z należytą starannością co najmniej trzy zamówienia obejmujące dostawę, sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia; w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie. 3.Dysponują kompetentnym zespołem posiadającym niezbędne wykształcenie, wiedzę i doświadczenie. 4.Na dostarczony sprzęt udzieli gwarancji typu door to door na okres min 24 miesięcy; 5.Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia; 6.Kryteriami oceny spełniania wymaganych od Wykonawców warunków są zagadnienia na temat, których Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć stosowne oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt. 9 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków określonych w punkcie 8 niniejszej specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie określonym w art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art.22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4); c) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz, że nie był karany w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4). 2. Zgodnie z §2 ust 1 rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188 poz. 1155) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) jeżeli siedziba Wykonawcy lub jego miejsce zamieszkania znajduje się poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 1. składa dokument lub dokumenty, wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że: nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono jego upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał potwierdzone prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w punkcie 2. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sprzętu komputerowego i oprogramowania na łączną kwotę nie mniejszą niż 80.000 zł. z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 5. Wzory formularzy wykazania warunków udziału w postępowaniu stanowią załączniki do SWIZ. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wyszczególnionych lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia przez Wykonawcę odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy, do ich uzupełnienia w wyznaczanym terminie, dopiero ich nie uzupełnienie, czyli ostateczny brak lub ponownie złożenie w niewłaściwej formie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty. Brak w ofercie stosownego pełnomocnictwa będzie skutkowało jej odrzuceniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lodz-bratoszewice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ul. Nowości 32 95-011 Bratoszewice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ul. Nowości 32 95-011 Bratoszewice Sekretariat pokój nr 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych i podzespołów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych 20 szt. oraz dodatkowych modułów pamięci do komputerów przenośnych szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.61.13-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aktualizacji licencji programu antywirusowego na 300 stacji roboczych na 1 rok z zachowaniem aktualnego klucza licencyjnego Dostawa licencji na system operacyjny Windows XP Professional oem - szt. 10 Windows XP Home oem - szt. 5 Dostawa programów do obróbki grafiki i druku - szt. 1 Adobe Design Standard CS3 PL Win Dostawa pakietu biurowego - szt. 10 Microsoft Office SB 2007 W32 Polish OEM (MLK) Dostawa oprogramowania do nawigacji satelitarnej Automapa XL szt. 3 Automapa XL - aktualizacja szt.3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputerów i projektorów multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: notebooków - 3 szt., zestawy komputerowe (przygotowane do instalacji OS) 12 szt., projektory multimedialne- 19 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.