Ogłoszenie z dnia 2008-11-03
Gardeja: Dostawę samochodu pięcioosobowego typu kombi
Numer ogłoszenia: 241222 - 2008; data zamieszczenia: 03.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gardeja , ul. Kwidzyńska 27, 82-520 Gardeja, woj. pomorskie, tel. 055 2624050, faks 055 2624055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gardeja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę samochodu pięcioosobowego typu kombi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 .Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu pięcioosobowego typu kombi. 2. Specyfikacje techniczna samochodu: 2.1. Fabrycznie nowy 2008 r. 2.3. Rozstaw osi min 2600 mm 2.4. Silnik wysokoprężny, turbodoładowany, min 75 KM norma EURO 4 /poj. skokowa od 1700 cm 3 do 2.000 cm3 2.5. Homologacja auta bazowego - kombi 5 osobowe 2.6. Kolor dostępny z wyjątkiem białego. 3. Z wyposażeniem: 3.1.Immobiliser, 3.2.centralny zamek z pilotem 3.3.autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe 3.4.wspomaganie układu kierowniczego, 3.5.układ hamulcowy z ABS, 3.6.hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu 3.7.systemy kontroli trakcji : układ ASR ,układ MSR 3.8.niezależne zawieszenie przednie i tylne zależne ze stabilizatorem 3.9.napęd na koła przednie 3.10.skrzynia biegów manualna 3.11.klimatyzacja z manualną regulacją, 3.12.poduszka powietrzna kierowcy, 3.13.pasy bezpieczeństwa z napinaczami, 3.14.zagłówki z regulacją wysokości 3.15.regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach 3.16.zabezpieczenie przed złamaniem blokady kierownicy 3.17.całkowite przeszklenie pojazdu, szyby termoizolacyjne 3.18.wycieraczki szyby przedniej z dwustopniowa regulacją prędkości i spryskiwaczem 3.19.przesuwne prawe drzwi boczne do przestrzeni pasażersko-ładunkowej, 3.20.tylna klapa z szybą ogrzewaną wycieraczką i spryskiwaczem 3.21.czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa, 3.22.dwa pojedyncze fotele z regulacją wzdłużną i regulacją oparcia, 3.23.trzyosobowe siedzenie, dzielone 1/3 do 2/3, składane, 3.24.wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe 3.25.sygnał dźwiękowy informujący o nie wyłączonych światłach 3.26.lampki kontrolne zaciągniętego hamulca ręcznego , awarii układu hamulcowego i poziomu płynu 3.27.trzecie światło stop światło przeciwmgielne z tyłu 3.28.instalacja radiowa z głośnikami 3.29.gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe, 3.30. pokrywa przestrzeni ładunkowej, składana, 3.31.punkty mocowania pod bagażnik dachowy - 4 szt. 3.32. automatyczne włączanie świateł do jazdy dziennej, 3.33.wykładzina łatwo zmywalna, antypoślizgowa, 3.34.długość maksymalna 4600 mm, 3.35.wysokość maksymalna 1900 mm 3.36.Nie może być to auto z ekspozycji, testowe lub użytkowane jako zastępcze. . 3.37. Minimalny okres gwarancji na podzespoły mechaniczne - 24 miesięcy przy min. limicie 100 000 km lub bez limitu kilometrów. 3.38. Minimalny okres gwarancji na perforację nadwozia - 96 miesięcy. 3.39. Gwarancja na lakier - min. 24 miesiące..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 1.2.Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia. 1.3.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. 1.5. Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.5.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców winno być dołączone do oferty. 1.6.Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 1.7.Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.8.Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2 . Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Oferta Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.2.Dane Wykonawcy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 2.3.Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał finansowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2.4.Wykaz dostaw, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na dostawie samochodów - na załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). 2.5. Oświadczenie o posiadaniu potencjału kadrowego zdolnego do wykonania zamówienia - załącznik nr 4. 2.6.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) opisany jako załącznik nr 5. 2.7.Specyfikacja techniczna pojazdu z wyszczególnieniem wszystkich warunków minimalnych podanych przez Zamawiającego potwierdzająca spełnienie tych warunków wraz z podaniem marki samochodu, typu, producenta opisany jako załącznik nr 6. 2.8.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.) opisaną jako załącznik nr 7. 2.9.Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem) opisane jako załącznik nr 8. 2.10.W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 6.5.1, dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych opisane jako załącznik nr 9. 2.11. Zaakceptowany i wypełniony wzór umowy opisany jako załącznik nr 10 2.12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się on do przepisów Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gardeja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kwidzyńska 36, 82-520 Gardeja.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kwidzyńska 36, 82-520 Gardeja, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GARDEJA
- Świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego na potrzeby Gminy Gardeja"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego wraz z wdrożeniem i konfiguracją zawiązana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi GARDEJA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





