eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dozór budynków Urzędu Miasta Krakowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-05

Kraków: Dozór budynków Urzędu Miasta Krakowa
Numer ogłoszenia: 241218 - 2007; data zamieszczenia: 05.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór budynków Urzędu Miasta Krakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozór budynków UMK. Świadczenie usług polega na: 1. dozorowaniu budynków UMK przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 i 11, ul. Na Załęczu 3, os. Centrum C 10 i ul. Traugutta 4 w Krakowie: - Plac Wszystkich Świętych 3-4 - budynek 5 - kondygnacyjny - dozór jednoosobowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00, - Plac Wszystkich Świętych 11 - budynek 4 kondygnacyjny - dozór jednoosobowy w poniedziałki od godziny 8:30 do 17:30 od wtorku do piątku od godziny 7:00 do 16:00, - ul. Na Załęczu 3 - budynek 3 kondygnacyjny - dozór całodobowy jednoosobowy, - os. Centrum C 10 - lokal UMK dozór jednoosobowy od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 22:00, - ul. Traugutta 4 - lokal UMK dozór jednoosobowy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 18:00 przez trzy miesiące w roku w okresie od 1 lipca do 30 września. 2. sprzątaniu terenu wokół dozorowanych budynków UMK przy Placu Wszystkich Świętych 11 (180 m2) i ul. Na Załęczu 3 (200 m2) w dniach pełnienia dozoru, 3. pełnieniu przez portiera funkcji informatora w dozorowanym budynku przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 w godzinach pracy Urzędu i w zakresie określonym przez Zleceniodawcę. 3.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz: 5.1. Wykonawcy, którzy wykażą, że w ostatnich trzech latach zrealizowali co najmniej 3 usługi dozoru obiektów biurowych lub użyteczności publicznej o powierzchni powyżej 500 m2 i czasie trwania umowy co najmniej 6 miesięcy, 5.2. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100 000,00 złotych, 5.3. Wykonawca musi posiadać koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie ochrony budynków. 6.1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 6.2.1.-6.2.7. ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 6.2.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2B do specyfikacji), 6.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 6.2.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - w celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6.2.5. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wykaz wykonanych usług (zał. nr 4). Do wykazu należy dołączyć dokumenty wydane przez zleceniodawcę potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, 6.2.6. Kserokopia aktualnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie ochrony budynków, - w celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 6.2.7. Podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie, o treści: Oświadczam, że zawrę ubezpieczenie deliktowe przed podpisaniem umowy obejmujące okres obowiązywania umowy na kwotę minimum 100 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, Dorota Turska - Graba, pokój nr 324, tel. 012 6161217..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, Kancelaria Magistratu, stanowisko nr 1, parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca winien dodatkowo złożyć w ofercie: 6.2.8. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 6.2.9. Dowód wniesienia wadium, 6.2.10. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Uwaga: dotyczy sekcji II.3 Czas trwania zamówienia lub termin wykonania. Jest data zakończenia 31/12/2009 powinno być: od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od 1 stycznia 2008r. do 31 grudnia 2009r. z wyjątkiem ul. Traugutta 4 przez trzy miesiące w każdym roku tj. od dnia 1 lipca do 30 września. Przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.