Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Zabrze: Termomodernizacja obiektów Domu Pomocy Społecznej nr 3 w Zabrzu - etap I.
Numer ogłoszenia: 241190 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 3 , ul. Brysza 3, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2713861, faks 032 2713861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps3.zabrze.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów Domu Pomocy Społecznej nr 3 w Zabrzu - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienie obejmuje:1.1. Izolację przyziemia budynku głównego Domu Pomocy Społecznej nr 3 w Zabrzu,1.2. Przebudowę wiatrołapu budynku jw. 1.3. Izolację cieplną elewacji północno - zachodniej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca projekt budowlano - wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, opracowana przez -BIM Pracownia Usług Inżynierskich w Budownictwie (41-807 Zabrze, ul. Tarnopolska 18)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.14 - Roboty budowlane w zakresie domów spokojnej starości 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07.08.2009r. do godz. 10:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 80 000,00 zł, - udokumentowane jak w pkt. IV-1.2.8. Posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 1 000 000,00 zł - potwierdzony jak w pkt. IV-1.2.7.Dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - 1 osoba - do pełnienia funkcji kierownika budowy, - instalacyjno - sanitarnej - 1 osoba wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, co należy udokumentować, jak w pkt. IV 1.2.4).Wykonawca musi udowodnić zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadań o podobnym charakterze, wartości i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia udokumentowane jak w pkt. IV 1.2.6. Jako zadanie o podobnym charakterze, wartości i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo - finansowym zamawiający rozumie wykonywanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji obiektów budowlanych kubaturowych, o wartości nie niższej jak 200 000 zł, w tym co najmniej jedno dotyczące robót izolacyjnych przyziemia. Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie następujących narzędzi i urządzeń: rusztowanie - 100 m2, samochód ciężarowy 5 - 10 t. - 1 szt., sprzęt do zabezpieczenia wykopów, elektronarzędzia i narzędzia do robót elewacyjnych termomodernizacyjnych metodą lekką mokrą, co należy udokumentować jak w pkt. IV.1.2.5. Oferent musi zaoferować minimum 5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy: Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2, na załączniku nr II. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca na załączniku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 3 referencji (innych dokumentów) od poprzednich zamawiających (inwestorów) zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, na załączniku nr IV. Bilans z rachunkiem zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, udokumentowane jak w pkt III - 1.2). Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, udokumentowane jak w pkt III - 1.1). 1.3. Kosztorys ofertowy, który winien być zgodny wartościowo z wynagrodzeniem ryczałtowym zaoferowanym przez wykonawcę, w ramach oferty. 1.4. Harmonogram realizacji umowy w ujęciu rzeczowo-finansowym, zgodny z kosztorysem ofertowym zawierający zestawienie kosztów elementów robót bez podatku VAT. Będzie on podstawą do wystawienia faktur częściowych, obejmujących wykazane w harmonogramie elementy robót jako przedmioty oddzielnych odbiorów zgodnie z umową. 1.5. Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps3.zabrze.magistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać również odpłatnie w wysokości 150,oo zł w siedzibie Zamawiającego w godzinach od 08:00 do 14:00 w pokoju nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w3 siedzibie Zamawiającego-Dom Pomocy Społecznej Nr 3 ul Brysza 3 pokój 1 w terminie do 07.08.2009r. do godziny 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa artykułów higienicznych
- Dostawa nici chirurgicznych oraz klipsów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/17 TP/2025
- 21/TP/I/25 DOSTAWY ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zabrzański Budżet Obywatelski 2024 (X edycja - wniosek P0021) - Rozwój całego Zaborza (Etap I)(...)
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programach lekowych
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
- REMONT POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU PAWILONU "A" W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Głuchołazach oraz budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Bodzanów, w ramach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja budynku w Gudowie z przeznaczeniem na Centrum Wsi Pojezierza Drawskiego ETAP I
- Remont pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego oraz w Agendach Zamiejscowych Kancelarii Zarządu UMWM
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów spokojnej starości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.