Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Żary: dostawa dwóch podnośników hydraulicznych o wysokości ratownicznej minimum 24 m zamontowanych na pojazdach silnikowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Jerzy Chomik, al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 3630627, fax 068 3630601, e-mail: poczta@powiatzary.pl, www.powiatzary.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch podnośników hydraulicznych o wysokości ratownicznej minimum 24 m zamontowanych na pojazdach silnikowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa dwóch podnośników hydraulicznych o wysokości ratownicznej minimum 24 m zamontowane na pojazdach silnikowych składajacych się z podwozia, kabiny nadwozia w formie platformy - podestu roboczego z zamontowanym na nim wysięgnikiem obrotowym i drabina ratowniczą, wyposażonych w uchwyty lub miejsca do mocowania wyposażenia i narzędzi oraz kosz ratowniczy o nośności minimalmej 265 kg. Wymiary pojazdu: - całkowiata wysokość nie prtzekraczająca 3500 mm, - długość nie przekraczająca 10500 mm - szerokość nie przekraczająca 2550 mm Zamówieniem objęte jest również szkolenie personelu w użycia wyposażenia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żarach, ul. Serbska 58. Kod NUTS: PL052. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 10.07.2006; data zakończenia: 25.10.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność w ciągu 30 dniod daty dostawy przedmiotu zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu moga wziąć udzia Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 spełniajacy wymogi art.22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniajacy warunki dodatkowe okreslone poniżej:. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 2. Inne dokumenty/upoważnienia/ uprawniające osobę/osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa w pkt. 1. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administarcyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze współników. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt.9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze współników. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na tary zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków,opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 3,4 i 5, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia spełnienia warunków w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca zobowiazany jest dołączyć do oferty wykaz co najmniej dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnicj 3 lat odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZI-342/09/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.06.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.06.2006, godzina 10:15, Starostwo Powiatowe w Żarach - pokój nr 108.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, INTERREG III A umowa nr.IG-2004/PL-BD/3/3.Z/U-35/06. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.05.2006.
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- 2025- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach.
- "Termomodernizacja budynków SOSW w Żarach przy ul. Spokojnej 3 i 5" w podziale na części.
- "Budowa ścieżek rowerowych w Żarach w miejscach wynikających z koncepcji opracowanej dla ŻŻOF - etap I - Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego od ul. Katowickiej do ul. Moniuszki"
- Usługa ubezpieczenie mienia Powiatu Żarskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi POWTÓRKA
- " Dostawa sprzętu i wyposażenia do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Adaptacja pomieszczeń dla Wydziału Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Żarach.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednego lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kościerzynie
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Doposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego dla jednostki OSP w Gryfowie Śląskim
- Dostawa dla Straży Miejskiej w Rzeszowie 2 szt. samochodów osobowych uprzywilejowanych tej samej marki oraz modelu
- Zakup samochodu osobowego zwanego dalej "mikrobusem", który w wersji standardowej jest samochodem 9 -cio miejscowym, przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.