eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2006-05-10

POZYCJA 24114

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Straż Miejska m.st. Warszawy, do kontaktów: Anna Sobieszek, ul. Czerniakowska 130/132 paw. 304 pok. 42, 00-454 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5986808, fax 0-22 5986813, e-mail: zam.pub2@strazmiejska.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: zadanie I - zestawy komputerowe w ilości - 66 kpl., zadanie II - serwer w ilości -1 szt., zadanie III - komputery przenośne w ilości 5 szt., zadanie IV - drukarki laserowe monochromatyczne w ilości 50 szt., zadanie V - oprogramowanie: 1. Office 2003 WIN32 STD PL MOLP - w ilości 71 licencji. Dostarczone licencje zgodne z cennikiem programu Microsoft GOLP nr 19841410ZZG0711. 2. NOD32 PL MIX Win - w ilości 66 licencji. Roczna licencja subskrycyjna. 3. Visio 2003 WIN32 PRO PL CD - w ilości 2 licencje. Dostarczone licencje zgodne z cennikiem programu Microsoft GOLP nr 19841410ZZG0711. 4. Remote Administrator v 2.2 PL - w ilości 50 licencji. 5. BrightStor ARCserve Backup r 11.1 for WINEng+PL - w ilości 2 licencje. 6. BrightStor ARCserve Backup r11.5 Agent OF on Win - w ilości 2 licencje. 7. BrightStor ARCserver 11.1 Disaster RecoveryMULTI (PL)- w ilości 2 licencje. 8. WINRAR V 3.51 PL - w ilości 25 licencji. Zadanie VI - akcesoria komputerowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 00-454 Warszawa, ul. Czerniakowska 130/132. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: zadanie I - zestawy komputerowe w ilości - 66 kpl. - 173 114,75 zł zadanie II - serwer w ilości - 1 kpl. - 32 786,88 zł zadanie III - komputery przenośne w ilości 5 kpl. - 16 393,44 zł zadanie IV - drukarki laserowe monochromatyczne w ilości 50 szt. - 57 745,90 zł zadanie V - oprogramowanie - 100 516,39 zł zadanie VI - akcesoria komputerowe-16 411,58 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: zad. I - 5000 zł; zad. II - 980,00 zł; zad. III - 490,00 zł; zad. IV - 1700,00 zł; zad. V - 3000 zł; zad. VI - 490,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 i braku wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg załączonego Formularza ofertowego nr 1, 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków podmiotowych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b) aktualną informację (o osobie) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej nić 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (o podmiocie zbiorowym) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert, d) aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się dokumentem zatwierdzjącym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.06.2006, cena - nieodpłatnie. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 18.08.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2006, godzina 12:20.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.