Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-11
Zamość: Dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół uczestniczących w projekcie: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 241132 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu , ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383555, 6383444, faks 084 6383500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół uczestniczących w projekcie: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół uczestniczących w projekcie: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, z podziałem na części: Część 1 zamówienia - dostawa materiałów dydaktycznych, Część 2 zamówienia - dostawa sprzętu wspomagającego proces dydaktyczny (odtwarzacze CD, DVD). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały dydaktyczne fabrycznie nowe, pełnowartościowy wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. Rok wydania nie może być starszy niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisami wniosku aplikacyjnego cena jednostkowa poszczególnych materiałów dydaktycznych określonych w załączniku nr 1.1 oraz 1.2 do siwz nie może być wyższa niż 349,99 zł brutto. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju, ilości asortymentu stanowiącym przedmiot dostawy na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1.1 do siwz - dot. części 1 zamówienia, załącznik nr 1.2 do siwz - dot. części 2 zamówienia 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym: załącznik nr 2.1 do siwz - dot. części 1 zamówienia, załącznik nr 2.2 do siwz - dot. części 2 zamówienia 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, co oznacza że Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części według powyższego podziału na części. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom. 9. Ilekroć w treści siwz, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany /z nazwy/ przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, merytorycznych, cechach użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 22.11.40.00-2, 32.34.42.10-1, 30.23.21.51-4, 30.23.31.52-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na ofertę składają się: a) Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ(oryginał); b) Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; c) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W ramach części 1 zamówienia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT -odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, względem dostaw, do których mają zastosowanie zmienione przepisy, b) niedostępności na rynku (w momencie realizacji zamówienia) którejś z pozycji (tytułu) zaoferowanej w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne (potwierdzonej pisemnie przez danego Wydawcę), Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę innej pozycji (tytułu) równoważnej merytorycznie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy . Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego, c) wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; zmiana nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy: a) Wykonawca nieterminowego lub nienależycie wykonuje obowiązki wynikające z niniejszej umowy, b) ogłoszenia upadłości lub otwarcia likwidacji Wykonawcy, c) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W ramach części 2 zamówienia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT -odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, względem dostaw, do których mają zastosowanie zmienione przepisy, b) zastosowania produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie -pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w siwz i umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. c) wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; zmiana nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy: a) Wykonawca nieterminowego lub nienależycie wykonuje obowiązki wynikające z niniejszej umowy, b) ogłoszenia upadłości lub otwarcia likwidacji Wykonawcy, c) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwszzamosc.pl/;http://83.3.123.29/bip/bip/zam-wienia-publiczne/zamowienia-2011.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu, Dom Studenta, ul. Sienkiewicza 10, 22-400 Zamość.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość w sekretariacie (Pokój nr 32); od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Marta Worobij - tel. (84) 627 84 04, w sprawach procedury przetargowej: Mariola Franczak - tel. (084) 638 35 50 2. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3: Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.2: Efektywny system kształcenia i doskonalenia nauczycieli, Projekt: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół uczestniczących w projekcie: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, m.in. książki, słowniki, fiszki, plansze dydaktyczne, plansze interaktywne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju, ilości asortymentu stanowiącym przedmiot dostawy zawiera załącznik nr 1.1 do siwz. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały dydaktyczne fabrycznie nowe, pełnowartościowy wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. Rok wydania nie może być starszy niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W związku z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisami wniosku aplikacyjnego cena jednostkowa poszczególnych materiałów dydaktycznych określonych w załączniku nr 1.1 do siwz nie może być wyższa niż 349,99 zł brutto. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2.1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 22.11.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu wspomagającego proces dydaktyczny (odtwarzacze CD, DVD).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wspomagającego proces dydaktyczny dla szkół uczestniczących w projekcie: Praktyki pedagogiczne drogą do innowacyjnego szkolnictwa, tj. radioodtwarzaczy CD oraz odtwarzaczy DVD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju, ilości asortymentu stanowiącym przedmiot dostawy zawiera załącznik nr 1.2 do siwz Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy, pełnowartościowy wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. W związku z wymogami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisami wniosku aplikacyjnego cena jednostkowa poszczególnych materiałów dydaktycznych określonych w załączniku nr 1.2 do siwz nie może być wyższa niż 349,99 zł brutto. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2.2 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 32.34.42.10-1, 30.23.31.51-4, 30.23.31.52-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I UBEZPIECZENIA OC ZAKŁADU GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SP. Z O.O.
- "Dostawa artykułów i produktów spożywczych w 2026 roku dla Bursy Międzyszkolnej Nr 2 w Zamościu"
- MODERNIZACJA CZĘŚCI BUDYNKU STACJI OBSLUGOWO NAPRAWCZEJ W SAMODZIELNEJ PUBLICZNEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAMOŚCIU
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
- Dostawa części i akcesoriów do aparatury medycznej
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce
- Usługa organiz. i przeprowadzenia warsztatów i zaj. tanecznych w ramach proj.Wsparcie rozw. kompetencji.,umiejęt., uzdol. zainteres. ucz. poza eduk. formalną w Szkole Podst. im. Boh.L.P. w Komarówce P
- Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem
- Dostawa sprzętu dydaktycznego ( jeździki/ wózki/ stoły i kuwety do zabawy wodą i piaskiem, piasek kinetyczny)- w podziale na części
- Zakup i dostawa na potrzeby szkoleń o tematyce związanej z projektowaniem uniwersalnym: Cz. Nr 1: Uniwersalnej drukarki brajlowskiej z ochroną akustyczną Cz. Nr 2 - papieru brajlowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





