Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Bydgoszcz: Wymiana stolarki okiennej w budynku ZOZ MSWiA w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 241098 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA , ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5826252, faks 052 5826209.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku ZOZ MSWiA w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę 77 okien w budynku szpitala, w tym 1 drzwi balkonowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie obowiązujeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty, Oferta wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ 3 Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 4 Oświadczenie Wykonawcy - art. 22 ustawy PZP, wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ, 5 W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia: a) Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. b) Koncesja lub zezwolenie, jeśli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d ) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W celu potwierdzenia, ze wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć: b) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców - wypełniony Załącznik nr 4 obejmujący minimum 3 wykonane usługi. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 7. W celu potwierdzenia, że wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć: a)Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 8. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Markwarta 4-6, 85-015 Bydgoszcz lub ze strony internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 09:30, miejsce: sekretariat ZOZ MSWiA ul. Markwarta 4-6 , 85-015 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Budowa doświetleń wertykalnych istniejących przejść dla pieszych na os. Górzyskowo w Bydgoszczy w systemie zaprojektuj i buduj (Program BBO)
- Dostawa sprzętu RTV na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- WZPiFP-70-25 Dostawa sprzętu radiokomunikacyjnego
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji istniejącego placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 40 przy ul. Puszczykowej 11 w Bydgoszczy (program BBO)
- Zakup systemu do zabezpieczenia zbiorów biblioteki Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy.
- WZPiFP-69-25 Dostawa mebli metalowych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Czesława Kamińskiego w Siedlcach
- Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy, typu "Orlik" wraz z boiskiem wielofunkcyjnym w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Wykonanie projektu i instalacji Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS) z podsystemem monitorowania i zarządzania energią oraz mediami w obiektach AWF Filia w Białej Podlaskiej."
- Budowa boiska piłkarskiego ze sztucznej trawy, typu "Orlik" wraz z boiskiem wielofunkcyjnym w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie wielobranżowej. dokumentacji wykonawczej dla zadania pn.: "Budowa budynku biurowego poprzez wyeksponowanie zespolenia dawnych i współczesnych elementów architektury
- Budowa obiektu sportowego z basenem w Bezrzeczu - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.