eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Modernizacja parku miejskiego w Miastku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Miastko: Modernizacja parku miejskiego w Miastku
Numer ogłoszenia: 24096 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastko , ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572081, faks 059 8572368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja parku miejskiego w Miastku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zrealizowaniu przedsięwzięcia zatytułowanego: pn Modernizacja parku miejskiego w Miastku, Opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót obejmuje w szczególności: a)modernizację parku miejskiego, budowę oświetlenia, przyłączy wodociągowych, kanalizacji deszczowej, parkingów wzdłuż ul. Grunwaldzkiej, chodników i parkingów przy Urzędzie Miejskim wraz z obsługą geodezyjną b)pielęgnacja nasadzeń w okresie gwarancyjnym zgodnie z zaleceniami zawartymi w dokumentacji dot. zieleni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 29.83.50.00 - 29.83.50.00 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 35.000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18 lutego 2010r. do godz. 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - PKO BP O/Miastko, nr 97 1020 4708 0000 7102 0004 4362. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 18 lutego 2010r. do godz. 12:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności, aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy w tym z państw członkowskich Unii Europejskiej, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) i wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust.1 przywołanej ustawy Pzp określone w ogłoszeniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: tj. w okresie ostatnich pięciu lat dla roboty budowlanej i trzech lat dla usługi przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) jako wykonawca lub podwykonawca łącznie: a) jedną robotę budowlaną odpowiadającą swym rodzajem niniejszemu zamówieniu - polegającej na budowie, przebudowie nawierzchni parkowych, chodników z kostki polbruk i kostki granitowej, o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 PLN brutto (osiemset tysięcy złotych), b) jedną usługę odpowiadającą swym rodzajem niniejszemu zamówieniu - polegające na utworzeniu, przebudowie, modernizacji parków miejskich, terenów zieleni o charakterze rekreacyjnym o powierzchni min. 1 ha zawierającej: wycinkę drzew i zakrzewień oraz nasadzanie nowych roślin ozdobnych, zakrzewień i drzew także wykonanie nowych trawników, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN brutto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), lub jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.050.000,00 PLN brutto (milion pięćdziesiąt tysięcy złotych), zawierającej w swym zakresie roboty budowlane i usługi spełniające wymagania zakresowe i kwotowe dla wymagań pkt. a i b osobno. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnymi do wykonania zamówienia- wymagania minimalne: 1) koparki o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 1 szt.; 2) koparko-spycharki - 1 szt; 3) środkami transportowymi (samochody ciężarowe o ład. min. 6 ton ) - 2 szt.; 4) zagęszczarki/ ubijaki do zagęszczania gruntu - 2 szt.; 4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: 1) trzy sześcioosobowe brygady robocze; 2) podmiot upoważniony do obsługi geodezyjnej; 3) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadająca odpowiednie dla tego zadania uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, lub stosowne uprawnieniami upoważniającymi ją do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski w przypadku osoby z kraju członkowskiego Unii Europejskiej, - legitymującymi się nie mniejszym niż 5 letnim stażem zawodowym, 4) osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót nasadzeniowych posiadająca wykształcenie architekta krajobrazu lub leśnika, rolnika, ogrodnika - legitymująca się nie mniejszym niż 3 letnim stażem zawodowym w wykonywaniu wycinki i nasadzeń zieleni oraz ich pielęgnacji; 5. sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: 1) posiadają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 650.000,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych); są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych) na czas wykonania zamówienia; Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki wymienione w ogłoszeniu i części 7.0. siwz powinny spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ocena spełniania przez Wykonawców w/w wymaganych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą -spełnia/nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu i części 8.0. siwz i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnia oraz, że nie występują podstawy do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; 2) na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w części 8.0. siwz lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie; 3) w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w poz. 7.4.2. na podstawie przesłanek wynikających z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzyma wadium Wykonawcy wraz z odsetkami. 4) nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 5) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania przez wykonawcę potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w ogłoszeniu i części 7.0. poz. 7.1. siwz wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają; 2. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierającyłącznie: 1) jedną robotę budowlaną odpowiadającą swym rodzajem niniejszemu zamówieniu - polegającej na budowie, przebudowie nawierzchni parkowych, chodników z kostki polbruk i kostki granitowej, o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 PLN brutto (osiemset tysięcy złotych), 2) jedną usługę odpowiadającą swym rodzajem niniejszemu zamówieniu - polegające na utworzeniu, przebudowie, modernizacji parków miejskich, terenów zieleni o charakterze rekreacyjnym o powierzchni min. 1 ha zawierającej: wycinkę drzew i zakrzewień oraz nasadzanie nowych roślin ozdobnych, zakrzewień i drzew także wykonanie nowych trawników, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN brutto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), lub jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.050.000,00 PLN brutto (milion pięćdziesiąt tysięcy złotych), zawierającej w swym zakresie roboty budowlane i usługi spełniające wymagania zakresowe i kwotowe dla wymagań pkt. a i b osobno. 3. dokumenty potwierdzające, że roboty określone w wykazie wymienionym w ogłoszeniu i w poz. 8.1.2 siwz zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; za które można przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające oraz inne dokumenty - wystawione przez Zamawiających udzielających zamówień na wskazane roboty; 4. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót nasadzeniowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 6. oświadczenie wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. kierownik budowy, kierownik robót nasadzeniowych, operatorzy sprzętu, 7. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 650.000,00 PLN (sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych); 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych 10. oświadczenie innych podmiotów o braku podstaw do ich wykluczenia z postępowania 11. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym inny podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, na których będzie mógł polegać Wykonawca na kwotę nie mniejszą niż 650.000,00 PLN (sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 12. oświadczenie wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 Pzp 13. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 Pzp Informacja o pozostałych dokumentach, które wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) dowód wniesienia wadium: - jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dowód zrealizowania przelewu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie (wg poz. 10.3. pkt 2-5 siwz) - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu; 2) pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 3) dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę; 4) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 5) harmonogram rzeczowo-finansowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko p. nr 17. Płatność w kwocie 180,00 zł brutto - dotyczy wersji papierowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miastku, ul. Grunwaldzka 1, 77-200 Miastko p. nr 19 ( I piętro - sekretariat burmistrza). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 luty 2010r. o godz. 12:15 pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie objęte jest dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 8. Lokalna infrastruktura podstawowa, Działania 8.1 Lokalny potencjał rozwojowy, Poddziałanie 8.1.2 Lokalna infrastruktura wspierająca rozwój gospodarczy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.