eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Dostawa sprzętu komputerowego do budynkówświetlicy wiejskiej w Gutowcu oraz Lokalnego Centrum Kultury, Edukacji i Organizacji Pozarządowych w Będźmierowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-09

Czersk: Dostawa sprzętu komputerowego do budynków: świetlicy wiejskiej w Gutowcu oraz Lokalnego Centrum Kultury, Edukacji i Organizacji Pozarządowych w Będźmierowicach
Numer ogłoszenia: 240894 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czersk , ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 052 3954860, faks 052 3954811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do budynków: świetlicy wiejskiej w Gutowcu oraz Lokalnego Centrum Kultury, Edukacji i Organizacji Pozarządowych w Będźmierowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: CZEŚĆ 1: Dostawa sprzętu komputerowego do budynku świetlicy wiejskiej w Gutowcu, CZĘŚĆ 2: Dostawa sprzętu komputerowego do budynku Lokalnego Centrum Kultury, Edukacji i Organizacji Pozarządowych w Będźmierowicach. OPIS CZĘŚĆ 1 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego do budynku świetlicy wiejskiej w Gutowcu 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.Zestaw komputerowy - 1 szt. 1.2.Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 2.Do obowiązków dostawcy sprzętu należy rozpakowanie i podłączenie urządzeń we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w świetlicy wiejskiej w Gutowcu oraz demonstracja wbudowanego sprzętu komputerowego wraz z wykazaniem parametrów jakie żądał w SIWZ Zamawiający. 3.Zastosowany sprzęt komputerowy i programy muszą być kompatybilne ze sobą. Zestaw komputerowy musi posiadać takie urządzenia, wyposażenie i oprogramowanie, aby było możliwie rozpoczęcie pracy na nim zaraz po montażu i instalacji w salce komputerowej. 4.Dostawca ponadto zainstaluje urządzenie wielofunkcyjne, aby możliwe było jego użytkowanie przez dostarczony zestaw komputerowy w salce komputerowej wskazanej przez Zamawiającego. 5.Wykonawca na co najmniej 48 godzin przed planowaną dostawą poinformuje Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksem o gotowości do dostarczenia przedmiotu zamówienia. OPIS CZĘŚĆ 2 PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego do budynku Lokalnego Centrum Kultury, Edukacji i Organizacji Pozarządowych w Będźmierowicach. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1.1.Zestaw komputerowy - 8 szt. 1.2.Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 2.Do obowiązków dostawcy sprzętu należy rozpakowanie i podłączenie urządzeń we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w LCKEiOP w Będźmierowicach oraz demonstracja wbudowanego sprzętu komputerowego wraz z wykazaniem parametrów jakie żądał w SIWZ Zamawiający. 3.Zastosowany sprzęt komputerowy i programy muszą być kompatybilne ze sobą. Zestaw komputerowy musi posiadać takie urządzenia, wyposażenie i oprogramowanie, aby było możliwie rozpoczęcie pracy na nim zaraz po montażu i instalacji w salce komputerowej. 4.Dostawca ponadto zainstaluje urządzenie wielofunkcyjne, aby możliwe było jego użytkowanie przez dostarczony zestaw komputerowy w salce komputerowej wskazanej przez Zamawiającego. 5.Wykonawca na co najmniej 48 godzin przed planowaną dostawą poinformuje Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksem o gotowości do dostarczenia przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podst. art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegały na rozszerzeniu dostawy, tj. dostawy sprzętu komputerowego itp. tego samego typu co objęte niniejszym zamówieniem.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2.Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2.Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2.Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2.Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2.Potwierdzeniem jest podpisane oświadczenie z zakresu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. 5. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki, Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony formularz rzeczowo - cenowy - zał. nr 1A i/lub załącznik 1B do formularza ofertowego (w zależności od części, na które Wykonawca składa ofertę), 3. oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 10 SIWZ, 4. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.1.2, 10.1.3, 10.1.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym odpowiednio w terminach określonych w zdaniu poprzedzającym. 6.Pozostałe dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ przez Zamawiającego, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Przewidywany zakres zmian. 1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: 1.1.1. wystąpienia siły wyższej, wydarzeń nieprzewidywalnych i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujących po podpisaniu umowy i powodujących niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 1.1.2. wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 1.1.3. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 1.1.4. zmiany postanowień umowy o dofinansowanie przedmiotu zamówienia w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, 1.2. Zmiana miejsca dostawy przedmiotu zamówienia. 1.3. Sądowa waloryzacja wynagrodzenia. 1.4. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 1.5. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. 1.6. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty. 1.7. Zmiana terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: 1.7.1. podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie ww. inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, zmieniającego zasady i terminy jej realizacji. 1.7.2. zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 4.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. 5.Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 6.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czersk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Czersku ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne (część 1 i 2) jest współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do budynku świetlicy wiejskiej w Gutowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.Zestaw komputerowy - 1 szt. 1.2.Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 2.Do obowiązków dostawcy sprzętu należy rozpakowanie i podłączenie urządzeń we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w świetlicy wiejskiej w Gutowcu oraz demonstracja wbudowanego sprzętu komputerowego wraz z wykazaniem parametrów jakie żądał w SIWZ Zamawiający. 3.Zastosowany sprzęt komputerowy i programy muszą być kompatybilne ze sobą. Zestaw komputerowy musi posiadać takie urządzenia, wyposażenie i oprogramowanie, aby było możliwie rozpoczęcie pracy na nim zaraz po montażu i instalacji w salce komputerowej. 4.Dostawca ponadto zainstaluje urządzenie wielofunkcyjne, aby możliwe było jego użytkowanie przez dostarczony zestaw komputerowy w salce komputerowej wskazanej przez Zamawiającego. 5.Wykonawca na co najmniej 48 godzin przed planowaną dostawą poinformuje Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksem o gotowości do dostarczenia przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do budynku Lokalnego Centrum Kultury, Edukacji i Organizacji Pozarządowych w Będźmierowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1.1.Zestaw komputerowy - 8 szt. 1.2.Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 2.Do obowiązków dostawcy sprzętu należy rozpakowanie i podłączenie urządzeń we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w LCKEiOP w Będźmierowicach oraz demonstracja wbudowanego sprzętu komputerowego wraz z wykazaniem parametrów jakie żądał w SIWZ Zamawiający. 3.Zastosowany sprzęt komputerowy i programy muszą być kompatybilne ze sobą. Zestaw komputerowy musi posiadać takie urządzenia, wyposażenie i oprogramowanie, aby było możliwie rozpoczęcie pracy na nim zaraz po montażu i instalacji w salce komputerowej. 4.Dostawca ponadto zainstaluje urządzenie wielofunkcyjne, aby możliwe było jego użytkowanie przez dostarczony zestaw komputerowy w salce komputerowej wskazanej przez Zamawiającego. 5.Wykonawca na co najmniej 48 godzin przed planowaną dostawą poinformuje Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksem o gotowości do dostarczenia przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.