eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaskidefibrylator, lampa operacyjna, wózek do transportu zwłok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Bielsk Podlaski: defibrylator, lampa operacyjna, wózek do transportu zwłok
Numer ogłoszenia: 240854 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kleszczelowska 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332760, 8332763, faks 085 8332760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-bielsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: defibrylator, lampa operacyjna, wózek do transportu zwłok.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -defibrylator przystosowany do mocowania i zasilania w karetce -jednoogniskowa, syfitowa lampa operacyjna -wózek do przewożenia zwłok z pokrywą stalową, stoliki zabiegowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 3. O ZAMÓWIENIE MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 3.1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 pzp). 3.5. Wnieśli w sposób zgodny z wymogami art. 45 Prawa zamówień publicznych i zapisami niniejszej SIWZ wymaganą kwotę wadium. 3.6. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w tej specyfikacji oraz jej załącznikach, łącznie z treścią dołączonego wzoru umowy. 3.7. Zaakceptują 30 dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury VAT. 3.8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Pełnomocnictwo do podpisania ofert i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą jest osoba inna niż wymieniona w KRS. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub notariusz. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 4.2. Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, z którego wynikać będzie, że Wykonawca: 4.2.1. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a jego zakres działalności obejmuje swoim zakresem przedmiot zamówienia. Powyższe potwierdzić, dołączając odpis właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest dołączenie do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazujący-mi sposób reprezentacji Wykonawcy. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej wydany przez odpowiedni urząd po 31.12.2000r. 4.2.2. Posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dołączy: koncesję na prowadzenie działalności handlowej lub ustawowej w zakresie przedmiotu zamówienia objętego niniejszą SIWZ. 4.3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4.4. Do oferty należy dołączyć także stosowne certyfikaty lub inne pozwolenia właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości dopuszczające jego stosowanie na terytorium Polski, że odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Dla wyrobów medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE -dołączyć aktualne zgłoszenie rejestracji tj. Declaration of Conformity wraz z załącznikami szczegółów jeżeli oferowany wyrób medyczny (model) nie figuruje bezpośrednio na stronach dokumentu CE; W przypadku wyrobów medycznych zwiększonego ryzyka: klasa IIB lub klasa III zgłoszenie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wymagane jest na etapie wprowadzania produktu do używania, zatem Zamawiający wymaga tylko oświadczenia o ich rejestracji. W przypadku wystąpienia substancji niebezpiecznych, do oferty dołączyć Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych. 4.5. Oświadczenie Wykonawcy o dokładnym zapoznaniu się z treścią i wymogami SIWZ oraz jej załączników i przyjęciu bez zastrzeżeń jej warunków i postanowień łącznie z treścią wzoru umowy. 4.6. Potwierdzenie wniesienia wadium. (nie wymagane) 4.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust 1 punkcie 2, 3 i 5 RPRM z dnia 19 maja 2006 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. a. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-bielsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego zamówienia publiczne, elektronicznie lub ze strony www adres jak wyżej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT pok nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: defibrylator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator przenośny z możliwością bezpiecznego zamontowania do stacji dokującej w karetce. Uchwyt do defibrylatora zapewniający stabilne mocowanie w karetce. Automatyczne podłączenie do zasilania karetki (ładowanie akumulatorów) po włożeniu do stacji dokującej w zakresie 10-24V. Akumulator bez efektu pamięci. Wskaźnik stanu akumulatorów na ekranie, Sygnał alarmowy (wizualny i dźwiękowy) niskiego stanu naładowania. Minimum 5 wyładowań pełną energia od momentu pierwszego komunikatu o rozładowaniu Czas pracy z zasilania akumulatorowego (przy w pełni naładowanym akumulatorze): -monitorowanie minimum 240 min: -defibrylacja z energią 200J - minimum 40 wyładowań Defibrylator wyposażony w: a/ zestaw łyżek dla dorosłych i dla dzieci, ze wskaźnikiem kontaktu ze skórą b/ w elektrody jednorazowe, wielofunkcyjne do elektrostymulacji, defibry-lacji i kardiowersji min. 10 kpl do aparatu. W zestawie kabel do elektrod i obciążenie testowe. c/ w ekran EL lub TFT LCD, kolorowy wysokiej rozdzielczości i kontraście z możliwością wyświetlania co najmniej 4 krzywych przebiegów dynamice-nych , o przekątnej ekranu minimum 8,4 cala. Możliwość konfigurowania kolejności kolorów krzywych przez użytkownika. d/ w szybę chroniącą ekran przed uszkodzeniami mechanicznymi. e/ ciężar aparatu nie większy jak 8,0 kg; f/ Gwarantowana odporność na przeciążenia (10G) potwierdzona certyfikatem. Defibrylator odporny na wstrząsy - odporny na wilgoć i wodę - pracujący w temperaturach minimum 0-40 st C - Defibrylacja synchroniczna i asynchroniczna (kardiowersja); - tryb pracy ręczny i półautomatyczny; - w trybie półautomatycznym komendy głosowe w języku polskim. Miejsce ułożenia elektrod (sposób umieszczenia) prezentowane na ekranie. Płynne przejście pomiędzy trybami ręcznym i automatycznym (bez wyłączania urządzenia). Maksymalny czas od przerwania CPR do podania komendy defibrylacji: 10 sekund. - z wyborem kategorii wiekowej pacjenta: Dorosły / Pediatryczny; - z falą defibrylacji dwufazową, zatwierdzoną przez American Hart Associa-tion (AHA) jako standard opieki. Potwierdzona skuteczność i bezpieczeń-stwo użycia. - energia defibrylacji dwufazowej maksymalnie 200J; - dostępne poziomy energii zewnętrznej minimum 20. - w zakresie 2-10 J regulacja ze skokiem co 1 J. Wybór za pomocą pokrętła. Konfigurowalny czas, po którym następuje automatyczne rozbrojenie defibrylatora. - czas ładowania do energii 200J < 5 sekund Ładowanie kondensatora, wyzwolenie energii za pomocą przycisków na łyżkach defibrylacyjnych oraz na płycie czołowej aparatu. Automatyczna kompensacja parametrów z uwzględnieniem impedancji ciała pacjenta -z łyżek zewnętrznych i elektrod jednorazowych. Defibrylacja przez łyżki i elektrody jednorazowe. Kabel do elektrod jednorazowych w zestawie. Zapis EKG z łyżek zewnętrznych, kabla EKG i jednorazowych elektrod do stymulacji/defibrylacji. Klasa CF. Sygnalizacja odłączenia elektrod. Pomiar częstości akcji serca w zakresie 15-300 ud/min. Wzmocnienie sygnału EKG. Regulacja ręczna i automatyczna. Regulowane alarmy górnej i dolnej granicy częstości akcji serca. Prezentacja sygnału EKG na ekranie z możliwością ustawienia widoku 2 krzywych w kaskadzie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: lampa operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa operacyjna sufitowa 1 -kpl a/Jednoogniskowa lampa operacyjna mocowana do sufitu z regulowaną średnicą pola bezcieniowego, z czaszą mocowana przegubowo, z możliwością obrotu o 360 stopni oraz możliwością ruchu ramienia w pionie w zakresie minimum 1100mm b/ Kształt czaszy lampy okrągły i gładki bez kantów i ostrych krawędzi ułatwiających dezynfekcję c/ Zintegrowane z systemem ramion nośnych hamulce cierne winny zapewniać możliwość elastycznej zmiany położenia lampy w zasięgu pracy chirurgów bez nieprzewidzianych i niepożądanych wahań położenia d/ Lampa powinna być wyposażona w 2 żarówki -roboczą i rezerwowa, posiadać funkcje automatycznego przełączania napięcia żarówki uszko-dzonej na rezerwową oraz być wyposażona w układ automatycznego przełączania napięcia na zasilanie awaryjne. e/ Z zapewnieniem możliwości nieskomplikowanej wymiany żarówki halogenowej bez użycia narzędzi. Wymogi techniczne: Natężenie oświetlenia minimum 90.000 lux Źródło światła (pobór mocy) - żarówka halogenowa o mocy max 120 W Wysoki, stały, niezależny od regulacji natężenia oświetlenia współczynnik odwzorowania barw min 93% Stała niezależna od regulacji natężenia oświetlenia temperatura barwowa: minimum 4200 stopni K Regulacja średnicy oświetlanego pola; średnica pola światła przy maksymalnym natężeniu oświetlenia min. 15cm Przyrost temperatury w pobliżu głowy chirurga: maksymalnie 2 stopnie C Przedział roboczy w którym lampa może pracować bez konieczności ogniskowania (głębia ostrości) minimum 70 cm Z możliwością włączania i regulacji intensywności natężenia oświetlenia przy czaszy lampy Regulacja jasności oświetlenia w zakresie 50%-100% Czasza lampy przystosowana do pracy z nawiewem laminarnym Uchwyty sterujące wymienne z możliwością sterylizacji minimum 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wózek do transportu zwłok i stoliki zabiegowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do przewożenia zwłok kpl. 1 a/ Na czterech kołach w tym cztery z blokadą, wykonany z materiałów odpor-nych na korozję oraz kwasy oraz środki dezynfekcyjne; b/ Z metalową pokrywą odporną na chemiczne środki dezynfekcyjne Stoliki zabiegowe kpl. 3 a/ z metalowego szkieletu pokrytego lakierem proszkowym, rozmiar standardowy; b/ wyjmowane tace ze stali nierdzewnej, dwa wyjmowane pojemniki z tworzywa odpornego na działanie chemicznych środków dezynfekcyjnych i nie odbarwiające się pod wpływem ich działania z boku worek foliowy z pokrywką poj. 120 l , odejmowany druciany kosz. c/ wózek zaopatrzony w cztery jezdne koła w tym dwa z blokadą.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.