eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Żmigród › Wykonanie remontu dróg gminnych w miejscowościach- Łężyny - droga gminna Od Łajsc nr 39 w km 0+770-1+160 - Gorzyce - droga gminna Podlas nr 982 w km 0+000-0+200 - Siedliska -łysa Góra - droga gminna Pierwsze góry nr 113528 w km 0+900-1+200 - Nienaszów - d

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-16

Nowy Żmigród: Wykonanie remontu dróg gminnych w miejscowościach: - Łężyny - droga gminna Od Łajsc nr 39 w km 0+770-1+160 - Gorzyce - droga gminna Podlas nr 982 w km 0+000-0+200 - Siedliska -łysa Góra - droga gminna Pierwsze góry nr 113528 w km 0+900-1+200 - Nienaszów - droga gminna Podlas nr 1765, 1767 w km 0+350-0+560 - Łysa Góra - drogia gminna Do Pietrusia,nr 113536 w km 0+000-0+300 - Skalnik - droga gminna Przy Stopie nr 424/1, 425 w km 0+160-0+254 - Kąty - droga gminna - dojazdowa Na Kolonię w km 0+300 - 0+484 - Skalnik - droga gminna Przy Szkole nr 113545 w km 0+000 - 0+165
Numer ogłoszenia: 240770 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Żmigród , ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród, woj. podkarpackie, tel. 013 4415605, faks 013 4415605 w. 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowyzmigrod.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dróg gminnych w miejscowościach: - Łężyny - droga gminna Od Łajsc nr 39 w km 0+770-1+160 - Gorzyce - droga gminna Podlas nr 982 w km 0+000-0+200 - Siedliska -łysa Góra - droga gminna Pierwsze góry nr 113528 w km 0+900-1+200 - Nienaszów - droga gminna Podlas nr 1765, 1767 w km 0+350-0+560 - Łysa Góra - drogia gminna Do Pietrusia,nr 113536 w km 0+000-0+300 - Skalnik - droga gminna Przy Stopie nr 424/1, 425 w km 0+160-0+254 - Kąty - droga gminna - dojazdowa Na Kolonię w km 0+300 - 0+484 - Skalnik - droga gminna Przy Szkole nr 113545 w km 0+000 - 0+165.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu dróg gminnych w miejscowościach ; - Łężyny - droga gminna - Od Łajsc- nr 39 w km 0+770-1+160 - Gorzyce - droga gminna -Podlas-nr 982 w km 0+000-0+200 - Siedliska -łysa Góra - droga gminna -Pierwsze góry- nr 113528 w km 0+900-1+200 - Nienaszów - droga gminna -Podlas- nr 1765, 1767 w km 0+350-0+560 - Łysa Góra - drogia gminna -Do Pietrusia- nr 113536 w km 0+000-0+300 - Skalnik - droga gminna -Przy Stopie- nr 424/1, 425 w km 0+160-0+254 - Kąty - droga gminna - dojazdowa -Na Kolonię- w km 0+300 - 0+484 - Skalnik - droga gminna -Przy Szkole- nr 113545 w km 0+000 - 0+165 Zakres prac obejmuje wykonanie następujących grup prac budowlanych i drogowych. Dla zadania Remont drogi gminnej o nr ewid. 39 -Od Łajsc- wieś Łężyny km 0+770-1+160: - wykonanie pomiarów związanymi z pracami drogowymi - wykonanie robót ziemnych związanych z zakresem prac remontu drogi i wykonania przepustu - wykonanie przepustu dł. 5,0m z obudową fi 50 cm - wykonanie podbudowy pobocza - oczyszczenie istniejącej nawierzchni i przygotowanie pod ułożenie nawierzchni -wykonanie nawierzchni asfaltowej - utwardzenie poboczy Dla zadania Remont drogi gminnej o nr ewid. 982 -Podlas-, wieś Gorzyce, km 0+000-0+200 - wykonanie pomiarów związanymi z pracami drogowymi - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię 515,75m2 -wykonanie nawierzchni asfaltowej 515,50m2 - utwardzenie poboczy 200m2 Remont drogi gminnej o nr drogi 113528 -Pierwsze góry-, wieś Siedliska - Łysa Góra, km 0+900-1+200 - wykonanie pomiarów związanymi z pracami drogowymi - profilowanie i zagęszczenie podłoża 930m2 - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię 750m2 -wykonanie nawierzchni asfaltowej 750m2 - utwardzenie poboczy 180m2 Remont drogi gminnej o nr ewid. 1765, 1767 -Podlas-, wieś Nienaszów, km 0+350-0+560 - wykonanie pomiarów związanymi z pracami drogowymi - profilowanie i zagęszczenie podłoża 550,00m2 - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię 550,00m2 -wykonanie nawierzchni asfaltowej 550,00m2 - utwardzenie poboczy 210,00m2 Remont drogi gminnej o nr 113536 -Do Pietrusia-, wieś Łysa Góra, km 0+000-0+300 - wykonanie pomiarów związanymi z pracami drogowymi - wykonanie robót ziemnych w ilości 13,50m3 - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię 667,50m2 -wykonanie nawierzchni tłuczniowej 845,00m2 - wykonanie przepustu pod zjazd z rury betonowej fi 40cm - umocnienie przepustu ściankami czołowymi w ilości 4 szt - oczyszczenie rowu z wyprofilowaniem dna i skarp długości 600m Remont drogi gminnej o nr ewid. 424/1, 425 -Przy Stopie- wieś Skalnik, km 0+160-0+254 - wykonanie pomiarów związanymi z pracami drogowymi -wykopy pod roboty drogowe 5,82m3 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 253,80m2 - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię 29,10m2 - uzupełnienie ubytków w nawierzchni asfaltowej -wykonanie nawierzchni asfaltowej 282,90m2 - utwardzenie poboczy 54,3m2 Remont drogi gminnej - dojazdowej -Na Kolonię- wieś Kąty, km 0+300 - 0+484 - wykonanie pomiarów związanymi z pracami drogowymi - profilowanie i zagęszczenie podłoża 607m2 - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię 607m2 -wykonanie nawierzchni asfaltowej 607m2 - utwardzenie poboczy 110,40m2 Remont drogi gminnej o nr drogi 113545 -Przy Szkole-, wieś Skalnik, km 0+000 - 0+165 - wykonanie pomiarów związanymi z pracami drogowymi - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 671,50m2 - skropienie nawierzchni asfaltowej emulsją asfaltową 671,50m2 -wykonanie nawierzchni asfaltowej 671,50m2 Szczegółowy zakres prac obejmuje przedmiar prac załączony do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1.000,00 złotych słownie: jeden tysiąc złotych,1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym) c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007r. Nr 42, poz.275 ) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:Bank Śląski Oddział Jasło Nr 65105014581000002221495852 z dopiskiem wykonanie remontu dróg gminnych w miejscowościach: Łężyny, Gorzyce, Siedliska, Łysa Góra, Nienaszów, Skalnik, Kąty. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz do oferty należy dołączyć w osobnej kopercie oryginał dokumentu wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 07.08.2009 r. godz.10.00 przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznana data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 u.p.z.p. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ;3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 u.p.z.p, 2.Spełniają następujące warunki szczegółowe ustalone przez Zamawiającego : a) udokumentują należyte wykonanie minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , o wartości minimalnej 100.000,00 zł b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane tj: - kierownikiem budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej lub ogólno budowlanej z rozszerzeniem na prowadzenie robót na drogach c) posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100.000 zł d) udzielą gwarancji minimalnej 3 lata , licząc od daty odbioru końcowego - oświadczenie na formularzu oferty Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu ,każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty :1) W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty, a) wykaz trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie ( zgodnie z opisem jak w pkt 9,ppk.2a ), b) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ; c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej , wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował ; d) dokumenty stwierdzające , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa ) ; 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty, a) polisę , a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności na kwotę 100.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowyzmigrod.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Żmigród ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród pokój nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Żmigród ul. Mickiewicza 2, 38-230 Nowy Żmigród pokój nr 19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.