Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Słubice: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 240733 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słubicach , ul. Nadodrzańska 6, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7582071 w. 337, fax. 095 7582203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozslubice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w zakresie 2 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 22.90.00.00 - Różne druki 22.82.00.00 - Formularze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 24.91.00.00 - Kleje 30.19.92.30 - Koperty 30.19.21.60 - Korektory 39.29.25.00 - Linijki 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 39.24.12.00 - Nożyczki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.71.30 - Pinezki kreślarskie 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.54 - Wymienne poduszki do pieczątek 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 1.Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Warunek IV nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz). Warunki udziału wykonawcy w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Na potwierdzenie spełnienia warunku I: wykonawca zobowiązany jest złożyć: a.oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz) oraz aktualne dokumenty potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy): b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Na potwierdzenie spełnienia warunku II wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz) 3.Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Na potwierdzenie spełnienia warunku III wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz). 4.Warunek IV nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi dodatek nr 3 do siwz)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozslubice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słubicach
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Nadodrzańska 6
69-100 Słubice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria (Sekretariat) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słubicach ul. Nadodrzańska 6 69-100 Słubice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 Materiały biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baterie, długopisy, druki, dzirkacze, faktury, gumki szkolne, kalki maszynowe, kalkulatory, kleje, koperty, korektory, linijki, notesy samoprzylepne, nożyczki, obwoluty z folii, ołówki, papier fax, papier komputerowy, papier kserograficzny, pisaki, poduszki do stempli, rolki kasetowe, rolki offsetowe, segregatory, skoroszyty, spinacze, taśmy samoprzylepne, teczki, tusze, temperówki, wkłady żelowe, zakreślacze, zeszyty, zszywki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 31.41.10.00-0, 30.19.21.21-5, 22.90.00.00-9, 22.82.00.00-4, 30.19.73.30-8, 30.19.91.10-4, 24.91.00.00-6, 30.19.92.30-1, 30.19.21.60-0, 39.29.25.00-0, 22.81.63.00-6, 39.24.12.00-5, 30.19.21.30-1, 30.19.93.30-2, 30.19.76.44-2, 30.19.71.30-6, 30.19.21.25-3, 30.19.21.54-5, 30.19.95.00-5, 30.19.72.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 Materiały eksploatacyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tusze do drukarek, tonery do drukarek, tusze i folie barwiące do faksów, taśmy barwiące do kalkulatorów, tonery do kserokopiarek, nośniki do przechowywania danych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12-9, 30.19.23.00-4, 30.23.73.20-8, 30.23.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- ,, Przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dla mieszkańców Gminy Słubice" w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu"
- Wykonanie kompletnych, wielobranżowych dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla realizacji zadań z zakresu przebudowy dróg i rewitalizacji podwórka na terenie Gminy Słubice
- Remont dachu na budynku szkolnym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Słubicach (budynek T1 wraz z łącznikiem)
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 53.2025 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu1.2.9
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych do Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych na potrzeby Projektu pn. Regionalne Centrum Kryzysowe oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Dostawa papieru kserograficznego
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH
- Dostawa artykułów biurowych, lampek, zegarów i kubków papierowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.