eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Endoprotezy biodra i kolana, protezy po³owiczne oraz cement kostny

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-09-08

Radomsko: Endoprotezy biodra i kolana, protezy po³owiczne oraz cement kostny
Numer og³oszenia: 240715 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagielloñska 36, 97-500 Radomsko, woj. ³ódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.biz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Endoprotezy biodra i kolana, protezy po³owiczne oraz cement kostny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa:endoprotez biodra i kolana, protez po³owicznych oraz cementu kostnego Pakiet Nr 1 - Endoprotezy stawu biodrowego - Depozyt; Pakiet Nr 2 Endoproteza cementowa stawu kolanowego - Depozyt; Pakiet Nr 3- Protezy po³owiczne; Pakiet Nr 4- Cement kostny; Przedmiot zamówienia podzielony na trzy zadania: Pakiet nr 1 i 2 - zadanie 1; Pakiet nr 3 - zadanie 2; Pakiet nr 4 - zadanie 3;.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7, 33.69.71.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - O¶wiadczenie o spe³nieniu warunku

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - O¶wiadczenie o spe³nieniu warunku

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - O¶wiadczenie o spe³nieniu warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - O¶wiadczenie o spe³nieniu warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - O¶wiadczenie o spe³nieniu warunku

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wype³niony Formularz cenowy- za³±cznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz ofertowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ 3. Zaakceptowany Projekt umowy - za³±cznik nr 5 do niniejszej SIWZ 4. Aktualny KRS lub za¶wiadczenie o dzia³alno¶ci gospodarczej 5. Dokumenty uprawniaj±ce wykonawcê do obrotu oferowanym wyrobem medycznym - deklaracja zgodno¶ci CE, certyfikat zgodno¶ci CE , wpis /zg³oszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i u¿ywania

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

- Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: a) dostawy przedmiotu zamówienia w przypadku wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e dalsza realizacja zamówienia nie bêdzie le¿eæ w interesie Zamawiaj±cego. b) realizowanego zamówienia b±d¼ innego postanowienia umowy ze wzglêdu na nowe okoliczno¶ci w szczególno¶ci gdy nast±pi³o zakoñczenie produkcji lub wycofanie z rynku wyrobu bêd±cego przedmiotem zamówienia, c) zmiany ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia spowodowanej zmian± stawki podatku od towarów i us³ug VAT, - Zmiany wymagaj± zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Powiatowy w Radomsku, ul. Jagielloñska 36, 97-500 Radomsko, pok. -1099 Zamówienia publiczne.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 10:30, miejsce: Szpital Powiatowy w Radomsku, ul. Jagielloñska 36, 97-500 Radomsko, Sekretariat szpitala.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 i NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Endoprotezy biodra i kolana.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Proteza po³owiczna AM.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cement kostny.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.71.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.