Ogłoszenie z dnia 2009-12-11
Elbląg: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych do Umowy Nr 34/ZP-WZP-23/2009 zawartej w dniu 03.08.2009 r. na Termomodernizację Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 przy ul. Kopernika 27
w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja Obiektów oświaty publicznej
w Elblągu
Numer ogłoszenia: 240645 - 2009; data zamieszczenia: 11.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych do Umowy Nr 34/ZP-WZP-23/2009 zawartej w dniu 03.08.2009 r. na Termomodernizację Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 przy ul. Kopernika 27 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja Obiektów oświaty publicznej w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie dodatkowych robót budowlanych do Umowy Nr 34/ZP-WZP-23/2009 zawartej w dniu 03.08.2009 r. na Termomodernizację Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 przy ul. Kopernika 27 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja Obiektów oświaty publicznej w Elblągu Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie szkół specjalnych Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dodatkowych robót budowlanych do Umowy Nr 34/ZP-WZP-23/2009 zawartej w dniu 03.08.2009 r. na Termomodernizację Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 przy ul. Kopernika 27 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja Obiektów oświaty publicznej w Elblągu. Zamawiający informuje, że Projekt jest dofinansowywany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2. Zakres zamówienia. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: a) protokół konieczności wykonania robót dodatkowych, spisany dnia 23.09.2009 r. b) kosztorysy ofertowe robót dodatkowych sporządzone do protokołu konieczności przez Wykonawcę i sprawdzone przez inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych oraz inspektora nadzoru: instalacje przemysłowe i sanitarne: - NAZWA INWESTYCJI : DROGA DOJAZDOWA ADRES INWESTYCJI : 82-300 ELBLAG UL. KOPERNIKA WYKONAWCA ROBÓT: PBPHU HANDBUD S.J.-R.JANKOWIAK,W.DEREWOŃKO - NAZWA INWESTYCJI : TERMOMODERNIZACJA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO- WYCHOWAWCZEGO NR 1 W ELBLĄGU ADRES INWESTYCJI : 82-300 ELBLĄG UL. KOPERNIKA WYKONAWCA ROBÓT: P.B.P.H.U. HANDBUD S.J. RYSZARD JANKOWIAK WALDEMAR DEREWOŃKO stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Zakres robót budowlanych objętych protokołem konieczności wykonania robót dodatkowych obejmuje wykonanie: - drogi dojazdowej, - drenażu i odwodnienia. Zgodnie z treścią § 11 ust. 4 Umowy Nr 34/ZP-WZP-23/2009 z dnia 03.08.2009 r. zawartej z Przedsiębiorstwem Budowlanym Produkcyjno-Handlowo-Usługowym HANDBUD s.j. Ryszard Jankowiak, Waldemar Derewońko z siedzibą w Elblągu (82-300), ul. Płk. Dąbka 94 A na wykonanie robót budowlanych polegających na Termomodernizacji Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 przy ul. Kopernika 27 w Elblągu w ramach Projektu: Termomodernizacja Obiektów oświaty publicznej w Elblągu, kosztorysy obejmujące roboty dodatkowe, sporządzone do protokołu konieczności wykonania, zostały wykonane w oparciu o ceny jednostkowe i dane wyjściowe do kosztorysowania z kosztorysów ofertowych. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu pisemnej gwarancji na okres 39 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru końcowego. 4. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof, Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę. - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, c) ograniczenie zakresu robót wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego, d) konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu: - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., - zmiany wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowego pozwolenia na budowę dla realizowanego zamówienia, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, - zmiany przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, - konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego itp., e) zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów, które powodują zmianę wartości umownej, f) zmiana kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego, 3. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 5. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.30-1.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 223361.45 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlane Produkcyjno Handlowo Usługowe Handbud S.J - R. Jankowiak, W. Derewońko, ul. Płk. Dąbka 94 A, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 223361.45
- Oferta z najniższą ceną: 223361.45 oferta z najwyższą ceną: 223361.45
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Sukcesywne dostaw warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Elblągu oraz oddziału Zewnętrznego w Braniewie Aresztu Śledczego w Elblągu
- Zakup trzech samochodów 9-cio osobowych typu mikrobus do przewozu osób niepełnosprawnych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
- Dostawa stołu operacyjnego z pływającym blatem dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii i Elektroterapii Serca Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.