Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-31
Warszawa: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 240608 - 2008; data zamieszczenia: 31.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Elektrotechniki , ul. Pożaryskiego 28, 04-703 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 812-00-21, faks 022 6157535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: iel.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, których parametry przedstawione zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Meble muszą być wykonane solidnie i być stabilne tj. szafy, witryny, stolik i fotele nie mogą się przewracać, półki uginać pod minimalnym naporem ani też wyginać w trakcie dłuższego okresu użytkowania itp. Przedstawione przykładowe rysunki i zdjęcia mebli stanowią uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia i wskazują na walory estetyczne i stabilność wymaganych przez Zamawiającego mebli. Zaoferowane meble mogą się nieznacznie różnić od przedstawionych na rysunkach, ale ich wymiary muszą zostać zachowane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poproszenia Wykonawcy o przedłożenie modeli mebli w siedzibie Zamawiającego bądź też obejrzenia ich w siedzibie Wykonawcy, o ile mieścić się ona będzie na terenie Warszawy. Okres gwarancji na oferowane meble nie może być krótszy niż 12 m-cy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.11.21.00 - Krzesła stołowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.12.11.00 - Biurka 39.13.41.00 - Stoły komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców zgodnie z pkt. 5 SIWZ metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą (wg załącznika nr 2): 1) oświadczenie (wg załącznika nr 3) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie może przedstawić dokumentu, o którym mowa w pkt. 2), składa dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się go/je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców musi przedłożyć opis oferowanych mebli (wg załącznika nr 4) i kolorowe fotografie lub prospekty reklamowe zaoferowanych mebli. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i do zawarcia umowy. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje inna osoba niż upoważniona do reprezentacji Wykonawcy tj. wymieniona w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie dla niej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość wykonania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iel.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Elektrotechniki, Dział Inwestycji, ul. Pożaryskiego 28, bud. nr 3 pok. 237, 04-703 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 09:50, miejsce: Instytut Elektrotechniki, Dział Inwestycji, ul. Pożaryskiego 28, bud. nr 3 pok. 237, 04-703 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble dla NMB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Biurka - 4 szt. w tym: narożne lewe - 2 szt., narożne prawe - 1 szt., biurko pod drukarkę - 1 szt. 2) Pomocniki do biurek - 3 szt., w tym do biurka narożnnego lewego - 2 szt., do narożnego prawego - 1 szt. 3) Kontenery z szufladami - 6 szt., w tym: 3 szt. większe (45x70x75) i 3 szt. mniejsze (43x55x58) 4) Podstawa pod komputer - 3 szt. 5) Szafki niskie - 3 szt., w tym: szafka z półką i dwoma drzwiczkami - 1 szt., szafka z półką i jednymi drzwiczkami - 1 szt, szafka wisząca na klucze - 1 szt. 6) Szafy - 6 szt., w tym: szafa aktowa 6-o półkowa - 2 szt., szafa aktowa 5-o półkowa - 1 szt., szafa ubraniowa wyższa (220 cm) - 1 szt, szafa ubraniowa niższa (184 cm) - 1 szt., szafa aktowa z jedną półką otwartą - 1 szt. 7) Witryny - 5 szt., w tym: witryna 6-o półkowa (3 zasłonięte drzwiami) - 1 szt., witryna 5-o półkowa (2 przeszklone) - 1 szt., witryna 5-o półkowa (3 przeszklone) - 2 szt., witryna 6-o półkowa (2 zasłonięte drzwiami) - 1 szt. 8) Komplet wypoczynkowy zawierający: stolik okrągły drewniany - 1 szt, fotele wypoczynkowe - 2 szt. i wieszak na ubrania - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.13.21.00-7, 39.14.13.00-5, 39.11.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble dla RAT.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele obrotowe do komputera - 2 szt. Krzesła biurowe drewniane - 6 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00-4, 39.11.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość wykonania - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Biurko dla NTE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko pod komputer - 1 szt., zawierające nadstawkę na monitor..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.41.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość wykonania - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu "UwB uczelnią dla wszystkich"
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
- Modernizacja budynku w celu dostosowania pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Centrum Usług Społecznych (CUS) oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnością
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





