Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-09-08
Poznañ: Materia³y chirurgiczne ja³owe, jednorazowego u¿ytku; wyroby medyczne jednorazowego u¿ytku, ja³owe
Numer og³oszenia: 240579 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora ¦wiêcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y chirurgiczne ja³owe, jednorazowego u¿ytku; wyroby medyczne jednorazowego u¿ytku, ja³owe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³y chirurgiczne ja³owe, jednorazowego u¿ytku; wyroby medyczne jednorazowego u¿ytku, ja³owe - 15 pakietów.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) sk³ada o¶wiadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczaj±cych do obrotu zgodnie z ww. ustaw± o wyrobach medycznych. Niezale¿nie od powy¿szego, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia deklaracji zgodno¶ci CE.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Okre¶lona cena nie mo¿e zostaæ podwy¿szona przez ca³y okres obowi±zywania umowy, chyba ¿e dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. 2. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na dopuszczalno¶æ wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach okre¶lonych w Umowie. Zmiana umowy mo¿e obejmowaæ w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianê jako¶ci, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianê numeru katalogowego produktu b±d¼ nazwy w³asnej produktu; b. zmianê elementów sk³adowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupe³nienia lub wymiany; c. zmianê sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; d. zmianê terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mog± byæ: a. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcê przedmiot umowy zmodyfikowany b±d¼ udoskonalony, b. wyst±pi przej¶ciowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej mo¿liwo¶ci dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu bêd±cego przedmiotem umowy, c. nast±pi zmiana organizacyjna le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, d. wymagaæ tego bêdzie prawid³owa realizacja przez Zamawiaj±cego zadañ polegaj±cych na wykonywaniu ¶wiadczeñ dzia³alno¶ci podstawowej (statutowej). e. w wyniku zmiany Umowy mo¿liwe bêdzie podniesienie poziomu/jako¶ci udzielanych ¶wiadczeñ medycznych wykonywanych przez Zamawiaj±cego albo/lub w wyniku zmiany Umowy mo¿liwe bêdzie podniesienie poziomu/jako¶ci dzia³alno¶ci statutowej Zamawiaj±cego f. bêdzie to konieczne ze wzglêdu na zapewnienie bezpieczeñstwa lub zapobie¿enie awarii, albo bêdzie to konieczne ze wzglêdu na zmianê powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa g. zmiana w inny sposób dostarczy po¿ytku Zamawiaj±cemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Zamawiaj±cego, wej¶cie O, pok. nr 5a.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 09:00, miejsce: w kancelarii ogólnej szpitala (wej¶cie C).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 1 - 3 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 01.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 2 - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 01.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 3.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 4 - 2 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 5 - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 6 - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 7 - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 8 - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 9 - 3 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 10 - 5 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 11 - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 12 - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 13 - 7 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 14 - 1 pozycja.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: pakiet 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: pakiet 15 - 3 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urz±dzeñ podczyszczaj±cych wody opadowe oraz studzienek ¶ciekowych wraz z przykanalikami w ci±gu dróg wojewódzkich zarz±dzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnie¼nie
- Pe³nienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Ko¶ciuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ci±gu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Go¶lina, gm. Murowana Go¶lina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeñ w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznañskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiêdzy ul. Miedzian± i Rynkiem £azarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiêdzy ul. Krauthofera a ul. Miedzian± (do koñca zakresu)
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegaj±ce na dostosowaniu pomieszczeñ na III piêtrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa Artroskopu
- Dostawa osprzêtu do ultrad¼wiêkowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (I)
- ZP/CZD/072/24 Dostawa zestawów do wentylacji domowej
- Dostawa ambulansu typu C dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/10/2024
- Dostawa, monta¿, uruchomienie aparatu do elektrowstrz±sów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrz±sów" w MSCZ
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.