eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa artykułow elektrycznych dla Uniwesytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Gdańsk: Sukcesywna dostawa artykułow elektrycznych dla Uniwesytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 240526 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195652 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułow elektrycznych dla Uniwesytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31680000-6 2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych dla Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej artykułami. 3. Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia). 4. Zamawiającymi będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego : według załącznika nr 9 (do SIWZ). 5. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień (składanych pocztą elektroniczną poprzez System wewnętrznych zamówień Zamawiającego), transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie jednak nie dłużej niż 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 6. Przez określenie dzień roboczy należy rozumieć: dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel i określonych ustawą świąt. 7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych artykułów, przy czym wartość umowy nie może zostać przekroczona. 8. Podane ilości zamawianych artykułów - załącznik nr 2 (do SIWZ) są szacunkowe i zostały obliczone na podstawie zamówień jednostek organizacyjnych Zamawiającego i mogą ulec zmianie co nie będzie stanowić zmiany umowy. 9. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości jednak nie więcej niż 20 % wartości brutto umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 (do SIWZ). 10. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły elektryczne w celu zachowania odpowiednich parametrów technicznych, funkcjonalnych i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 (do SIWZ). 11. Wszystkie artykuły elektryczne, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 12. Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz opatrzone były metkami z nazwą artykułu i producenta. 13. Wykonawca wkalkuluje w cenę oferty, odbiór starych zużytych świetlówek i żarówek energooszczędnych do utylizacji z obiektów Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo el12 Spółka z o.o., ul. Św. Anny 5, 45-117 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199430,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174309,86

  • Oferta z najniższą ceną: 174309,86 / Oferta z najwyższą ceną: 188108,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.