Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Brzozów: Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego w szkołach na terenie Gminy Brzozów
Numer ogłoszenia: 240461 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, fax. 013 4341055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego w szkołach na terenie Gminy Brzozów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego w szkołach na terenie Gminy Brzozów wg zestawienia: Zespół Szkół Przysietnica rejestrator 16-to kanałowy 1 szt. dysk twardy 400GB do rejestratora 1 szt. monitor przemysłowy 19 cali 1 szt. punkt kamerowy wewnętrzny 4 szt. punkt kamerowy zewnętrzny 4 szt. materiały dodatkowe (komplet okablowania, zasilacze, złącza, itp.) 1 kpl. Zespół Szkół Grabownica rejestrator 16-to kanałowy 1 szt. dysk twardy 400GB do rejestratora 1 szt. monitor przemysłowy 19 cali 1 szt. punkt kamerowy wewnętrzny 4 szt. punkt kamerowy zewnętrzny 4 szt. materiały dodatkowe (komplet okablowania, zasilacze, złącza, itp.) 1 kpl. Gimnazjum nr 1 Brzozów punkt kamerowy wewnętrzny 3 szt. punkt kamerowy zewnętrzny 3 szt. materiały dodatkowe (komplet okablowania, zasilacze, złącza, itp.) 1 kpl. Zespół Szkół Stara Wieś rejestrator 16-to kanałowy 1 szt. dysk twardy 400GB do rejestratora 1 szt. monitor przemysłowy 19 cali 1 szt. punkt kamerowy wewnętrzny 4 szt. punkt kamerowy zewnętrzny 4 szt. materiały dodatkowe (komplet okablowania, zasilacze, złącza, itp.) 1 kpl. Szkoła Podstawowa Brzozów rejestrator 8-mio kanałowy 1 szt. dysk twardy 250GB do rejestratora 1 szt. monitor przemysłowy 17 cali 1 szt. punkt kamerowy wewnętrzny 4 szt. punkt kamerowy zewnętrzny 4 szt. materiały dodatkowe (komplet okablowania, zasilacze, złącza, itp.) 1 kpl..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.70.00 - 30.25.70.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: Posiadają niezbędną wiedzę techniczną potrzebną do realizacji zamówienia w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia, Co najmniej raz w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających termin składania ofert wykonywali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 uPzp , albo współuczestniczyli jako podwykonawcy w wykonywaniu podobnych systemów. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) 3. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykaz ( na druku stanowiącym załącznik nr 5 siwz) wykonanych w okresie trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ( dostawy podobne) należy rozumieć wielokamerowe ( przynajmniej czterokamerowe ) systemy monitoringu ulicznego, ochrony mienia i osób , telewizji przemysłowej itp. Z wykorzystaniem cyfrowych torów transmisyjnych o wartości netto 65 000,00 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Brzozów
ul. Armii Krajowej 1
36-200 Brzozów
pok nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Gmina Brzozów ul. Armii Krajowej 1 36-200 Brzozów pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa warzyw i owoców (51)
- Dostawa mieszanki bitumiczno-asfaltowej.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1936R Barycz - Izdebki polegająca na budowie chodnika dla pieszych w km 8+828 - 9+337 w miejscowości Izdebki
- Przebudowa pokoi i łazienek w części mieszkalnej Domu Pomocy Społecznej w Brzozowie
więcej: przetargi BRZOZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.