Ogłoszenie z dnia 2012-07-09
Warszawa: Dostawa oraz montaż mebli biurowych i gabinetowych
Numer ogłoszenia: 240420 - 2012; data zamieszczenia: 09.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna, ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 56 18 626, faks 22 56 18 629.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż mebli biurowych i gabinetowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli biurowych i gabinetowych, zwanych w dalszej części SIWZ meblami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, nie mające defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu mebli do miejsca wskazanego w pkt 7, b) wniesienia, montażu i rozmieszczenia (aranżacji) mebli w pomieszczeniach Prokuratury Generalnej. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot Umowy min. 12 miesięcznej rękojmi oraz min. 24 miesięcznej gwarancji, liczonych od dnia podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 6. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 7. Miejsce realizacji zamówienia: Prokuratura Generalna ul. Krasińskiego 65, 01-755 Warszawa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.31.00 - Fotele 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.15.30.00 - Meble konferencyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'STARPOL BIUROSERWIS' SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
'STARPOL BIUROSERWIS' SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- STARPOL BIUROSERWIS Sp. z o.o., ul. Handlowa 6, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100236,39
Oferta z najniższą ceną: 100236,39 / Oferta z najwyższą ceną: 112806,99
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 Prawa Zamówień Publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, tj. poniżej tzw. kwot unijnych. W opisie przedmiotu zamówienia podano wymiary. Taki opis przedmiotu zamówienia nie zawęża kręgu podmiotów, które mogą wykonać to zamówienie. Żądane meble może wykonać każdy producent mebli. Materiały, wymiary czy kolory nie oznaczają kolorów, wymiarów i materiałów unikalnych i nie przesądzają że oczekiwane dostawy czy usługi nie są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a więc takie, które można określić za pomocą mierzalnych, standaryzowanych parametrów i są oferowane przez szeroki krąg podmiotów. Zakup mebli biurowych może być dokonany w trybie zapytania o cenę. Powyższe stanowisko zostało zawarte w Uchwale Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 8 grudnia 2009 r. (syg. Akt: KIO/KD 47/09)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Samorządowego żłobka w Andrespolu
- Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim
- Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja - Gmina Miasto Biłgoraj
- Przystosowanie Domu "Senior +" w Mogilnie na potrzeby Dziennego Ośrodka Opieki dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. .
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
- Dostawa mebli szkolnych i wyposażenia do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.