To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2403 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Wągrowiec: Dostawa oleju napędowego do Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu w roku 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 360897-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunikacji Miejskiej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
57205020700000, ul.
ul. Skocka
18,
62100
Wągrowiec, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
67 262 12 16, faks
67 262 12 16, e-mail
zkm@zkmwagrowiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zkmwgrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spóła z Ograiczoną Odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego do Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu w roku 2017.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZKM-01/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego standardowego na potrzeby własne w ilości szacunkowej do 190 m3 w roku 2017. Miejscem dostawy jest: Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu,ul.Skocka 18. Sposób zamówienia: olej napędowy zamawiany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, faksem lub e-mailem w ilości do 5 m3 do czterech razy w miesiącu. Dostawa: Zamówiony towar Wykonawca dostarczy na własny koszt w terminie do 48 godz. od chwili złożenia zamówienia. Olej napędowy ma być dostarczany autocysternami z zalegalizowanym urządzeniem pomiarowym. Rozliczenia dostaw oleju napędowego odbywać się będzie z kompensacją objętości do temperatury + 15 O C. Olej napędowy przepompowywany będzie górnym otworem wlewowym do zbiornika o pojemności 5000 dm3. Dostawy będą przyjmowane w godzinach 7:00 do 13:00 od poniedziałku do piątku w dni robocze. Dowodem dostawy będzie wystawiony dowód WZ wraz załączonym wydrukiem dostawy z cysterny uwzględniającym temperaturę + 15 0 C. Wykonawca na podstawie dokumentów WZ wystawi fakturę VAT. Zamawiający podał szacunkowe ilości zamawianego paliwa celem obiektywnego i rzetelnego przygotowania oferty przez Wykonawcę. Nie zrealizowanie całej ilości dostaw w okresie trwania umowy nie powoduje obowiązku Zamawiającego do odbioru niezrealizowanej części dostaw, ani jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego powodu .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT655576.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3450,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.