eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych, garażu oraz serwisu dziennego, czyszczenie dachu i rynien, terenu zewnętrznego Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Wa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Warszawa: Wykonanie kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych, garażu oraz serwisu dziennego, czyszczenie dachu i rynien, terenu zewnętrznego Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 240378 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy, ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6753066 wew. 237, fax 022 675 18 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych, garażu oraz serwisu dziennego, czyszczenie dachu i rynien, terenu zewnętrznego Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -Kompleksowe prace porządkowe w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych - 7316,60 m2 garażu - 1137,00 m2 oraz serwisu dziennego, czyszczenie dachu i rynien w siedzibie Urzędu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy -Kompleksowe prace porządkowe w zakresie stałego utrzymania czystości terenu wokół Urzędu ul. Kondratowicza 20 - 9614,00m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażajace się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający za spełnienie powyższego warunku uzna łączne spełnienie następujących przesłanek, tj: sprzatanie w budynkach użyteczności publicznej ( w tym sprzatanie powierzchni biurowych min. 2000 m2 w jednym obiekcie ) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 300 000 zł brutto w ciągu 12 miesięcy - każde. 1.3. Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykonawca zapewi odpowiednią do zakresu zamówienia liczbę pracowników, tj. minimum 9 osób, jaka jest niezbędna do starannego, należytego i kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia, określonego w Załączniku nr 2, 2a, 2b, 2c w SIWZ. Zamawiający wymaga, by ilość osób do wykonania usługi w zakresie sprzatania powierzchni wewnętrznej i zewnętrznej wskazana została przez wykonawcę w wykazie, przy założeniu minimalnej liczby osób: - 5 osób sprzątających pokoje, pom. socjalne i toalety( jedna osoba na każdej kondygnacji), - 1 osoba sprzatająca hole i schody, - 1 osoba sprzątająca teren zewnętrzny i garaż, - 2 osoby serwis dzienny w tym jedna nadzorująca; b) zamawiający wymaga by wykonawca dysponował profesjonalnymi urzadzeniami: - do sprzątania powierzchni wewnętrznej: - przemysłowymi odkurzaczami ( w zależności od potrzeb do sprzątania na sucho i na mokro) - minimum 3 sztuki; - wózkami serwisowymi do sprzątania z możliwością przewożenia wiader z wodą, mopów, stosowanego do sprzątania sprzętu i środków: itp. - minimum 3 szt; - maszynami zamiatającymi, myjącymi, szorującymi, polerującymi, froterkami w tym co najmniej jednym urządzeniem akumulatorowym do czyszczenia ( zamiatania, mycia, szorowania, polerowania) posadzek kamiennych typu Karcher; - do sprzątania terenu zewnętrznego: - maszyną czyszczaco-zamiatającą - 1 szt, - profesjonalnymi zestawami do sprzątania ( zamiatania i zbierania śmieci np. kosze na kółkach, wózki) - 1 szt, - pługiem śnieżnym o szer. pracy 70-150 cm - 1 szt, - zestawami do odśnieżania, itp. - 1 szt; 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie złożonych przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń określonych w części VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (załącznik Nr 1 do oferty), 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - (załącznik Nr 2 do oferty), 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -- (załącznik Nr 3 do oferty) , 4) wypełniony wykaz usług z okresu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w części V ust. 1 pkt, 1.2 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -- (załącznik Nr 4 do oferty) , 5) wypełniony wykaz osób, które będą uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia uwzględniając zapisy określone w części V ust. 1 pkt 1.3a do SIWZ -- (załącznik Nr 5 do oferty) , 6) wypełniony wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, uwzględniając zapisy określone w części V ust. 1 pkt 1.3b do SIWZ; (załącznik Nr 6 do oferty) .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego II piętro, pok. 202. Cena 20 zł w kasie urzędu, w banku lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Targówek, 00-983 Warszawa, ul. Kondratowicza 20 w Wydziale Obsługi Mieszkańców, okienko podawcze na parterze budynku..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.