Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Katowice: Dostawa środków pianotwórczych (zmywaczy), dyspergentów i sorbentów.
Numer ogłoszenia: 240329 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach , ul. Wita Stwosza 36, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6040100, fax. 032 2519282.
- Adres strony internetowej zamawiającego: katowice.kwpsp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków pianotwórczych (zmywaczy), dyspergentów i sorbentów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część A: Przedmiotem zamówienia jest środek pianotwórczy syntetyczny do działań gaśniczych dla PSP w ilości 21 ton, roztwór 3%. Do zwalczania pożarów klasy A i B. Tworzący pianę gaśniczą lekką, średnią i ciężką. Temperatura stosowania minimum -10oC. Dostawa do zbiorników posiadanych przez zamawiającego o pojemności 1m3 typu kontener. część B: Przedmiotem zamówienia jest środek pianotwórczy syntetyczny do działań gaśniczych dla PSP w ilości 2 tony typu AFFF-AR, roztwór 3% do gaszenia cieczy polarnych (lub węglowodorów i cieczy polarnych). Środek powinien zawierać związki chemiczne powierzchniowo czynne, tworzące warstwę ochronną dla piany chroniąc ją przed szybkim rozkładem przez płonące ciecze. Tworzący pianę gaśniczą średnią i ciężką. Temperatura stosowania minimum -10oC. Opakowanie- beczki 200 l. część C: Przedmiotem zamówienia jest dyspergent (odtłuszczacz) płynny do działań ekologicznych dla PSP w ilości 2000 l, wielkość opakowań jednostkowych 20-50 litrów. Dyspergent jako roztwór związków powierzchniowo czynnych, do przenikania i rozbijania cząstek olejowych, ropopochodnych i tłuszczowych, penetrujący powierzchnie skażone. Podczas jego działania nie mogą powstawać substancje toksyczne lub niebezpieczne, a oferowany środek musi być substancją nieszkodliwą dla środowiska, jego pozostałości w glebie i popłuczynach ulegać powinny całkowitej biodegradacji. Środek musi być niepalny, nietoksyczny i nieżrący. Zastosowanie: wszelkie powierzchnie takie jak asfalt, beton, tworzywa , szkło, terakota, posadzki, metale itp. część D: Przedmiotem zamówienia jest sorbent (neutralizator sypki niepalny) do działań ekologicznych dla PSP przeznaczony do usuwania głównie substancji ropopochodnych z powierzchni stałych (np. działania drogowe), granulacja do 3mm. W ilości 5 ton. Opakowania jednostkowe 10 kg, część E: Przedmiotem zamówienia jest sorbent (neutralizator sypki niepalny) do działań ekologicznych dla PSP przeznaczony do usuwania głównie substancji ropopochodnych z powierzchni stałych (np. działania drogowe), granulacja powyżej 3mm. W ilości 5 ton. Opakowania jednostkowe 20 kg, część F: Przedmiotem zamówienia jest sorbent (neutralizator sypki niepalny) do działań ekologicznych dla PSP przeznaczony do usuwania głównie substancji ropopochodnych z powierzchni wodnych jako materiał chłonny. W ilości 7 ton. Opakowania jednostkowe 5kg albo10kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.12.10 - Proszek gaśniczy 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c., oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3. Podpisany wzór umowy - wypełniony i parafowany na każdej stronie 4. Dokument gwarancyjny 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 9. Świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP (oprócz części C), cześć C deklarację zgodności typu WE. 10. Karty charakterystyki 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Pełnomocnictwo dla osoby nie wymienionej w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w imieniu Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.kwpsp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-042 Katowice ul. Wita Stwosza 36 pokój nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 09:00, miejsce: 40-042 Katowice ul. Wita Stwosza 36, sekretariat główny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środka pianotwórczego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 21 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.12.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środka pianotwórczego typu AFFF-AR.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 tony.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.12.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa neutralizatora płynnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2000 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sorbentu (neutralizator sypki) granulacja do 3 mm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sorbentu (neutralizator sypki) granulacja powyżej 3 mm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sorbentu (neutralizator sypki) do usuwania głównie substancji ropopochodnych z powierzchni wodnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 ton.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.