eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Użytkowanie systemu Ornak BIP oraz hosting na serwerach firmy Ornak stron BIP PGL LP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-06

Warszawa: Użytkowanie systemu Ornak BIP oraz hosting na serwerach firmy Ornak stron BIP PGL LP
Numer ogłoszenia: 240316 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225038 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Informacyjne Lasów Państwowych, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 822-49-31, faks 0-22 823-96-79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Użytkowanie systemu Ornak BIP oraz hosting na serwerach firmy Ornak stron BIP PGL LP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie przez Wykonawcę usług na rzecz Zamawiającego, w zakresie powszechnego udostępniania informacji publicznej za pośrednictwem Internetu. Informacja ta jest udostępniana w postaci ujednoliconego systemu stron w sieci Internet - stron podmiotowych Biuletynu Informacji Publicznej, w rozumieniu Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112 z 8 października 2001 r., poz. 1198) oraz przepisów wykonawczych, którymi na dzień zawarcia umowy są przepisy rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. (Dz.U. 2007 Nr 10 poz. 68). Publikacja informacji prowadzona jest przy wykorzystaniu systemu OrnakBIP, zwanego dalej Systemem, będącego wyłączną własnością firmy Ornak (Wykonawcy). 2. Wykonawca realizuje przedmiot umowy w zakresie obejmującym utrzymywanie na serwerach Wykonawcy i udostępnianie w Internecie prowadzonej przez Zamawiającego strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz zapewnia serwisowanie i rozwój Systemu. 3. Wykonawca zapewnia dokonanie aktualizacji Systemu, wynikających ze zmian przepisów oraz zainstalowanie na serwerach tych aktualizacji do dnia wejścia w życie zmienionych przepisów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę cenową, dotyczącą wykonania takich wymaganych uaktualnień, na 3 miesiące przed wejściem w życie wymienionych przepisów lub w ciągu 3 tygodni od ich publikacji (w zależności od tego, który termin jest późniejszy). W przypadku braku akceptacji przedstawionej przez Wykonawcę wyceny, Zamawiający ma prawo rozwiązać niniejszą umowę. Zamawiający może także zrezygnować z wprowadzenia wymaganych określonymi przepisami uaktualnień. Wówczas odpowiedzialność za niewprowadzenie uaktualnień systemowych spoczywa na Zamawiającym. 4. Zamawiający, w celu redagowania Biuletynu musi mieć dostęp do Internetu oraz komputer z zainstalowaną przeglądarką internetową. Zaleca się jako minimum wymagań dla komputera użytkownika: a. procesor klasy Pentium (Athlon, Duron, Celeron) o taktowaniu 233 MHz, b. rozdzielczość ekranu 800x600 pikseli, c. 128 MB pamięci, d. system operacyjny Windows lub Linux z graficznym środowiskiem, e. przeglądarka Explorer 6.x, Firefox 2.x lub ich nowsze wersje. 5. Zgłoszenia ewentualnych nieprawidłowości w działaniu Systemu powinny być dokonywane w formie pisemnej, w postaci faksu lub wiadomości e-mail; - w zgłoszeniu należy przedstawić dokładny opis warunków wystąpienia nieprawidłowości, konieczny do jej odtworzenia przez producenta w celu weryfikacji i wyjaśnienia bądź dokonania naprawy; - w zgłoszeniu przesyłanym jako e-mail należy, w miarę możliwości, załączyć tzw. zrzut ekranowy będący wizerunkiem potwierdzającym wystąpienie nieprawidłowości i ułatwiającym jej jednoznaczne zweryfikowanie. 6. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o przyczynach awarii i czasie jej usunięcia: a. Nieprawidłowości działania, które nie powodują blokowania dostępu do Biuletynu Informacji Publicznej użytkownikom Internetu, będą usuwane tak szybko jak to będzie możliwe, z każdorazowym uwzględnieniem indywidualnego charakteru ewentualnej nieprawidłowości. b. W przypadku awarii serwera, całkowicie uniemożliwiającej użytkownikom Internetu dostęp do informacji zamieszczonych w Biuletynie, takie zablokowanie dostępności Biuletynu nie powinno przekraczać 24 godzin, zgodnie z wyżej wymienionymi przepisami wykonawczymi. Jeżeli dostęp do informacji zamieszczonych w Biuletynie będzie uniemożliwiony w czasie dłuższym niż 24 godziny, Wykonawca, na wniosek Zamawiającego, uiści umowną opłatę karną. Podstawą do obliczenia wysokości opłaty karnej będzie podwojona kwota opłaty za użytkowanie i udostępnianie Systemu, dokonanej przez Zamawiającego w danym okresie użytkowania Systemu, podzielona przez liczbę dni w tym okresie. Tak wyliczona podstawowa kwota opłaty karnej zostanie następnie pomnożona przez liczbę dni, o które przekroczony został 24-godzinny termin przywrócenia dostępności Biuletynu dla użytkowników Internetu. 7. Całkowita objętość serwisu (raportowana przez System), w skład którego wchodzi Biuletyn Informacji Publicznej Zamawiającego oraz jego wydzielone sekcje dla wszystkich podmiotów podległych, jest ograniczona do 220,0 GB miejsca na dyskach twardych serwerów. Za całkowitą objętość treści serwisu, uważa się zarówno treść obecnie prezentowaną jak i wszystkie archiwizowane treści historyczne. 8. Biuletyn Informacji Publicznej Lasów Państwowych stanowi zintegrowany zbiór wyodrębnionych funkcjonalnie elementów, który obejmuje: 1) stronę wyodrębnioną BIP Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe 2) stronę wyodrębnioną Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych, 3) strony wyodrębnione zakładów Lasów Państwowych o zasięgu krajowym (7 stron), 4) strony wyodrębnione regionalnych dyrekcji Lasów Państwowych (17 stron) oraz strony wyodrębnione dotyczące zakładów Lasów Państwowych o zasięgu regionalnym (18 stron), 5) strony wyodrębnione nadleśnictw (431 stron). 9. Wszystkie strony wyodrębnione, wchodzące w skład zintegrowanego zbioru powinny mieć połączenia za pomocą przycisków ekranowych ze stroną: a. główną BIP, b. ogólną własnego internetowego serwisu informacyjnego, odpowiednio: Lasów Państwowych, regionalnych dyrekcji Lasów Państwowych, nadleśnictw i zakładów - z opcją łączności zwrotnej; c. BIP PGL LP zawiera przyciski ekranowe zapewniające łączność ze stronami: BIP DGLP, BIP ZK, BIP RDLP - z opcją łączności zwrotnej; d. BIP RDLP zawiera przyciski ekranowe zapewniające łączność ze stronami: BIP NDL oraz BIP ZR - z opcją łączności zwrotnej. 10. System, będący przedmiotem umowy, funkcjonuje przy założeniu, że jednostki tzw. trzeciej warstwy (nadleśnictwa i zakłady podległe Regionalnym Dyrekcjom Lasów Państwowych) będą dokonywać miesięcznie przeciętnie do 90 operacji edycji (zapisu danych) na jednostkę, ogólna ilość danych nie przekracza 220 GB, a zarezerwowane pasmo 4 Mbps do emisji danych jest wystarczające wobec ilości żądań od użytkowników. W przypadku przekroczeń ww. wartości możliwy jest spadek szybkości działania Systemu i konieczność dodatkowych działań: a. Jeżeli przyczyną wolniejszego (z punktu widzenia użytkownika) działania Systemu jest niedostateczna przepustowość łącza internetowego, rozszerzenie pasma przepustowości może zostać dokonane na życzenie Zamawiającego. Opłata za takie rozszerzenie obliczona będzie jako koszt ponoszony przez Wykonawcę (cena oferowana przez dostawcę łącza) zwiększony o 20% marży Wykonawcy. b. Jeżeli przyczyną wolniejszego (z punktu widzenia użytkownika) działania Systemu jest przekroczenie wymienionego limitu do 90 operacji edycji (zapisu danych) na jednostkę lub fakt, że ogólna ilość danych przekracza 220 GB, Wykonawca może przeprowadzić prace zapewniające utrzymanie zadowalającej wydajności Systemu przy możliwym, większym obciążeniu, na podstawie odrębnych umów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych 48.82.50.00 - Serwery WWW .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ORNAK, ul. Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 158112,00

  • Oferta z najniższą ceną: 158112,00 / Oferta z najwyższą ceną: 158112,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiot zamówienia spełnia warunki określone w art. 67 ust.1 pkt.1a) i 1b) Prawa zamówień publicznych, wymagane dla tego trybu, a mianowicie: 1) System Ornak BIP został zakupiony przez zamawiającego na podstawie umowy Nr ZI/121/2009 z dn. 23.07.2009 r. jest wyłączną własnością firmy Ornak. Prawa autorskie do oprogramowania systemu Ornak BIP, w zakresie: projektu, kodu źródłowego i dokumentacji oraz interfejsu aktualizacji treści posiada firma Ornak; 2) Przenosiny zbioru dokumentów znajdującego się obecnie w BIP PGL LP do innego systemu byłyby bardzo kosztowne, ponieważ oznaczałyby budowanie skomplikowanego systemu blisko 500 stron wyodrębnionych od nowa. W obecnym systemie przeszkolono też za pomocą e-learningu ponad 2 000 pracowników jednostek LP. Ponowne szkolenie tych pracowników z innego systemu również skutkowałoby dużymi kosztami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.