eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 8 /2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-17

Dąbrowa Górnicza: usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 8 /2014
Numer ogłoszenia: 240312 - 2014; data zamieszczenia: 17.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219244 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 8 /2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 części (zadania). Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części (zadania) Nr 15, Nr 16, Nr 17, Nr 18, Nr 19, Nr 20, Nr 21, Nr 22, Nr 23 i Nr 24. (kontynuacja numeracji zadań prowadzonych w roku 2014 postępowań tego rodzaju) część 1 - zamówienia dotyczy zadania Nr 15 oszacowane na 800 godzin część 2 - zamówienia dotyczy zadania Nr 16 oszacowane na 800 godzin część 3 - zamówienia dotyczy zadania Nr 17 oszacowane na 800 godzin część 4 - zamówienia dotyczy zadania Nr 18 oszacowane na 800 godzin część 5 - zamówienia dotyczy zadania Nr 19 oszacowane na 800 godzin część 6 - zamówienia dotyczy zadania Nr 20 oszacowane na 800 godzin część 7 - zamówienia dotyczy zadania Nr 21 oszacowane na 800 godzin część 8 - zamówienia dotyczy zadania Nr 22 oszacowane na 800 godzin część 9 - zamówienia dotyczy zadania Nr 23 oszacowane na 616 godzin część 10 - zamówienia dotyczy zadania Nr 24 oszacowane na 616 godzin 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. 2. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,55 zł za jedną godzinę brutto. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne zadania: 3.1. na wykonanie zadania przez poszczególne osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej według zasady: oferta jednego wykonawcy na wykonanie jednej części zamówienia (zadania) (druki dla wykonawców nie prowadzącymi działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązany jest określić, na którą część (zadanie) składa ofertę. 3.2. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą składając ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania powinien złożyć osobną ofertę na każdą część (zadanie) (druki dla wykonawców prowadzących działalność gospodarczą ). Spośród złożonych ofert zamawiający wybierze zaoferowaną najniższą cenę na każdą z 10 części (zadań). 4. Poszczególne części (zadania) oszacowana została na: część Nr 1 (zadanie Nr 15) - 800godzin, część Nr 2 (zadanie Nr 16) - 800godzin, część Nr 3 (zadanie Nr 17) - 800godzin, część Nr 4 (zadanie Nr 18) - 800godzin, część Nr 5 (zadanie Nr 19) - 800godzin, część Nr 6 (zadanie Nr 20) - 800godzin, część Nr 7 (zadanie Nr 21) - 800godzin, część Nr 8 (zadanie Nr 22) - 800godzin, część Nr 9 (zadanie Nr 23) - 616godzin, część Nr 10 (zadanie Nr 24) - 616godzin, 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Bańbuła, ul. Pilotów 3/10, 41-216 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie Nr 19

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dominika Ziółek, ul. Rzeźnicza 12/18, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7160,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie Nr 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wioletta Krawczyk, ul. dekerta 8, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: zadanie Nr 24

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kinga Niedziela, ul. Leśna 7/22, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5882,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4928,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4928,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.