To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Krynica: Przetarg nieograniczony na dostawę chemii profesjonalnej oraz worków na odpady
Numer ogłoszenia: 240299 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 210380 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę chemii profesjonalnej oraz worków na odpady.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST SUKCESYWNA DOSTAWA CHEMII PROFESJONALNEJ ORAZ WORKÓW NA ODPADY WEDŁUG 2 PAKIETÓW, zgodnie z asortymentem i ilościami opisanymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1. Opis zamówienia: oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych pakietach zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ zostaną odrzucone. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy - pakiet nr 1 b) termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy - pakiet nr 2 4. Pozostałe wymagania na etapie realizacji zamówienia bezwzględnie wymagane: a) etykieta zaoferowanego produktu w języku polskim b) instrukcja sposobu użycia gwarantująca skuteczność wykonania zabiegów mycia w języku polskim - dotyczy pakietu nr 1 c) widoczna data ważności.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.51.30.00 - 25.51.30.00 25.22.21.00 - 25.22.21.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 137516.78 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pakiet nr 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PERS Marek Sowiński, ul. B. Czecha 10, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 137516.78
- Oferta z najniższą ceną: 137516.78 oferta z najwyższą ceną: 137516.78
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.