eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUbezpieczenie pojazdów szynowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Rzeszów: Ubezpieczenie pojazdów szynowych
Numer ogłoszenia: 240297 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax 017 8501701.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie pojazdów szynowych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie 4 szt. pojazdów szynowych wraz z wyposażeniem standardowym stanowiących własność Województwa Podkarpackiego, używanych i przeznaczonych do eksploatacji na liniach kolejowych w zakresie: 1. Casco, które obejmuje odpowiedzialność za szkody w ubezpieczonym pojeździe szynowym lub jego wyposażeniu standardowym, które są bezpośrednim następstwem: - nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia się pojazdu szynowego z osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz pojazdu, - katastrofy, przez którą rozumie się zderzenie pojazdów szynowych, wykolejenie lub przewrócenie się taboru, - ognia, eksplozji, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego na przedmiot ubezpieczenia, - powodzi, gradu, deszczu nawalnego, huraganu, lawiny, trzęsienia ziemi, - osunięcia lub zapadania się ziemi, przerwania tam, zerwania mostów, zawalania tuneli, przepustów i wiaduktów, - wynikającego z eksploatacji uszkodzenia silnika, urządzeń napędowych, osi, urządzeń elektrycznych i elektronicznych, agregatów, prądnic, akumulatorów i ich połączeń, - fali uderzeniowej wytworzonej przez statek powietrzny podczas przekroczenia bariery dźwięku, - dewastacji przez osoby trzecie podczas gdy pojazd był należycie zabezpieczony i znajdował się na terenie wydzielonym (np. lokomotywownie, wagonownie, miejsce napraw/remontów itp.) będącym własnością lub użytkowanym przez Zamawiającego i całodobowo dozorowanym, - rabunku, kradzieży lub usiłowania ich dokonania albo zaginięcia pojazdu względnie jego części, pod warunkiem zabezpieczenia pojazdu szynowego przed kradzieżą w sposób przewidziany w jego konstrukcji, - zalania wodą wydobywającą się z przewodów i urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych lub technologicznych, - przemieszczania się ładunków, pod warunkiem ich prawidłowego załadowania i umocowania, - akcji ratowniczej prowadzonej w związku ze zdarzeniami objętymi umową ubezpieczenia. Ubezpieczenie obejmuje również poniesione udokumentowane przez Zamawiającego koszty: - akcji ratowniczej (gaszenie, rozbiórka, ewakuacja itp.) jeżeli ratunek miał na celu zmniejszenie strat lub niedopuszczenie do ich zwiększenia, - uprzątnięcia pozostałości po szkodzie łącznie z kosztami rozbiórki i demontażu części niezdatnych do użytku, - zabezpieczenie przed szkodą ubezpieczonego pojazdu w razie jego bezpośredniego zagrożenia działaniem zdarzeń objętych ochroną ubezpieczeniową Suma ubezpieczenia: I. 3.790.000,00 zł pojazd szynowy typ 212 M nr SA 109-007 (rok produkcji 2004) II. 4.623.800,00 zł pojazd szynowy typ 212 M nr SA 109-010 (rok produkcji 2004) III. 4.819.000,00 zł pojazd szynowy typ 214 M nr SA 103-001 (rok produkcji 2005) IV. 4.819.000,00 zł pojazd szynowy typ 214 M nr SA 103-002 (rok produkcji 2005) Suma ubezpieczenia odpowiada księgowej wartości początkowej brutto pojazdów szynowych. Ubezpieczenie ma obejmować wyżej wymienione pojazdy szynowe w czasie eksploatacji na drogach szynowych kolejowych i wewnątrzzakładowych mających połączenie z liniami i bocznicami kolejowymi jak również w czasie postoju na bocznicach, placach rozrządowych, w lokomotywowniach, wagonowniach oraz podczas wykonywania napraw i remontów - ze zniesieniem udziału własnego. 2. Następstw Nieszczęśliwych Wypadków, które obejmuje ubezpieczenie pasażerów oraz obsługę pojazdu szynowego. Przedmiotem ubezpieczenia Następstw Nieszczęśliwych Wypadków, są trwałe następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z ruchem pojazdu oraz: 1) podczas wsiadania do pojazdu i wysiadania z pojazdu, 2) podczas przebywania w pojeździe w przypadku zatrzymania pojazdu lub postoju pojazdu na trasie jazdy, 3) podczas naprawy pojazdu na trasie jazdy, 4) bezpośrednio przy załadowywaniu i rozładowywaniu pojazdu Maksymalna Ilość osób, które mogą jednocześnie przebywać w jednym pojeździe szynowym to 180 osób. Suma ubezpieczenia 10.000,00 zł/osobę. Ilość pojazdów szynowych - 4 szt. Okres ubezpieczenia pojazdów szynowych od 1 stycznia 2008 r. do 31 grudnia 2008 r. Zakres terytorialny ubezpieczenia - teren Rzeczpospolitej Polskiej Miejsce stałego postoju pojazdów - Stacja kolejowa Rzeszów Główny

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn.zm). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie: 1. złożonego przez Wykonawcą oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydanego w drodze decyzji przez organ nadzoru, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydane w drodze decyzji przez organ nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wojewodztwo-podkarpackie/zamowienia

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie, 35-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 31.12.2007.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.