eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikPrzygotowanie i dostarczenie posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Chmielnik: Przygotowanie i dostarczenie posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik
Numer ogłoszenia: 240291 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Chmielnik 50, 36-016 Chmielnik, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2296603, faks 0-17 2296603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie posiłku jednodaniowego dla uczniów szkół i świetlicy socjoterapeutycznej na terenie Gminy Chmielnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku jednodaniowego; dla uczniów Szkół Podstawowych ; Nr 1 w Chmielniku, Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej , w Błędowej Tyczyńskiej i w Zabratówce oraz Gimnazjum w Chmielniku, Jedna porcja posiłku jednodaniowego powinna być o wartości nie mniejszej niż 400 kcal - wg zaleceń Instytutu Żywienia i Żywności zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Szkół Podstawowych: Nr 1 w Chmielniku, Nr 2 w Chmielniku, w Woli Rafałowskiej, w Błędowej Tyczyńskiej, w Zabratówce, do Gimnazjum w Chmielniku oraz do Świetlicy Socjoterapeutycznej w Chmielniku. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wartości energetycznej posiłków w poszczególnych dniach tygodnia przy czym tygodniowa średnia wartość energetyczna posiłków nie może być niższa niż 400 kcal. Gorące posiłki jednodaniowe winny być przemienne tj. zupy ( dwa razy w tygodniu) oraz drugie dania ( trzy razy w tygodniu). Rodzaj posiłku nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Dostawa posiłków: dla uczniów do szkół następować będzie w termosach szkolnych w każdym dniu nauki szkolnej w godzinach od 9.00 do 10.00, w okresie od 02.01.2010 roku do 17.06.2010 roku. Przybliżona ilość posiłków dziennie - 111. Przybliżona ilość posiłków w wym. okresie - 11544. 2. Przygotowanie i dostarczenie podwieczorku dla uczestników Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku. Porcja jednego podwieczorku powinna być przygotowana zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia wraz z dostarczeniem na miejsce do Świetlicy Socjoterapeutycznej przy Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Chmielniku. Dostawa podwieczorków następować będzie w pojemnikach Dostawcy w dni robocze w godzinach od 14.00 do 14.30, w okresie od 02.01.2010 roku do 30.06.2010 r. Przybliżona ilość podwieczorków dziennie - 10. Przybliżona ilość podwieczorków w w/wym okresie - 1260 Posiłki dostarczane będą przez Dostawcę własnym transportem i na własny koszt do szkół wymienionych powyżej oraz do Świetlicy. Podana liczba posiłków powyżej ma charakter orientacyjny i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od liczby dzieci zakwalifikowanych do tej formy pomocy. Szczegółowa liczba posiłków będzie ustalana na bieżąco w harmonogramach stanowiących załączniki do umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.chmmielnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku Chmielnik 50 36-016 Chmielnik pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielniku Chmielnik 50 36-016 Chmielnik pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.