eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa mebli do Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu pt. Biznes plan - konkurs Przygraniczny nr 2006/355 współfinansowany z EFRR w ramach Interreg III A/TACIS CBC 2004-2006.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Suwałki: Dostawa mebli do Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu pt. Biznes plan - konkurs Przygraniczny nr 2006/355 współfinansowany z EFRR w ramach Interreg III A/TACIS CBC 2004-2006.
Numer ogłoszenia: 240253 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach, ul. Noniewicza 10, 16-400 Suwałki, tel. 087 5628456, fax 087 5628438.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu pt. Biznes plan - konkurs Przygraniczny nr 2006/355 współfinansowany z EFRR w ramach Interreg III A/TACIS CBC 2004-2006..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli do Inkubatora Przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu pt. Biznes plan - konkurs Przygraniczny nr 2006-355 współfinansowany z EFRR w ramach Interreg III A - TACIS CBC 2004-2006.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.13.33.11 - Biurka Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.11.00 - Biurka Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.13.33.13 - Stoliki Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.33.10 - Stoliki Oryginalny kod CPV: 36.11.50.00 - Krzesła Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z ubieganie się o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - Załącznik 3 do SIWZ. 7.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. /§ 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006r. Nr 87,Poz. 605). 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 7.2 pkt 7 składa dokument(y) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości. 7.4. Jeżeli w Kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. Zgodnie z art. 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych- Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenia zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.suwalki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nazwa: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach Adres 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 10 Tel: 087 562 84 40 Fax:: 087 562 84 38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Nazwa: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Suwałkach Adres 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 10, pokój nr 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Litwa-Polska-Obwód Kalinigradzki Federacji Rosyjskiej INTERREG IIIA/TACIS CBC 2004-2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.