Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Brodnica: Promocja przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 24024 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 49-849-03, faks 056 49-849-03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brodnica.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja przedsiębiorczości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010r. szkoleń w zakresie: Promocja przedsiębiorczości. Usługa należąca do kategorii 80532000-2 wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień - usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania. Szkolenie skierowane jest do osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w tut. Urzędzie, które chcą podjąć własną działalność gospodarczą. Celem szkolenia jest wyposażenie osób skierowanych w wiedzę teoretyczną i praktyczną niezbędną do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w warunkach konkurencji rynkowej w tym : - budowanie postaw kreatywnych i motywacji do rozpoczęcia działalności gospodarczej, - przedstawienie ogólnej charakterystyki zjawisk ekonomicznych zachodzących na rynku, - zapoznanie z wybranymi aspektami działalności gospodarczej - zasady rozliczeń z ZUS i US, marketing i promocja firmy, prawo pracy, - ogólne zasady obsługi komputera przydatne przedsiębiorcy. Szkolenia będą realizowane okresowo zależnie od potrzeb Zmawiającego nie częściej niż 1 raz w miesiącu. We wskazanym wyżej okresie Zamawiający uzgadniać będzie z Wykonawcą liczbę uczestników szkolenia i termin szkolenia. Szkoleniem objętych będzie minimum 10 osób na każdej edycji kursu. Szkolenie winno odbywać się w formie kursu obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Dla każdej edycji kursu łączna liczba godzin zajęć nie powinna być mniejsza niż 60 godzin zegarowych a czas trwania kursu nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych. Miejsce realizacji szkolenia: Brodnica. Szkolenie może być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kalkulacja wyceny kursu - koszt całkowity, koszt jednostkowy i koszt osobogodziny 2.1) Wykaz osób z imienia i nazwiska , które będą wykonywać zamówienie z podaniem: - określenia stanowiska w szkoleniu i liczby godzin zajęć szkoleniowych prowadzonych przez poszczególne osoby, - doświadczenia zawodowego (wyrażonego w latach), kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia z ich udokumentowaniem - zawodu wyuczonego oraz wykonywanego 2.2) Pisemna zgoda osób, które będą wykonywać zamówienie, że wyrażają zgodę na prowadzenie zajęć oraz, że posiadają wymagane uprawnienia do ich prowadzenia. 3. Szczegółowy program szkolenia z podaniem tematyki i liczby zajęć teoretycznych i praktycznych, wraz z zakresem czynności dla poszczególnych osób, które będą wykonywać zamówienie. 4. Wzór dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia. 5. Wzór ankiety dla uczestnika szkolenia, służącej do oceny szkolenia. 6. Informacja o zaangażowaniu wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób 7. Informacja o posiadaniu certyfikatu jakości usług tj. pisemnego dokumentu zwanego certyfikatem zapewniającego, że usługa jest zgodna z określoną normą lub przepisami prawnymi. (jeżeli posiada) 8. Opis sposobu prowadzenia nadzoru wewnętrznego, służącego podnoszeniu jakości szkolenia 9. Informacja o sposobie sprawdzania efektów szkolenia 10. Szczegółowy opis warunków lokalowych do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, wyposażenia techniczno - dydaktycznego, które będzie wykorzystane w szkoleniu. 11. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 12. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia innego dokumentu powołującego instytucją szkoleniową. 14. Kserokopia zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowej wojewódzkiego urzędu pracy, właściwego ze względu na siedzibę tej instytucji Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zgodność kserokopii z oryginałem należy potwierdzić datą, czytelnym podpisem i pieczątką imienną osoby upoważnionej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 53
- 2 - zakres i jakość oferowanych programów szkoleń ... - 5
- 3 - kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 12
- 4 - dostosowanie ilości i jakości pomieszczeń, wyposażenia w sprzęt ... - 6
- 5 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
- 6 - zaangażowanie w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 8
- 7 - sposób sprawdzania efektów szkolenia - 3
- 8 - przeprowadzanie nadzoru wewnętrznego - 3
- 9 - wydawanie odpowiednich rodzjaów dokumentów - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brodnica.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
ul. Żwirki i Wigury 3
87-300 Brodnica
pok. 19.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy ul. Żwirki i Wigury 3 87-300 Brodnica sekretariat - pok. 20, II pietro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie może być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Usługa opracowania PFU dla zad. inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla zadania: Poprawa efektywności energetycznej budynków edukacyjnych w Powiecie Brodnickim
- Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2026
więcej: przetargi w Brodnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





