Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Nowy Sącz: Dostawa przedmiotów umumdurowania
Numer ogłoszenia: 240197 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4492515, fax 018 4492518.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów umumdurowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. pokrowce na śpiwór ze stelarzem z tkaniny GORETEX - 25szt, 2. śpiwory z wkładem syntetycznym - zimowy z workiem transportowym - 25szt, 3.Plecaki 85 litrów z wewnętrznym stelarzem - pokrycie wykonane w systemie (MOLLE) - 25szt, 4. worki wodoodporne (przeprawowe) o pojemności 50 litrów - 25szt, 5. mundury polowe MULTICAM w kamuflażu leśnym - 25szt, 6. odzież z tkaniny GORETEX II generacji (kurtka i spodnie) z kapeluszem z tkaniny GORETEX - 25szt, 7. kamizelki operacyjno - taktyczne -79szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.22.00 - Pokrycia Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.22.00 - Pokrycia 17.72.25.40 - 17.72.25.40 Oryginalny kod CPV: 17.22.11.10 - Plecaki Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.11.00 - Plecaki Oryginalny kod CPV: 17.22.10.00 - Worki i torby Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Oryginalny kod CPV: 18.13.15.00 - Kamizelki bezpieczeństwa Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.30 - Kamizelki bezpieczeństwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. -Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie przez analizę formalno - prawną i merytoryczną dokumentów złożonych w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Dokument potwierdzający spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KARPACKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ W NOWYM SĄCZU im. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz 8, skr. poczt. 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 12:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. w Karpackim Oddziale Straży Granicznej w Nowym Sączu przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5 (na biurze przepustek) lub na adres pocztowy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmioty umundurowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec na śpiwór ze stelarzem z tkaniny GORETEX - 25szt. Śpiwór z wkładem syntetycznym - zimowy z workiem transportowym- 25szt. Plecak 85 litrów z wewnętrznym stelarzem - pokrycie wykonane w systemie (MOLLE) - 25szt. Worek wodoodporny (przeprawowy) o pojemności 50 litrów - 25szt. Mundur polowy MULTICAM w kamuflażu leśnym - 25szt. Odzież z tkaniny GORETEX II generacji (kurtka i spodnie) z kapeluszem z tkaniny GORETEX - 25szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.22.00-3, 11.72.25.40-1, 17.22.11.10-1, 17.22.10.00-7, 18.11.50.00-8, 18.13.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kamizelka operacyjno-taktyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamizelka operacyjno-taktyczna - 79szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.44.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza - Punkt Obsługi Ekodoradcy.
- Organizacja letniego obozu szkoleniowo-sprawnościowego odbywającego się w terminie 25 sierpnia - 29 sierpnia 2025 r. na potrzeby kierunku Ratownictwo medyczne WLZ ANS w Nowym Sączu
- Remont i utrzymanie rowów, przepustów, ścieków i poboczy ulic na terenie Miasta Nowego Sącza w 2025 roku
- BZP.271.30.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
- TRANSPORT ODPADÓW O KODZIE 20 03 07 - ODPADY WIELKOGABARYTOWE Z ZAKŁADU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW (ZZO) W NOWYM SĄCZU PRZY UL. TARNOWSKIEJ 120 DO INSTALACJI
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SPZOZ w Myszkowie
- Dostawy artykułów gospodarczych i środków czystości, DZP.261.11.2025
- Dostawa sprzętu i umundurowania w ramach projektu pn. "Na STRAŻy bezpieczeństwa Gminy Wąsosz"
- "Zakup środków czystości"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków ochrony osobistej, materiałów medycznych jednorazowego użytku, płynów infuzyjnych
- Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości dla 42 BLSz Radom w 2025 r. oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.