Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Nowe Miasteczko: Dierżawa systemu pomiaru predkości pojazdów
Numer ogłoszenia: 240192 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasteczko, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie, tel. 068 3888154, fax 068 3888154.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dierżawa systemu pomiaru predkości pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - użyczenie 1 szt. fotoradaru wraz ze statywem (dostosowanego do montażu na słupie stacjonarnym); - użyczenie i montaż masztu stacjonarnego przystosowanego do instalacji fotoradaru; - użyczenie licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku. - asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów, - asysta informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania w wymiarze pełnego etatu, - zabezpieczenie 2 zestawów komputerowych i drukarki (koszt zakupu tonera do drukarki ponosi zamawiający). a) Parametry techniczno - eksploatacyjne jakie muszą być spełnione przez urządzenie. Fotoradar musi: - być przystosowany do pomiarów ze statywu w dowolnym miejscu przy drodze; - być przystosowany do montażu w wersji stacjonarnej (na masztach); - być wyposażony w profesjonalny system pozwalający zarejestrować min. 56.000 zdarzeń bez ingerencji z zewnątrz po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej dokumentować zdarzenie w sposób umożliwiający odtworzenie; - posiadać zasięg pomiarowy pozwalający na wykonanie prawidłowego pomiaru powodującego automatyczną rejestrację zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości; - rejestrować w pamięci wykonane pomiary z możliwością ich natychmiastowego otworzenia na miejscu lub w dowolnym czasie; - umieszczać w tle zdjęcia: nr pojazdu, nr urządzenia, zmierzoną prędkość, datę i czas pomiaru oraz dokumentować dane uzupełniające pod zdjęciem: nr rejestracyjny pojazdu, data i czas pomiaru, stanowisko, miejsce pomiaru, prędkość dozwolona i stwierdzona; - umożliwiać przenoszenie zawartości pamięci do komputera stacjonarnego; - posiadać komendy oprogramowania w języku polskim; - posiadać dokładność pomiaru min. (+, -) 3 km/h przy prędkościach do 100 km/h, oraz (+, - )3% przy prędkościach powyżej 100 km/h; - posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie co najmniej od 20-250 km/h, ze skokiem co 1 km/h; - posiadać przystosowanie do pracy w temperaturach od -10 oC do +60 o C (wersja mobilna); - częstotliwość nadajnika od 23 do 25 GHz, - posiadać pulpit sterowniczy oraz instrukcję obsługi w języku polskim; - posiadać podświetlone pole odczytowe czytelne w nocy i w słoneczny dzień; - posiadać ważną decyzję zatwierdzającą typ urządzenia wydaną przez Prezesa Głównego Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636 z późn. zm.) lub inne dokumenty potwierdzające dokonanie prawnej kontroli przyrządu pomiarowego przez zagraniczne instytucje metrologiczne- ważność decyzji co najmniej do 31.12.2008 r. - posiadać ważne świadectwo legalizacji ponownej wydanej przez Dyrektora Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie. - posiadać orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy Państwowej Inspekcji Technicznej w Warszawie. b) Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić: - wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim; - program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w czynnościach operacyjnych przy pomocy filtrów graficznych lub innych funkcji; - program musi posiadać funkcję tworzenia list zapytań o dane osobowe zarejestrowanych przez urządzenie pojazdów, dla których istnieje potrzeba ustalenia danych osobowych właściciela pojazdu-z wykorzystaniem łącz SI CEPIK; - program musi posiadać funkcję automatycznego druku wzorów pism oraz innej korespondencji w celu ustalenia właściciela pojazdu, kierowcy, karty PRD-5 oraz innych druków stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; - program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych zdarzeń, generowania pism oraz innych dokumentów stosowanych w postępowaniu mandatowym z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego; - program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); - program musi posiadać moduł automatycznego tworzenia książki nadawczej dla wygenerowanych przez program pism; - program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: o listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; o listy spraw, dla których brak jest danych osobowych sprawców wykroczeń; o listy wystawionych mandatów; o listy opłaconych mandatów, udzielonych pouczeń, itp; o rejestru pism wychodzących (wygenerowanych przez program); o innych zestawień zaproponowanych przez Dostawcę; - program powinien pracować w sieci na dwóch stanowiskach c) Maszty muszą spełniać następujące warunki: - maszt musi posiadać niezależne zasilanie 12VDC; - maszt musi posiadać własny mechanizm podnoszenia (windę) do montażu i demontażu urządzenia rejestrującego; - minimalna wysokość skrzynki fotoradarowej z lampą błyskową wynosi 240 cm. - maszt musi posiadać konstrukcję zabezpieczającą w właściwy sposób fotoradar przed zniszczeniem i kradzieżą. - maszt musi posiadać aprobatę techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, - maszt po zakończonej umowie ma być zdemontowany- koszt demontażu ponosi Wykonawca. d) W ramach asysty technicznej Wykonawca musi zapewnić: - pomoc w dowozie, instalacji oraz technicznych czynnościach pomiarowych w czasie dokonywania czynności przez kontrolnych Zamawiającego; - pomoc w instalacji i de-instalacji fotoradaru na słupach stacjonarnych; - realizowanie czynności diagnostycznych lub serwisowych w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych. e) W ramach asysty informatycznej Wykonawca musi zapewnić: - naprawianie programu, usuwanie błędów z programu i inne czynności zmierzające do zapewnienia Zamawiającemu możliwości prawidłowego korzystania z programu; - świadczenie usług doradczych w zakresie użytkowania programu oraz konsultacji dotyczących funkcjonowania programu w wymiarze 10 godzin miesięcznie. - nieodpłatne dostarczanie aktualizacji oraz nowych opcji dodanych do programu; - świadczenie usług doradczych w zakresie rozwoju infrastruktury komputerowej w przypadku rozbudowy sieciowej programu; - bieżącą pomoc w zakresie archiwizacji i analizy zarejestrowanego przez fotoradar materiału pomiarowego; - inne czynności niezbędne dla właściwego wykorzystania specjalistycznego oprogramowania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.30.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - wykonali z należytą starannością (tzn. rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch zamówień określonego przedmiotem zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy: a oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, b aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający że Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący; c aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędy skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- jeśli dotyczy, e jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonym w pkt 9 b i c wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt 9 b i c. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9 b i c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; f ważną decyzję zatwierdzającą typ urządzenia wydaną przez Prezesa Głównego Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636 z późn. zm.) lub inne dokumenty potwierdzające dokonanie prawnej kontroli przyrządu pomiarowego przez zagraniczne instytucje metrologiczne- ważność decyzji co najmniej do 31.12.2008 r.; g ważne świadectwo legalizacji ponownej wydanej przez Dyrektora Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie; h Wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat (min.2) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 a i b.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasteczko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, pokój nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek2, 67-124 Nowe Miasteczko, pokój nr 3-sekretarait.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI NOWE MIASTECZKO
więcej: przetargi NOWE MIASTECZKO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.