Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Poznań: AG.210/18/13
Numer ogłoszenia: 240131 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Sieradzka 29, 60-163 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8685272, faks 61 8685660.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AG.210/18/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia uzupełniającego do zadania inwestycyjnego pn. Nadbudowa i przebudowa budynku stołówki znajdującego się na terenie Centrum Edukacyjno-Wystawowym w Marszewie zakończona zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. W ramach zamówienia uzupełniającego należy wykonać: a - instalację solarną ; b - instalację szarej wody.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.26.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POSBAU" SP. Z O.O. - BUDOWNICTWO UPRZEMYSŁOWIONE
jakie przetargi wygrała firma
"POSBAU" SP. Z O.O. - BUDOWNICTWO UPRZEMYSŁOWIONE
- POSBAU Spółka Akcyjna - Budownictwo Uprzemysłowione, ul. Żmigrodzka 41/49, 60-171 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 365218,89
Oferta z najniższą ceną: 365219,89 / Oferta z najwyższą ceną: 365219,89
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu numer 114199-2013 z dnia 17.06.2013 r. zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego i uwzględnił je w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego wynika z możliwości uzyskania pomocy finansowej ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, a w przypadku jej braku z możliwości sfinansowania zamówienia ze środków własnych Zamawiającego. Instalacje będące przedmiotem zamówienia uzupełniającego ujęte są w Decyzji Starosty Pleszewskiego z dnia 04.07.2013 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług. Stanowi 13,86% wartości zamówienia podstawowego (tj. nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego). Usługi polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, określonych kodami CPV: 45000000-7 ; 45300000-0 ; 45400000-1 ; 45260000-7. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 15 lipca 2013 r. w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone w dniu 8 listopada 2013 r., tj. przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi ogrodnicze
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatury w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.