eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PakośćAdaptacja części budynku po byłej Szkole Podstawowej w Radłowie na lokale mieszkalne- dostawa materiałów budowlanych z wyłączeniem stolarki okiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Pakość: Adaptacja części budynku po byłej Szkole Podstawowej w Radłowie na lokale mieszkalne- dostawa materiałów budowlanych z wyłączeniem stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 240123 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość , ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja części budynku po byłej Szkole Podstawowej w Radłowie na lokale mieszkalne- dostawa materiałów budowlanych z wyłączeniem stolarki okiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 44111000-1- materiały budowlane Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych z wyłączeniem stolarki okiennej- zgodnie z zakresem zaznaczonym kolorem zielonym w załącznikach t.j. przedmiary robót właściwe dla następujących branż: -budowlana -sanitarna i c.o. -wod.-kan. i c.w. -elektryczna. UWAGA! Jeśli w przedmiarach jest mowa o robotach budowlanych czy usługach należy brać pod uwagę tylko dostawę materiałów wymienionych w poszczególnych pozycjach. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji. Wymagany okres gwarancji na materiały wynosi 24 miesiące od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podstawowe zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - należy potwierdzić w oświadczeniu na jednym arkuszu (załącznik nr 2 SIWZ). Wykonawca oświadcza, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy (załącznik nr 2 SIWZ). e) wymagany termin wykonania - do dnia 31 grudnia 2009r f) wymagany okres gwarancji na materiał - 24 miesiące od daty odbioru końcowego. 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 od pkt 1 do pkt 4 i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 (zał. Nr 2 do SIWZ) 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia ; Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający, przy czym w przypadku wystawienia przez urzędy miejskie, gminy poświadczeń, zaświadczeń, iż dany podmiot nadal figuruje w rejestrze ewidencji działalności gospodarczej Zamawiający przypomina, iż taki dokument jest ważny łącznie z wpisem do ewidencji i w takim przypadku należy złożyć do oferty oba dokumenty. 3.oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na rzecz ZUS i płatnościami na rzecz właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego (zał. Nr 3 do SIWZ) 4.wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, lub stosowne oświadczenie w przypadku nie korzystania z podwykonawców (zał. Nr 4 do SIWZ), 5.przedstawienie aprobat technicznych i certyfikatów na materiały, które wymagają takich dokumentów. 6. Zaakceptowany wzór umowy zawarty w formularzu ofertowym (zał. Nr 5) 7. Kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarami zaznaczonymi kolorem zielonym przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski przy ul. Rynek 4 w Pakości (88-170), pok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 09:30, miejsce: w sekretariacie (parter, pok. nr 5) przy ul. Rynek 4 w Pakości.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.