eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie robót podczyszczeniowych na torze wodnym na rz. Elbląg między główkami wejściowymi LGW-PGW na km 0+000 - km 2+650

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Gdynia: Wykonanie robót podczyszczeniowych na torze wodnym na rz. Elbląg między główkami wejściowymi LGW-PGW na km 0+000 - km 2+650
Numer ogłoszenia: 240095 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, faks (058) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót podczyszczeniowych na torze wodnym na rz. Elbląg między główkami wejściowymi LGW-PGW na km 0+000 - km 2+650.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty podczyszczeniowe na torze wodnym na rz. Elbląg między główkami wejściowymi LGW-PGW na km 0+000 - km 2+650 o kubaturze ok. 34 920 m3. 2. Roboty podczyszczeniowe należy wykonać w oparciu o dokumentację techniczną, tj. - Projekt budowlano - wykonawczy - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, - przedmiar robót zgodnie z aktualnymi planami batymetrycznymi: PM 88/2009, 89/2009, 90/2009 (plany batymetryczne: PM 14/2008, 15/2008 oraz 16/2008 są nieaktualne). 3. Miejscem odkładu urobku jest rejon: km 37,0 - 39,0 (okolice miejscowości Nadbrzeże). 4. Prace podczyszczeniowo-refulacyjne prowadzone będą na obszarze objętym programem ochrony przyrody NATURA 2000. Prace należy wykonywać przed rozpoczęciem okresu lęgowego ptaków tj. w terminie do 15 marca 2010r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.71.20 - Drogi wodne, z wyjątkiem kanałów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 17.000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (powyższy warunek musi spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę współną) 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlane, które swoim rodzajem odpowiadają przedmiotowi zamówienia tj. wykonać 2 roboty podczyszczeniowe o łącznej wartości, co najmniej 1 600 000,00 zł (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną spełnianie powyższego warunku będzie oceniane łącznie). 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę OC o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną spełnianie powyższego warunku będzie oceniane łącznie). Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. należy złożyć: a) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa ustanowiony przez tych Wykonawców pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu ws. udzielenia zamówienia publicznego). b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobowym łącznie): c) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): d) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kwoty w dokumentach podane w walutach innych niż złoty będą przeliczane na potrzeby oceny ofert na PLN wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2 lit b - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument, o którym mowa w ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10 pok. 44, tel. +48 58 661-22-63 po uprzed uzgodn lub za zal poczt po przesłaniu zgłosz na adres zam_pub@umgdy.gov.pl Cena 110,82 zł + koszty wysyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2010 godzina 08:50, miejsce: Siedziba Urzędu Morskiego w Gdyni ul. Chrzanowskiego 10 pok. 8 (Kancelaria Ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: a) wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia uzasadnionych postojów niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji przedmiotu zamówienia o łączny czas trwania tych przestojów, pod warunkiem uzyskania zgody właściwego organu w zakresie ochrony środowiska. b) wystąpienia zdarzeń losowych uniemożliwiających osobie wyznaczonej z ramienia Zamawiającego do prowadzenia nadzoru nad robotami pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiający dopuszcza możliwość wyznaczenia przez Zamawiającego innej osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia do pełnienia w/w funkcji, c) wystąpienia zdarzeń losowych uniemożliwiających osobie wyznaczonej z ramienia Wykonawcy do pełnienia funkcji Kierownika Robót, Zamawiający dopuszcza możliwość wyznaczenia przez Wykonawcę innej osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia do pełnienia w/w funkcji. d) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.