eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz wkładów barwiących do kserokopiarek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Warszawa: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz wkładów barwiących do kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 240068 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183994 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz wkładów barwiących do kserokopiarek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ogólna charakterystyka zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych, sprzętu mechanizacji prac biurowych oraz wkładów barwiących (CPV: 30124000-4-części akcesoria do maszyn biurowych ; CPV: 42964000-1- zautomatyzowany sprzęt biurowy, -CPV: 30125100-2 - wkłady barwiące do kserokopiarek). 2. Zamówienie zostaje podzielone na trzy części. W części I zamówienia zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu mechanizacji prac biurowych, w części II zamówienia zakup i dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych, w części III zamówienia zakup i dostawa wkładów barwiących do kserokopiarek przeznaczonych na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 2063. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ), stanowi formularz cenowy opracowany dla poszczególnych części zamówienia w którym przedmiot zamówienia został opisany normami, parametrami oraz znakami towarowymi dla wskazania WYKONAWCOM standardów jakimi powinien kierować się on przy doborze oferowanego przedmiotu zamówienia w składanej ofercie. 4. Wszystkie materiały eksploatacyjne do sprzętu mechanizacji prac biurowych stanowiące przedmiot zamówienia w części I, muszą być wyprodukowane w roku dostawy, muszą być fabrycznie nowe, pakowane pojedynczo, dostarczone do ZAMAWIAJĄCEGO w oryginalnych opakowaniach producenta. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje realizacji zamówienia w więcej niż dwóch dostawach. WYKONAWCA powinien dostarczyć przedmiot umowy po uprzednim telefonicznym ustaleniu z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, z wniesieniem do wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO pomieszczeń magazynowych, pod adres ul. Krzywickiego 34 w Warszawie. 5.Sprzęt mechanizacji prac biurowych, stanowiący przedmiot zamówienia w części II, musi być wyprodukowany w roku dostawy, musi być fabrycznie nowy, dostarczony do ZAMAWIAJĄCEGO w oryginalnych opakowaniach producenta. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje realizacji zamówienia w więcej niż dwóch dostawach. WYKONAWCA powinien dostarczyć przedmiot umowy po uprzednim telefonicznym ustaleniu z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, z wniesieniem do wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO pomieszczeń magazynowych, pod adres ul. Krzywickiego 34 w Warszawie. 6.Wkłady barwiące do kserokopiarek, stanowiące przedmiot zamówienia w części III, muszą być wyprodukowane w roku dostawy, muszą być fabrycznie nowe, dostarczone do ZAMAWIAJĄCEGO oryginalnych opakowaniach producenta. ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje realizacji zamówienia w więcej niż dwóch dostawach. Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot umowy po uprzednim telefonicznym ustaleniu z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, z wniesieniem do wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO pomieszczeń magazynowych, pod adres ul. S. Banacha 2 w Warszawie. Przed upływem terminu składania ofert ZAMAWIAJĄCY może zmodyfikować treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każda wprowadzona zmiana stanie się częścią tej specyfikacji oraz przesłana zostanie wszystkim uczestnikom postępowania którym na ich wniosek dostarczono SIWZ oraz umieszczona na stronie internetowej www.jw2063.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 49281.45 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: materiały eksploatacyjne do sprzętu mechanizacji prac biurowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o, ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 10337,05
  • Oferta z najniższą ceną: 10337,05 oferta z najwyższą ceną: 10337,05
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: sprzęt mechanizacji prac biurowych.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMAD Sp. z o.o, 05-092, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14051.00
  • Oferta z najniższą ceną: 14051.00 oferta z najwyższą ceną: 30319.76
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: wkłady barwiące do kserokopiarek.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS Łódź, Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 24893,40
  • Oferta z najniższą ceną: 24893,40 oferta z najwyższą ceną: 29742,58
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.