eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa czytników linii papilarnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Wrocław: Dostawa czytników linii papilarnych
Numer ogłoszenia: 240046 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 98, 53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 36043oo do 9, faks 071 3604352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.wroclaw.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czytników linii papilarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 130 sztuk czytników linii papilarnych oraz 130 sztuk licencji dostępowych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych czytników o minimalnych wymaganiach: - rozdzielczość: 500 ppi, - skala szarości: 8 bit, - zakres odczytu odcisku palca:360°, - interfejs: USB 2.0, - temperatura pracy czytnika: 0-50°C, - biometryczne logowanie do Active Directory poprzez oprogramowanie serwerowe BioLogon v.4.2.1 pracujące w środowisku Windows 2003 Server R2 x64, - pełna zgodność sterowników i oprogramowania klienckiego z systemem Windows XP Professional PL (SP2 i SP3), - możliwość strojenia czytnika przed zalogowaniem. 2. Czytniki linii papilarnych, które będą dostarczone do siedziby Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 98 mają spełniać następujące wymagania: a)spełniać dyrektywę EMC 2004/108/WE (CE), b)posiadać pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, itp.), c)posiadać dokumentację techniczną użytkownika oraz instrukcje obsługi w języku polskim, d)posiadać karty gwarancyjne, e)każda jednostka sprzętu oraz inne części tego wymagające muszą posiadać czytelny numer identyfikacyjny. 3. Wykonawca dostarczy wraz z czytnikami 130 sztuk licencji dostępowych do użytkowanego przez Zamawiającego oprogramowania serwerowego BioLogon v.4.2.1. 4. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla administratorów Zamawiającego z instalacji, konfiguracji i obsługi czytników. 5. Wykonawca uruchomi na pięciu wybranych przez Zamawiającego stanowiskach autoryzację biometryczną (instalacja sterowników i oprogramowania klienckiego oraz pobranie wzorca biometrycznego wyznaczonego pracownika) w istniejącej domenie Active Directory. 6.Oferowane czytniki linii papilarnych muszą być fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane. 7. Wykonawca musi podać cenę jednostkową zgodnie z Formularzem cenowym wraz ze specyfikacją techniczną oferowanych czytników linii papilarnych według załącznika nr 3. 8. Koszty dostawy obciążają Wykonawcę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.33.10 - Czytniki odcisków palców 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 10. SIWZ. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, wg wzoru - wzór Oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 2. 2.Odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzające status prawny lub formę prawną, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólnika spółki. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być udzielone przez każdego z Wykonawców osobno i złożone w oryginale. 5.Pełnomocnik, o którym mowa w pkt 9.4. SIWZ, składa wraz z ofertą komplet dokumentów wymaganych przez SIWZ, dotyczących każdego z reprezentowanych Wykonawców. 6.Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami i opłatami związanymi z działalnością Wykonawcy lub, w przypadku nieuregulowania należności podatkowych, zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub, w przypadku nieuregulowania składek, zaświadczenie wydane przez właściwy inspektorat ZUS lub KRUS, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca dostarczy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Na kserokopii należy zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub datę i pieczątkę imienną opatrzoną podpisem. 9.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2., 9.6., 9.7, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10.Dokumenty o których mowa w pkt 9.9. lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt 9.9. lit. c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.9. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego ub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12.W przypadkach, o których mowa w pkt 9.9. i pkt 9.11. składane dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę w sposób identyczny jak w pkt 9.8. 13.Jeżeli złożone przez Wykonawcę kserokopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budziły wątpliwości co do ich prawdziwości, to Zamawiający będzie żądał przedstawienia oryginałów tych dokumentów lub notarialnie potwierdzonych kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 98 53-333 Wrocław pokój 510 (5 poziom).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 14:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 98 53-333 Wrocław pokój 510 (5 poziom).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.