eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Postępowanie na sukcesywną dostawę środków czystości i chemii gospodarczej na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w czterech częściach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-08

Gdańsk: Postępowanie na sukcesywną dostawę środków czystości i chemii gospodarczej na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w czterech częściach.
Numer ogłoszenia: 239987 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192957 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3263947, 3263900, faks 058 3263930, 3090945.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka, samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na sukcesywną dostawę środków czystości i chemii gospodarczej na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku, w czterech częściach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i chemii gospodarczej na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku w częściach z tego: Część I/PODR Gdańsk, biura powiatowe obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego, tj. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część II PODR Gdańsk obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego, tj. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części II znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część III PODR o Strzelino obejmuje dostawę do Oddziału Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Strzelinie, Strzelino 36a (koło Słupska). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części III znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1c SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. Część IV PODR o Stare Pole obejmuje dostawę do Oddziału Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu, ul. Marynarki Wojennej 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części IV znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1d SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opatrzony oryginalnymi etykietami, z bieżącej produkcji oraz posiadający minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia liczony od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. 3. W przypadkach, gdzie Zamawiający opisał asortyment wskazując na konkretnego producenta dopuszcza się oferowanie asortymentu równoważnego. Asortyment równoważny to artykuły innego producenta niż wskazany przez Zamawiającego, z tym że te nie mogą być gorsze jakościowo, muszą być równie bądź bardziej skuteczne i wydajne, o konsystencji nie rzadszej niż wskazany asortyment i przeznaczone do tych samych celów, gwarantujące nie gorszy efekt działania oraz o gramaturze bądź odpowiednio pojemności odpowiadającej produktom wskazanym przez Zamawiającego. Składając ofertę z artykułami równoważnymi Wykonawca zobowiązany jest dokonać odpowiedniego zapisu w formularzu cenowym w kolumnie Nazwa oferowanego asortymentu i określenie w niej oferowanego asortymentu, jak również dołączyć kartę charakterystyki oferowanego asortymentu równoważnego.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Asortyment równoważny musi spełniać obowiązujące normy i posiadać wszystkie wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, charakterystyki. W przypadkach spornych, udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy dostarczającego przedmiot zamówienia - asortyment równoważny. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb (lub innych) nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie będzie przysługiwało żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Dostarczone środki czystości i chemii gospodarczej muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nazwę producenta, nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz muszą spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce i nie może nosić śladów wcześniejszego użytkowania. 6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, w terminie max. 5 dni od daty złożenia poszczególnego zamówienia. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej, faksem, pocztą elektroniczną albo telefonicznie, w godzinach od 8.00 do 16.00. 7. Wykonawca dostarczy, rozładuje i wniesie przedmiot zamówienia na swój koszt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w dni robocze, w godzinach 8.00-14.00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I PODR Gdańsk, biura powiatowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. PORTAL Sp.z o.o., ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47232,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39102,82

  • Oferta z najniższą ceną: 34983,17 / Oferta z najwyższą ceną: 44527,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II/PODR Gdańsk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. DRACHMA Piotr Mokrzyszak, ul. Rzemieślnicza 14, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5437,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6902,48

  • Oferta z najniższą ceną: 5804,64 / Oferta z najwyższą ceną: 9255,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III/ PODR o/Strzelino

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arka Company Unlimited, Maciej Czarnecki, ul. Lutniowa 21, 02-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8404,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7743,29

  • Oferta z najniższą ceną: 6606,81 / Oferta z najwyższą ceną: 10354,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV PODR o Stare Pole

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H. OPTIMA Roman Chlebowski, ul. Niska 5, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9922,8 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11609,23

  • Oferta z najniższą ceną: 9016,53 / Oferta z najwyższą ceną: 13594,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.