eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Postępowanie na sukcesywną dostawę środków czystości i chemii gospodarczej na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku w czterech częściach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-14

Gdańsk: Postępowanie na sukcesywną dostawę środków czystości i chemii gospodarczej na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku w czterech częściach.
Numer ogłoszenia: 192957 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3263947, 3263900, faks 058 3263930, 3090945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka, samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na sukcesywną dostawę środków czystości i chemii gospodarczej na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku w czterech częściach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i chemii gospodarczej na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku w czterech częściach. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opatrzony oryginalnymi etykietami, z bieżącej produkcji oraz posiadający minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia liczony od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. 3. W przypadkach, gdzie Zamawiający opisał asortyment wskazując na konkretnego producenta dopuszcza się oferowanie asortymentu równoważnego. Asortyment równoważny to artykuły innego producenta niż wskazany przez Zamawiającego, z tym że te nie mogą być gorsze jakościowo, muszą być równie bądź bardziej skuteczne i wydajne, o konsystencji nie rzadszej niż wskazany asortyment i przeznaczone do tych samych celów, gwarantujące nie gorszy efekt działania oraz o gramaturze bądź odpowiednio pojemności odpowiadającej produktom wskazanym przez Zamawiającego. Składając ofertę z artykułami równoważnymi Wykonawca zobowiązany jest dokonać odpowiedniego zapisu w formularzu cenowym w kolumnie Nazwa oferowanego asortymentu i określenie w niej oferowanego asortymentu, jak również dołączyć kartę charakterystyki oferowanego asortymentu równoważnego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Asortyment równoważny musi spełniać obowiązujące normy i posiadać wszystkie wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, charakterystyki. W przypadkach spornych, udowodnienie ,równoważności, spoczywa na Wykonawcy dostarczającego przedmiot zamówienia - asortyment równoważny. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie będzie przysługiwało żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Dostarczone środki czystości i chemii gospodarczej muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać nazwę producenta, nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz muszą spełniać wszelkie wymagania określone prawem polskim co do zastosowania tego typu wyrobów i dopuszczenia ich do obrotu w Polsce i nie może nosić śladów wcześniejszego użytkowania. 6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb, w terminie max. 5 dni od daty złożenia poszczególnego zamówienia. Zamówienie może być złożone w formie pisemnej, faksem, pocztą elektroniczną albo telefonicznie, w godzinach od 8.00 do 16.00. 7. Wykonawca dostarczy, rozładuje i wniesie przedmiot zamówienia na swój koszt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w dni robocze, w godzinach 8.00-14.00..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 19.64.00.00-4, 33.77.00.00-8, 33.74.11.00-7, 39.22.40.00-8, 39.83.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku oferowania asortymentu równoważnego należy dołączyć kartę charakterystyki asortymentu równoważnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku ul. Trakt Św. Wojciecha 293 80-001 Gdańsk Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku ul. Trakt Św. Wojciecha 293 80-001 Gdańsk Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PODR Gdańsk, biura powiatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I/PODR Gdańsk, biura powiatowe obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego, tj. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 19.64.00.00-4, 33.77.00.00-8, 33.74.11.00-7, 39.22.40.00-8, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PODR Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II/PODR Gdańsk obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego, tj. Gdańsk, ul. Trakt Św. Wojciecha 293. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części II znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 19.64.00.00-4, 33.77.00.00-8, 33.74.11.00-7, 39.22.40.00-8, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PODR o/Strzelino.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III/ PODR o/Strzelino obejmuje dostawę do Oddziału Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Strzelinie, Strzelino 36a (koło Słupska). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części III znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1c SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 19.64.00.00-4, 33.77.00.00-8, 39.22.40.00-8, 33.74.11.00-7, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PODR o/ Stare Pole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV/PODR o/ Stare Pole obejmuje dostawę do Oddziału Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu, ul. Marynarki Wojennej 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części IV znajduje się w zestawieniu cenowym stanowiącym załącznik nr 1d SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 19.64.00.00-4, 33.77.00.00-8, 33.74.11.00-7, 39.22.40.00-8, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.