Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Międzyrzec Podlaski: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie miasta Międzyrzec Podlaski
Numer ogłoszenia: 239949 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piłsudskiego 6, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3717803, fax 083 3717803.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie miasta Międzyrzec Podlaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na usługi opiekuńcze około 20.000 godzin rocznie. 1. Zamawiający żąda spełnienia przez Wykonawcę w ramach zlecenia usług opiekuńczych wykonania następujących czynności w zakresie codziennych potrzeb życiowych oraz podstawowej opieki higieniczno-medycznej według następujących czynności: a) Zaspakajanie codziennych czynności życiowych t.j. : - utrzymywanie czystości w pomieszczeniach użytkowych przez osobę korzystającą z pomocy oraz sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych, zapewnienie bezpiecznego otoczenia do poruszania się, - utrzymania w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego dbanie o higienę żywności, - pranie bielizny osobistej i odzieży, - pranie bielizny pościelowej (pod warunkiem posiadania pralki) lub zanoszenia bielizny do pralni, - prasowanie odzieży, - zakup podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego - pomoc przy sporządzaniu listy zakupów, informowanie o cenach towarów, - przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diet lub dostarczenie jednego gorącego posiłku z baru, - pomoc przy spożywaniu posiłków, - zmiana bielizny pościelowej, - palenie w piecu, przynoszenie węgla, - przynoszenie wody, - załatwianie spraw urzędowych, opłacanie rachunków, - organizowanie spacerów, podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem, - pomoc przy opiece nad zwierzętami domowymi, b) zapewnienie podstawowej opieki higieniczno - medycznej, - mycie, czesanie i ubieranie z uwzględnieniem problemów utrzymania higieny w załatwianiu potrzeb fizjologicznych, - kąpanie, - przesłanie łóżka, - układanie chorego w łóżku, - zapobieganie powstawaniu odleżyn, - pielęgnacja zlecona przez lekarza (podawanie leków, smarowanie, okłady), zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach dotyczących zdrowia klienta, realizowanie recept. 1. Zapewnienie specjalistycznych usług dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności. a) usprawnienie do funkcjonowania w społeczeństwie, b) pielęgnacja, c) rehabilitacja fizyczna, d) wspieranie psychologiczno - pedagogiczne i edukacyjno - terapeutyczne, e) pomoc mieszkaniowa, 2. Specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychologicznymi muszą być świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonania zawodu: pielęgniarki, pracownika socjalnego, rehabilitanta, fizykoterapeuty, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, lub innego pokrewnego zawodu. Specjalistyczne usługi mogą być świadczone dla osób starszych z zaburzeniami psychicznymi przez osoby bez przygotowania zawodowego, posiadające co najmniej roczny staż w pracy z takimi osobami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Publiczne otwarcie ofert Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12.12.2007r. o godzinie 12:15 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim pok. Nr 1. Przebieg publicznego otwarcia ofert: - po otwarciu oferty zamawiający odczytuje nazwę i adres danego Wykonawcy oraz cenę - Przewodniczący Komisji Przetargowej powiadomi uczestników biorących udział w posiedzeniu w komisji o sposobie dalszego postępowania. 2. Wybór Wykonawcy. Zamawiający podpisze umowę z tym Wykonawcą, który: - złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - przedłożył ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym postępowaniu przetargowym. 3. Zamawiający unieważni przetarg, gdy: - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia, - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacji zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. - Zamawiający określił przedmiot zamówienia w sposób niezgodny z zasadami określonymi w ustawie lub postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (zał. Nr 2) 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. a) Aktualny wpis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem oferty oraz zawierającego nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania firmy. b) Zaświadczenie Naczelnika Urządu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków. c) Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne. d) Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.(Zał. Nr 4) e) Oświadczenie, że Wykonawca zamówienie z obowiązującymi przepisami t.j.:(zał. Nr 4). - Ustawą o Pomocy Społecznej z dnia 12 marca 2004r. (Dz.U Nr 64, poz. 593) z późniejszymi zmianami. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006r. zmieniające rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 134, poz. 943). Uchwała Nr XXV/212/2004 Rady Miasta w Międzyrzecu Podlaskim z dnia 29 grudnia 2004r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat jak również trybu ich pobierania. 3. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z w/w specyfikacją istotnych warunków udziału w postępowaniu i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz że zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach wymienionych we wzorzec umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopię dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający ma prawo żądać oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeżeli nie można sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenia ich w niewłaściwej formie / kopia dokumentów nie poświadczona za zgodność z oryginałem / spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piłsudskiego 6 21-560 Międzyrzec Podlaski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Piłsudskiego 6 21-560 Międzyrzec Podlaski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Wieleń w okresie styczeń-grudzień 2026 roku
- Świadczenie w 2026 r. specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2026
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2026
- ,,Świadczenie usług pielęgniarskich dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu na 2026 rok''
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie na rok 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





