Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Gdańsk: Dostawa i montaż telewizyjnego systemu nadzoru w Centrum Logistyki Oddział Terenowy w Gdyni, ul. Śląska 1/7, 81-399 Gdynia.
Numer ogłoszenia: 239943 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Gdańsku, działający w imieniu dyrektora p.p.u.p. Poczta Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, fax. 0-58 32-66-112.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż telewizyjnego systemu nadzoru w Centrum Logistyki Oddział Terenowy w Gdyni, ul. Śląska 1/7, 81-399 Gdynia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie i zainstalowanie telewizyjnego systemu nadzoru w Centrum Logistyki Oddział Terenowy w Gdyni, ul. Śląska 1/7, 81-399 Gdynia, którego charakterystyka zawarta została w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne 50.34.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy a w szczególności: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj.: koncesję MSWiA w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na: a) montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach zainstalowania, b) montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscu ich zainstalowania. 2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: co najmniej 2 osobami posiadającymi: a) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia - dotyczy czynności związanych z instalacją systemów. b) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia - dotyczy osób wykonujących dokumentację techniczną c) zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej Zastrzeżone, oraz aktualne poświadczenie bezpieczeństwa - dotyczy pracowników sporządzających dokumentację i biorące udział w pracach instalacyjnych. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. III. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt I. muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w ofercie, wyszczególnionych w pkt 6.0 SIWZ. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 5. Wykonawca nie może powierzyć wykonania czynności montażu systemu, wykonania dokumentacji oraz czynności napraw i konserwacji systemu Podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Koncesja MSWiA w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na: a) montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach zainstalowania b) montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscu ich zainstalowania. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wg Załącznika nr 3 do SIWZ 5) Dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 3 do SIWZ, posiadają uprawnienia wyszczególnione w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 musi być złożone w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 - 5 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 2. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks Karny ( Dz. U. nr 88 poz. 553 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Poska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 218 (Dział Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:45, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 208 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





