Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-08
Międzybrodzie Bialskie: Przetarg nieograniczony na dostawę mleka i artykułów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 2398 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy , ul. Graniczna 7, 34-312 Międzybrodzie Bialskie, woj. śląskie, tel. 033 8661349, faks 033 8621508.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pzol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mleka i artykułów mleczarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mleka i artykułów mleczarskich do siedziby zamawiającego środkiem transportu dostawcy.wykaz ilościowy poszczególnych asortymentów zawiera załącznik nr.1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.51.10.00 - Mleko 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.54.21.00 - Ser twarogowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: -posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy ustawy PZPart.24ust.1 pkt1-10, art.24 ust 2.pkt1-3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie później niż 6-my licząc od daty składania ofert -oświadczenie wyrażające zgodę na termin płatności faktur 30 dni - licząc od daty otrzymania faktury -oświadczenie ze dostawca posiada odpowiedni środek transportu do przewozu artykułów spożywczych i akceptowany przez sanepid -wycenę asortymentów na podstawie załącznika nr.1( oferta) -oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału wymienione powyżej pkt III 2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Zakład Opiekuńczo - Leczniczy w Międzybrodziu Bialskim ul. Graniczna 7 34-312 lub fax. 033 8621508.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego pokój nr.2 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - I/2024
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie, w okresie sierpień-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kozuli w okresie VII-XII.2024
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu nr 3 w Brwinowie, ul. Słoneczna 6, 05-840 Brwinów
- Dostawa art. spożywczych 06.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.