eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWypłata świadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach za pośrednictwem rachunku założonego w jednostce wykonawcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Kielce: Wypłata świadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach za pośrednictwem rachunku założonego w jednostce wykonawcy
Numer ogłoszenia: 23982 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach , ul. Oskara Kolberga 4, 25-620 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 3457496, 041 3671611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupkielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wypłata świadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach za pośrednictwem rachunku założonego w jednostce wykonawcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wypłata świadczeń z Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach za pośrednictwem rachunku założonego w jednostce wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 34.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp 2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, - dokument stwierdzający uprawnienie do prowadzenia działalności bankowej, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty wspólnej wykonawców lub podpisaniu oferty przez osoby nie ujawione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej. oświadczenia Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. oświadczenia Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Podmioty mające miejsce zamieszkania lub siedzibę poza granicami kraju, przedstawiają równoważne dokumenty i oświadczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupkielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach 25-620 Kielce ul. Kolberga 4, pok. nr 131.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach 25-620 Kielce ul. Kolberga 4, pok. nr 131.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Bieliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Bieliny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego miejscowości Bodzentyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w miejscowości Bodzentyn.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Chęciny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadzcenie usług w miejscowości Chęciny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Chmielnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Chmielnik.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Daleszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Daleszyce.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Górno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Górno.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Łagów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Łagów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Łopuszno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Łopuszno.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Masłów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Masłów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Miedziana Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Miedziana Góra.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Mniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Mniów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Morawica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Morawica.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Nowa Słupia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Nowa Słupia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Piekoszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Piekoszów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Pierzchnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Pierzchnica.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Raków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Raków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Strawczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Strawczyn.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Sitkówka-Nowiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Sitkówka-Nowiny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Prowadzenie rachunku bankowego w miejscowości Zagnańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w miejscowości Zagnańsk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.