eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa Urządzeń Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego wraz z montażem w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Bydgoszcz: Dostawa Urządzeń Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego wraz z montażem w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 239819 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Bydgoszczy , ul. Fordońska 77, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3452771, fax. 052 5848294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Urządzeń Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego wraz z montażem w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO), opisanego w projekcie wraz z montażem, w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, przy ul. Fordońskiej 77. 2. Powyższe zadanie należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji oraz przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych. Za urządzenia i materiały równoważne Zamawiający uzna takie, które mają ważne certyfikaty dopuszczeniowe do stosowania w ochronie przeciwpożarowej wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie, których kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Oferowany system DSO musi być oparty o elementy jednego producenta. 5. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zasadami bezpieczeństwa pracy pracowników i osób postronnych w obrębie terenu realizacji zamówienia. 6. Wszystkie materiały, urządzenia i wyroby do realizacji zamówienia zabezpiecza wybrany Wykonawca. 7. Wykonawca obowiązany będzie do systematycznego (codziennego) usuwania wszelkiego rodzaju odpadów, poza obręb budynku do kontenerów oraz wywożenia staraniem własnym na wysypisko śmieci oraz uporządkowania miejsc po wykonanych robotach. 8. Wykonawca zobowiązany będzie jeszcze przed wykonaniem zamówienia (po otwarciu ofert i wyborze Wykonawcy), do dokonania wizji lokalnej w obiekcie celem sprawdzenia warunków techniczno-organizacyjnych jego realizacji oraz wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego ustalenia ramowego harmonogramu prac. 9. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z odpowiednimi przepisami oraz wymaganiami, warunkami technicznymi, postanowieniami SIWZ, ofertą oraz umową. 10. Wszystkie głośniki montowane w sufitach podwieszanych muszą być zabezpieczone trwałym połączeniem ze stropem betonowym, o odporności ogniowej na min. 90 minut. 11. Wszystkie mocowania i koryta kablowe muszą posiadać certyfikat CNBOP odporności ogniowej na min. 90 minut. 12. Wykonawca będzie realizować prace od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 21.30 oraz w soboty - od 7.00 do 15.00. 13. Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z Wykonawcą. 16. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie nie zmieniającym istotnych postanowień oferty i SIWZ. 17. Zamawiający dopuszcza powierzenie robót do wykonania zadania podwykonawcom. 18. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcy, wybrany w drodze postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przedłożyć mu jeden egzemplarz zawartej umowy z podwykonawcą. 19. Wszelką odpowiedzialność za fachowość, dobrą jakość, właściwą organizację pracy, bezpieczeństwo warunków pracy oraz terminowość robót wykonywanych przez podwykonawców spoczywać będzie na Wykonawcy. Wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców poniesie Wykonawca oraz wyłącznie we własnym zakresie dokona rozliczenia finansowego z podwykonawcami. 20. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania zamówienia. 2.Udzielenie 3-letniej gwarancji na wykonane zamówienie, z tym, że termin usunięcia awarii instalacji w okresie gwarancyjnym - w ciągu 24 godzin od zgłoszenia Zamawiającego. 3.Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej instalacji DSO. 4.Zgodność materiałów, urządzeń i wyrobów do realizacji zamówienia z Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. O systemie oceny zgodności. 5.Zgodność materiałów, urządzeń i wyrobów do realizacji zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. W sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym, a także innymi aktualnie obowiązującymi przepisami. 6.Posiadanie na materiały, urządzenia i wyroby objęte zamówieniem wymaganych obowiązującymi przepisami odpowiednich atestów, certyfikatów lub deklaracji zgodności z normami. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków. 1. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt I , będzie dokonywane na podstawie treści wymaganego oświadczenia (załącznik nr 6), na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia) wymaganego warunku. 2. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty jako załączniki stanowiące integralną jej część: 1.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wszystkich warunków art. 22 oraz art. 24 o nie wykluczeniu z postępowania, wg Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 4). 2.Dokumenty potwierdzające funkcjonowanie podmiotu w obrocie prawnym w kraju tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 5). 4.Podpisany druk potwierdzający spełnienie warunków s.i.w.z. (załącznik nr 6). 5.Kosztorys ofertowy wraz ze stanowiącym jego integralną część wykazem materiałów (z uwzględnieniem cen jednostkowych), sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 2. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zamówień na wykonanie instalacji pożarowych systemów alarmowych (załącznik nr 7). 7.Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym (załącznik nr 8)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pierwszy Urząd Skarbowy ul. Fordońska 77 85-950 Bydgoszcz pokój nr 904B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Pierwszy Urząd Skarbowy ul. Fordońska 77 85-950 Bydgoszcz pokój nr 701.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.